dat is mijn probleem dus het kan niet te lang duren anders moet ik volgend jaar de zomer doorgaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
wat doe je nu zoal dan om je week door te komen? Of totaal niets? Dan ljkt me school wel even fijn. Maarja dat ben ik he. Dus 4 februari moet je weer naar school en voordat je weer naar school moet, moet je stage ook afgerond zijn?
nee ik kon niet doorgaan met men vorige stagequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:24 schreef diertjuh het volgende:
ben je telaat begonnen met zoeken ofzo?
dat is wel vervelend. Nouja hopen dat het maar goed komt hequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee ik kon niet doorgaan met men vorige stage
jah want anders mot ik in mijn vakantiequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dat is wel vervelend. Nouja hopen dat het maar goed komt he
je kunt dit nu ook zien als vakantie en dan in je vakantie gaan stagelopen..is het ook opgelost.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah want anders mot ik in mijn vakantie
zeg dat tegen mijn moederquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
je kunt dit nu ook zien als vakantie en dan in je vakantie gaan stagelopen..is het ook opgelost.
hoezo? Nu ben je ook alleen maar thuis aan het niets doen. Wat maakt het nou uit of je dan in je vakantie gaat stagelopen. Misschien kun je er ook nog wel geld mee verdienen ook.quote:
daarom zoek ik werk aangezien iedereen die ik goed ken enz ook stage heeftquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hoezo? Nu ben je ook alleen maar thuis aan het niets doen. Wat maakt het nou uit of je dan in je vakantie gaat stagelopen. Misschien kun je er ook nog wel geld mee verdienen ook.
stagelopen in mn vakantie zou ik ook niet doen. Daar zou ik wel voor zorgen
Zoals je weet ben ik ook It'er, en moest jaren lang een uur a anderhalf uur HEEN met het openbaarvervoer ... (en de zelfde tijd natuurlijk weer terug)quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb tijd geleden (begin stage)al overal naar gebeld enz hier in de buurt was niet veel aangezien de school hier ook stage loopten ja ik zoek naar bedrijven en stage plaatsen blablabla. vorige keer had ik na paar weken nog steeds niets
enne ict net zoals aantal hier![]()
orgineelquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:44 schreef Sm0keZ het volgende:We hebben de I
We hebben de K
We hebben de H
We hebben de E
We hebben de B
We hebben de G
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de N
We hebben de Z
We hebben de I
We hebben de N
We hebben de M
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de R
Ik ga ook lachen als ik klaar benquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 10 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
006. 118 Dr.Droxz
013. 092 Sm0keZ
018. 085 WhiteLightning
032. 066 lynda
070. 047 Bellerophon
Smokiequote:Op dinsdag 11 december 2007 19:44 schreef Sm0keZ het volgende:We hebben de I
We hebben de K
We hebben de H
We hebben de E
We hebben de B
We hebben de G
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de N
We hebben de Z
We hebben de I
We hebben de N
We hebben de M
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de R
Gaat goed vandaag he, ik was ook al om 09:00 vanmorgen m'n bed uit!quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:44 schreef Dylanesque het volgende:
O nee het land van de Zora's is bevroren!
whahahaquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:44 schreef Dylanesque het volgende:
O nee het land van de Zora's is bevroren!
Ah, zeker van Twilight Princess? Da's de enige die ik nog niet heb gespeeld volgens mijquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat ik na m'n drukke werkdag doe, Zelda
als je van zelda houdt is het een musthavequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, zeker van Twilight Princess? Da's de enige die ik nog niet heb gespeeld volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |