Whehe verstandigquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga niet meer naar de 1e pagina, thnx to WL
sorry, ik dacht dat je een verzoek deed tot leuke plaatjes ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga niet meer naar de 1e pagina, thnx to WL
Ik werk ook in de Horeca, en tja...dan kan ik het me voorstellenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb werkt ze in de horeca ...
en die kerstborrels zijn heftig jah :d
o wacht, 50 posts op 1 pagina?quote:
ik 1.5 jaar gedaan....quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik werk ook in de Horeca, en tja...dan kan ik het me voorstellen
Jep, dat zijn zequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik 1.5 jaar gedaan....
de personeelsfeestjes waren echt zuipfestijnen
.....
dag erna ook flink ziek geweest ...
dan is het echt zo van:quote:
allemaal collega's om me heenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o wacht, 50 posts op 1 pagina?
dan snap ik hem
Het schijnt dat ze hier een goede reputatie hebben jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
om die opmerking moest ik dus lachen![]()
Lynda, zijn die kerstborrels zo heftig dan bij jullie?
Bijbaan is horeca, stage nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb werkt ze in de horeca ...
en die kerstborrels zijn heftig jah :d
Doe maandag maar verslag van die borrel danquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze hier een goede reputatie hebben ja
gezellig tochquote:
NEE!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef lynda het volgende:
WL doe eens lief en hou eens rekening met andere bazenen delete die plaatjes eens :p
Krijg hier ook al rare gezichten
voordeel van 25 posts per paginaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef lynda het volgende:
WL doe eens lief en hou eens rekening met andere bazenen delete die plaatjes eens :p
Krijg hier ook al rare gezichten
niks bijzondersquote:
quote:
20 punter !!!!quote:
bied jij jezelf nu aan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:33 schreef lynda het volgende:
Doe maar niet
Soms zijn sommige mannen hier eigenlijk best wel heel erg frusti.. Zodanig dat ze maar eens heel snel iemand heel goed moeten nemen..
Dat Droxz een van de weinige mannen hier is zonder frustratie's zegt wel genoeg denkquote:
ach, het fleurt de saaie werkdag opquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat Droxz een van de weinige mannen hier is zonder frustratie's zegt wel genoeg denk![]()
Ik heb er serieus geen problemen mee maar heb ook nog collega's en baas om me heen zitten..
ik heb alleen de plaatjes op dit momentquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:33 schreef lynda het volgende:
Doe maar niet
Soms zijn sommige mannen hier eigenlijk best wel heel erg frusti.. Zodanig dat ze maar eens heel snel iemand heel goed moeten nemen..
En bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |