druk druk drukquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahawel een beetje bijblijven heh ?
ik hang de hele dag in mn stoel,quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook werk! En hangen niet de hele dag met hun kont in bed.
geen snoep van vreemden aannemen hehquote:
Neuh.. bij jou nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hang de hele dag in mn stoel,
telt dat ook mee ?
dankje welquote:
ik lih in de nacht meestal in bedquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
same here:pquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hang de hele dag in mn stoel,
telt dat ook mee ?
Dit is niet de eerste opmerking tegen je Fridayquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ahh collega , jij ook al hahaquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste opmerking tegen je Friday![]()
Maarja, net weer even een uur (door uiteraard mijn kut collega) voor jan lul
bezig geweest met een printer!
Zo, ik blijf tot even over half 6 op me reet zitten, en koffie drinken
Inderdaad, ik ga nog eens een tft tegen zijn voorhoofd stukslaan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahh collega , jij ook al haha
Het kan misschien heel anders zijn, maar het komt echt zo over van "laat ze het maar uitzoeken, en ik zie het allemaal wel!". Ik hoop dat ik (en dus ook een hoop andere mensen) dit verkeerd begrijpen. Laat zien dat je wil werken/stage lopen. Laat zelf inzet zien!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Friday12 het volgende:
jah sry werk vinden hie ris niet zo makkelijken die gast heeft ook nog geen nieuwe stage
ik zoek werkquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het kan misschien heel anders zijn, maar het komt echt zo over van "laat ze het maar uitzoeken, en ik zie het allemaal wel!". Ik hoop dat ik (en dus ook een hoop andere mensen) dit verkeerd begrijpen. Laat zien dat je wil werken/stage lopen. Laat zelf inzet zien!
mag ik vragen waar je woont? Ik woon in een dorpje en was ook niet zo makkelijk om een stage te vinden. Maar ik heb verschillende brieven naar bedrijven in de buurt gestuurd. Ook naar bedrijven buiten mn dorp. Maar ook veel afwijzingn gekregen. Maar je moet niet opgeven. Ken je deze site: www.ecabo.nl en als je belt met een bedrijf kun je direct informeren of ze ook aan korte stages doet. Hoe kort is de stageperiode eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Friday12 het volgende:
jah sry werk vinden hie ris niet zo makkelijken die gast heeft ook nog geen nieuwe stage
ik heb tijd geleden (begin stage)al overal naar gebeld enz hier in de buurt was niet veel aangezien de school hier ook stage looptquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:01 schreef diertjuh het volgende:
opleiding? Woonplaats?
schrijf je brieven, bel je naar bedrijven? Ben je actief opzoek?
dat had ik ook hoor. Ik moest ook lang zoeken voordat ik iets had. Het komt niet naar je toewaaien. Hoe makkelijk dat ook zou zijn. Je moet er zeker iets voor doen. Gaat niet vanzelf en je moet zeker niet opgeven omdat je na een paar weken nog niets hebt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb tijd geleden (begin stage)al overal naar gebeld enz hier in de buurt was niet veel aangezien de school hier ook stage loopten ja ik zoek naar bedrijven en stage plaatsen blablabla. vorige keer had ik na paar weken nog steeds niets
enne ict net zoals aantal hier![]()
dat bedoel ik niet maar ik moet 4 feb weer naar schoolquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dat had ik ook hoor. Ik moest ook lang zoeken voordat ik iets had. Het komt niet naar je toewaaien. Hoe makkelijk dat ook zou zijn. Je moet er zeker iets voor doen. Gaat niet vanzelf en je moet zeker niet opgeven omdat je na een paar weken nog niets hebt.
niets mis met ict lijkt me he.
wat doe je nu zoal dan om je week door te komen? Of totaal niets? Dan ljkt me school wel even fijn. Maarja dat ben ik he. Dus 4 februari moet je weer naar school en voordat je weer naar school moet, moet je stage ook afgerond zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet maar ik moet 4 feb weer naar school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |