Nou ben ik een paar dagen erg druk geweest hoor dus het zou zomaar kunnen, maar heb ik een aankondiging gemist of is dit nog steeds speculaas-tie?quote:Op maandag 3 december 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Thanks Sirolf!
Hej daar is de nieuwe avondjock (toch??), Domien Verschuuren !
(Nee, niemand weet het nog, wij hebben een schatting gemaakt, waarin Domien dus als avondjock uitkomt).quote:Op maandag 3 december 2007 19:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou ben ik een paar dagen erg druk geweest hoor dus het zou zomaar kunnen, maar heb ik een aankondiging gemist of is dit nog steeds speculaas-tie?
Ejquote:Op maandag 3 december 2007 19:18 schreef Broekie het volgende:
Nou ben ik een paar dagen erg druk geweest hoor dus het zou zomaar kunnen, maar heb ik een aankondiging gemist of is dit nog steeds speculaas-tie?
Dat zou ook best het contract van Bart kunnen zijn geweest.quote:Op maandag 3 december 2007 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej
Nou, er staat wel een heel cryptische uitspraak van Domien op zijn log. Weet niet of het waarheid gaat worden maar wie weet... Misschien gaat hij wel wat voor de TROS doen want een tijd geleden had hij toch wat getekend (contract) van de TROS?
Ja, van die speculaties weet ik alles, 'k doe er zelf op de chat ook vrolijk aan mee. Maar 't werd nu even bijna als een feit neergezet hier, vandaar mijn vraagquote:Op maandag 3 december 2007 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
(Nee, niemand weet het nog, wij hebben een schatting gemaakt, waarin Domien dus als avondjock uitkomt).
Oja, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 3 december 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Dat zou ook best het contract van Bart kunnen zijn geweest.
Ik heb een bron die mij verteld heeft dat jij mogelijk dingen te horen hebt gekregen die nog niet bekend mogen worden. Die bron, je kunt natuurlijk wel raden welke, wist alleen niet cker of hij alles goed begrepen had.quote:Op maandag 3 december 2007 19:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, van die speculaties weet ik alles, 'k doe er zelf op de chat ook vrolijk aan mee. Maar 't werd nu even bijna als een feit neergezet hier, vandaar mijn vraag
Zolang ik niet weet wat die bron jou verteld heeft weet ik niet of die bron het goed begrepen heeft natuurlijk hèquote:Op maandag 3 december 2007 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb een bron die mij verteld heeft dat jij mogelijk dingen te horen hebt gekregen die nog niet bekend mogen worden. Die bron, je kunt natuurlijk wel raden welke, wist alleen niet cker of hij alles goed begrepen had.
Hey VerschuurenVerschuurenquote:Op maandag 3 december 2007 19:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Avondjock? Ik? Wish I was! Neehoor, geen paniek
Hij had het ook alleen maar over dingen die hier inderdaad al vermoed werden. Bijvoorbeeld MYA naar de vrijdag. Volgens mij begreep hij dat je dat tijdens een van je bezoekjes aan de wandelgangen van 3FM had opgevangen. Maar dat zou natuurlijk verkeerd begrepen kunnen zijn en dat je hem gewoon verteld had waar we hier op het forum over speclazeren.quote:Op maandag 3 december 2007 19:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zolang ik niet weet wat die bron jou verteld heeft weet ik niet of die bron het goed begrepen heeft natuurlijk hè.
Maar, om er even inhoudelijk op in te gaan, 'k weet niets wat volgens mij niet al hier langs gekomen is als quote.
Ollaquote:Op maandag 3 december 2007 19:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dan blijven dagjock en weekendjock over, aangezien je een paar weken terug al hebt laten weten dat je in 2008 niet meer in de nacht zit.quote:Op maandag 3 december 2007 19:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Geruchten zijn er altijd, joh! Neehoor, Michiel blijft lekker z'n avondstekkie houden.quote:Op maandag 3 december 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet? geruchten waren er namelijk wel..![]()
Oh, dat, haha! Nou, ik heb niet gezegd dat ik niet meer in de nacht zit in 2008...quote:Op maandag 3 december 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan blijven dagjock en weekendjock over, aangezien je een paar weken terug al hebt laten weten dat je in 2008 niet meer in de nacht zit.
Ik heb het inderdaad alleen over de speculaties gehad en voor zover ik me kan herinneren verder geen dingen laten vallen die ik perongeluk opgevangen heb en niet door mag vertellen.quote:Op maandag 3 december 2007 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij had het ook alleen maar over dingen die hier inderdaad al vermoed werden. Bijvoorbeeld MYA naar de vrijdag. Volgens mij begreep hij dat je dat tijdens een van je bezoekjes aan de wandelgangen van 3FM had opgevangen. Maar dat zou natuurlijk verkeerd begrepen kunnen zijn en dat je hem gewoon verteld had waar we hier op het forum over speclazeren.
Kut geregeld!quote:Op maandag 3 december 2007 19:39 schreef borisz het volgende:
Oh Veenstra spam bij AR --> fokradio gaat niet door.
Er is geen fokradio vanavond
Maar MoveYourAss gaat verhuizen naar een ander tijdslot, dus er komt ruimte vrij.quote:Op maandag 3 december 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Geruchten zijn er altijd, joh! Neehoor, Michiel blijft lekker z'n avondstekkie houden.
Men had het hier dan ook niet over het tijdvak van MetMichiel / EkStra Weekend maar het tijdvak daarnaquote:Op maandag 3 december 2007 19:38 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Geruchten zijn er altijd, joh! Neehoor, Michiel blijft lekker z'n avondstekkie houden.
Hmm... je weet dus wel iets...quote:Op maandag 3 december 2007 19:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad alleen over de speculaties gehad en voor zover ik me kan herinneren verder geen dingen laten vallen die ik perongeluk opgevangen heb en niet door mag vertellen.
(Heeft overigens geen zin om me daar naar te vragen, want ondanks dat het niet interessant is breek ik gewoon m'n belofte niet.)
Kan écht niet lang meer duren!quote:Op maandag 3 december 2007 19:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maar, ik ga je niet om meer informatie vragen, die komt wanneer die komt, als die komt.
Die fax hadden we al ontvangen, aangezien eind deze maand de laatste 3VOOR12XL is.quote:Op maandag 3 december 2007 19:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Kan écht niet lang meer duren!
Waar ben je aan begonnen, Domien?quote:Op maandag 3 december 2007 19:48 schreef MichielV het volgende:
Zeg stagiair, m'n koffie is op!
quote:Op maandag 3 december 2007 19:48 schreef MichielV het volgende:
Zeg stagiair, m'n koffie is op!
We hebben nieuw speelgoed, haha! Ik ben afdeling Ondersteunende Technische Dienst vanavond. Morgen sport ik gewoon rond deze tijdquote:Op maandag 3 december 2007 19:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is Domien nu als MetMichiel Stagiair voortaan ook vaker in de avonden aanwezig trouwens, of is dit gewoon toevallig vandaag?
Nieuw speelgoed... een Furby toevallig? Kan 'ie lekker kletsen met Coco.quote:Op maandag 3 december 2007 19:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
We hebben nieuw speelgoed, haha! Ik ben afdeling Ondersteunende Technische Dienst vanavond. Morgen sport ik gewoon rond deze tijd
Nee, iets met heeeel veel knopjes!quote:Op maandag 3 december 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nieuw speelgoed... een Furby toevallig? Kan 'ie lekker kletsen met Coco.
Nieuw toetsenbord?quote:Op maandag 3 december 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, iets met heeeel veel knopjes!
Tamagotchi?quote:Op maandag 3 december 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Een stagairequote:Op maandag 3 december 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Heet zo'n ding niet een videomixer?quote:Op maandag 3 december 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Voordat je zelf een stagair krijgt, denk ik dat je nog heel wat misbruik moet doorstaan als je zelf stagair bent.quote:Op maandag 3 december 2007 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heet zo'n ding niet een videomixer?
Je weet wel, waar je WEBCAMBEELDEN MEE SCHAKELT?!
Ik wil ook zo'n slaaf stagair later.
'k kan me niet voorstellen dat het de webcam-beeldmenger is, dan hadden we al lang allemaal wilde effecten op de webcamstream voorbij zien komenquote:Op maandag 3 december 2007 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heet zo'n ding niet een videomixer?
Je weet wel, waar je WEBCAMBEELDEN MEE SCHAKELT?!
Ik wil ook zo'n slaaf stagair later.
Wat heb jij grote poten dan. Of zijn mijn voeten met maatje 42 aan de kleine kant?quote:Op maandag 3 december 2007 20:11 schreef Marc63 het volgende:
1 maatje te klein... Maar goed dat ik nog wel een tijdje vooruit kan met mn huidige schoenen.
1,95 meter en maat 45 vind ik best normaal.quote:Op maandag 3 december 2007 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat heb jij grote poten dan. Of zijn mijn voeten met maatje 42 aan de kleine kant?
Omdat je zo lief zwaait, zwaai ik wel ff terugquote:Op maandag 3 december 2007 20:22 schreef Seraphina het volgende:![]()
*radio uitheeft (foei ja), maar toch even zwaaien komt*
Zekers te weten!quote:
Een vrouw?quote:Op maandag 3 december 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Konijntje?quote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Komt die hit!!
Neeeee, toch niet dat konijn hè?quote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Komt die hit!!
Kom op konijntje, doe maar wiebeluh, wiebeluh!quote:
Hit? Ik vind het alles behalvequote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Komt die hit!!
Waarom neem ik termen en uitspraken toch zo snel overquote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Komt die hit!!
't Is wel een raaaaaaaaare plaat, maar wel erg vet!quote:Op maandag 3 december 2007 20:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
YIIIIHAAAAAA!!!! Hij wordt pas écht vet vanaf 1.25 min!
Ik vind hem wel vet worden bij de laatste seconden.. Wat een plaat zeg.quote:Op maandag 3 december 2007 20:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
YIIIIHAAAAAA!!!! Hij wordt pas écht vet vanaf 1.25 min!
Wat denk je...?quote:Op maandag 3 december 2007 20:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie is er nu aan het baggeren, fok of mijn routert?
De enigste ben je nooitquote:Op maandag 3 december 2007 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, ik ben kennelijk niet de enigste die wel eens zomaar perongeluk een schuifje dicht gooit.
Ach, je bent niet de enige die die fout maakt hoorquote:Op maandag 3 december 2007 21:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ha-ha, leuk hoor.
Dan is het enige, ik twijfelde.
het was in dit geval een weigerend knopjequote:Op maandag 3 december 2007 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, ik ben kennelijk niet de enigste die wel eens zomaar perongeluk een schuifje dicht gooit.
quote:Op maandag 3 december 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Het openen van de Windows verkenner en dan drukken op het ' x ' teken aan de kant waar het numerieke gedeelte zit is geen strak plan.De verkenner zal dan namelijk alle mappen op de pc gaan uitvouwen en daar is 'ie wel even zoet mee, zeg maar.
![]()
Zomaar een tip/waarschuwing. (Y)
Mr. Verschuurenquote:
Vast op rabradio.kro.nl.quote:Op maandag 3 december 2007 21:25 schreef --- het volgende:
Hoi, weet iemand waar de gabber hits mix te downloaden is...
Sorry, maar dat is echt zo'n vraag waarop we het antwoord niet eens zouden geven *als* we het al zouden weten, aangezien dat niet bepaald legaal zou zijn.quote:Op maandag 3 december 2007 21:25 schreef --- het volgende:
Hoi, weet iemand waar de gabber hits mix te downloaden is...
Muziek downloaden? Ik zou de Donald Duck van deze week er nog maar eens op nalezen...quote:Op maandag 3 december 2007 21:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt zo'n vraag waarop we het antwoord niet eens zouden geven *als* we het al zouden weten, aangezien dat niet bepaald legaal zou zijn.
Maar, een kleine hint mag misschien nog net: probeer eens wat torrent sites?
Rabbering heeft dat ding toch gewoon uitgezonden en ook ter download aangeboden op zijn site?quote:Op maandag 3 december 2007 21:31 schreef Broekie het volgende:
Maar, een kleine hint mag misschien nog net: probeer eens wat torrent sites?
Mijn fout, ik las te snel en dacht dat het om een compleet album ging ipv een of andere remix.quote:Op maandag 3 december 2007 21:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rabbering heeft dat ding toch gewoon uitgezonden en ook ter download aangeboden op zijn site?
Een mix hoeft ook niet helemaal legaal te zijn om te downloaden. Had DJ Sandstorm daar geen problemen mee gehad?quote:Op maandag 3 december 2007 21:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mijn fout, ik las te snel en dacht dat het om een compleet album ging ipv een of andere remix.
Maar dan nog zou ik het niet weten
quote:
Timbaland een van de beter platen van dit jaar? Really?! Ik vind het meer een van de vele dieptepuntenquote:Op maandag 3 december 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind Timbaland / One Republic - apologize toch wel een van de betere platen van dit jaar.
Oeh, de kerstmix
Ach, vind het serieus best een aardige plaat. Overigens hoef ik de clip niet perse te zien want meneer Timbaland doet toch wel wat overdreven (qua armgebaren) in de clip.quote:Op maandag 3 december 2007 21:56 schreef cosmick het volgende:
Timbaland een van de beter platen van dit jaar? Really?! Ik vind het meer een van de vele dieptepunten.
Hopelijk houdt ie zich in '08 weer ff koest.
Eej L-L !!quote:
Even gekeken @ Google en ziet er leuk uit man!quote:Op maandag 3 december 2007 23:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben zelf een LG Viewty rijker en ben er blij mee
quote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gekeken @ Google en ziet er leuk uit man! [afbeelding]
The Gossip [rocker.gif]quote:Op maandag 3 december 2007 23:40 schreef -Hans- het volgende:
The Gossip - Standing in the way of control, de favo plaat van Kate Nash ! en niet alleen van Kate Nash....
[afbeelding]
Zit er geen WiFi op? Dan hoef je niet zoveel geld te besteden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
SpeulgoedHelaas gaat mijn mobile abonnement pas 15 december in. Nu maak ik per ongeluk/expres heel veel centjes op zonder flat free...
![]()
Nu in bed verder luisteren, morgen straks weer werken...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:06 schreef antiroos het volgende:
haaaaaaaaaiiiiii
Mij bestquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:06 schreef antiroos het volgende:
zeg gaan we weer chatten?
De platen blijven inderdaad opvallend lang goed, wat ook wel een beetje een nadeel is. Grace Kelly hoef ik bijvoorbeeld de komende maanden echt nog niet te horen, die ben ik nu écht goed zat...quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:08 schreef antiroos het volgende:
ik ook niet, doet ie goed he die mika!
http://nl.youtube.com/michielvquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het SBS Shownieuws fragmentje eigenlijk nog ergens online te zien?
Je mag ook best naar http://antiroos.lichtsnel.nl komen hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Het is Bruce!
Dat kwam omdat ik 't nummer nooit van te voren had gehoord. Had like 20 seconden om de tekst in mn hoofd te stampen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:33 schreef teig het volgende:
webhawk je zingt wel vals hoor![]()
![]()
![]()
* teig zwijgt over haar eigen zangtalenten![]()
Vandaar dat mijn collega de radio niet heeft aangezet vanmorgenquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:18 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen
Guus Meeuwis zometeen
vind ik dus helemaal nietsquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is mooi.
A Gentlemen's Excuse Me.
Goedemorgen mooie mevrouw, ik heet WebHawk, en jij?quote:
'Ik ben lekker'.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen mooie mevrouw, ik heet WebHawk, en jij?
Bijnaquote:
Nu moet ik aan Veenstra denken:quote:
en ik waarom ik nu eerst de n typte en dan pas de equote:Op dinsdag 4 december 2007 12:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Veenstra denken:
do-Maaaaaaaaaaaaaain
quote:Serious Request
Klaas van Kruistum, dj 3FM
Tot en met vrijdag kunnen luisteraars
van 3FM stemmen welke drie dj’s de
week voor kerst het Glazen Huis
ingaan. Metro stelt ze aan je voor.
Waarom moet juist jíj het Glazen
Huis in?
De spil zijn in een ongelofelijk heftige
actieweek waar iedereen voor
zwoegt lijkt me spannend en uitdagend
tegelijk! Je denkt: ‘niet te overzien’,
maar als je erin zit gaat het
als vanzelf! Die kick zou ik wel mee
willen maken...
Wie zijn jouw 2 ideale huisgenoten?
Op het gevaar af dat het al te melig
wordt zou ik wel willen ‘hokken’
voor een week met Gerard en Mi -
chiel. Want waar ik het weekend op
3FM afsluit, nemen zij de opening
voor hun rekening. Een week lang
weekend? Geen slecht idee, toch?
Stel dat jij wordt gekozen, wat ga je
dan het meeste missen?
Muziek is er in overvloed, internet
is aanwezig en de broodnodige
afleiding ook, dus ik denk eten en
mijn thuis. Bij slecht eten val ik vrij
snel flauw, dus dat gemis kon nog
wel eens zwaar wegen...
Als je nu niet wordt gekozen, wat ga
je dan doen in de week voor kerst?
Op een andere wijze snoeihard werken
voor Serious Request.
Tenslotte, hoort het Glazen Huis niet
gewoon op de Neude?
Ik heb even gemist wat de achterliggende
gedachte is, maar ik vind het
wel oké dat het huis ergens anders
staat dit jaar. Kunnen ook weer
andere mensen makkelijker het
Glazen Huis opzoeken!
quote:Serious Request
Bart Arens, dj 3FM
Tot en met vrijdag kunnen luisteraars
van 3FM stemmen welke drie dj’s de
week voor kerst het Glazen Huis
ingaan. Metro stelt ze aan je voor.
Waarom juist jíj in het Glazen Huis?
Radio maken en lekker eten staan
bij mij op een gedeelde eerste
plaats als het gaat om favoriete
bezigheden. Een week lang achter
de knoppen zónder eten gaat zonder
twijfel een spannende uitdaging
opleveren.
Wie zijn jouw 2 ideale huisgenoten?
Twee dj’s die het snurken, scheten
laten en haren in het doucheputje
achterlaten tot een minimum
weten te beperken.
Stel dat jij wordt gekozen, wat ga je
dan het meeste missen?
Zonder twijfel het thuisfront, maar
ook zeker het eten met kerst. Volgens
voorgangers is na een week
hongerlijden een banaantje al
lastig achter je huig te houden.
Als je nu niet wordt gekozen, wat doe
je dan in de week voor kerst?
Dan reis ik als een razende reporter
het land door, om verslag te doen
van iedereen die zich keihard inzet.
Tenslotte, hoort het Glazen Huis
niet gewoon op de Neude?
Als mensen de mogelijkheid krijgen
om een bijdrage door de brievenbus
te gooien, staat het huis op
de juiste plek.
Welke pagina?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:11 schreef Sirolf het volgende:
En de Metro-interviewtjes van vandaag:
Digitaal ook goed?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Heeft iemand de Metro van gisteren nog? (over)
Ik spaar ze allemaal
Dankje.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Digitaal ook goed?
http://www.metropoint.com/ftp/20071203_MetroHolland.pdf
Grunten voor punten!quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:39 schreef Sirolf het volgende:
WebHawkjuh en teig in de Truckerskaraoke (vannacht om 3.30 uur...): http://www.zshare.net/audio/536592663616ba/
Hebbie t nou over mij of over iemand op de radio?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:11 schreef cosmick het volgende:
MENS HOU JE KOP!
Maria Menaquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hebbie t nou over mij of over iemand op de radio?
Hahaha! Dus je kunt het niet meer horen denk ik?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
Good Vibrations zit trouwens wel in 10.000 kaarten en heb ik ook regelmatig bewerkt
ik wou eerst boos zeggen: hou zelf je bek.quote:
O godquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zij maakt mooie muziek. dat jij t niet kan waarderen betekent niet dat ze t niet moeten draaien?
KAiser Chiefs zijn toch zowat de adoptie kinderen van 3FM? Dus het zal wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:48 schreef Sirolf het volgende:
Kaiser Chiefs - Love Is Not A Competition But I'm Winning (wát een kut-titel trouwens...) hoor ik sinds deze week wel opvallend vaak. Aanstormende megahit?
Zeg, komt die PM nog of hoe zit dat!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
uh oh... Sirolf ik pm je strax ff :p
goed, zit nu in de trein naara huis.
zit iemand met exact het zelfde hoofd als joss stone :/
Rubin is daar heer en meester in idd!quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
Dat geluid van die eindsolo van de RHCP is zooooooooo vet
Sowieso dat phaser effect ernaartoe
Rick Ruben is een goeie producer
Jay-Z vind ik niet echt geweldig, maar hij zat ook achter het Def Jef-label in de 80's (Beastie Boys, Run DMC en LL Cool J)quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
En natuurlijk zijn dingen die hij met rappers heeft gedaan (99 problems van Jay-Z bijvoorbeeld, geniaal nummer)
Ik wilde het net postenquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Dit daarentegen (Destiny's Child) vind ik nou echt een verschrikkelijke stijl van "R&B"
http://forum.fok.nl/user/profile/Fredo55 maar die zit niet in dit topic toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie komt er hier ook alweer uit Tholen?
Hmnee, niet regelmatig iig. Maar dat is wel degene die me op hyves toevoegdequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:56 schreef Piles het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/Fredo55 maar die zit niet in dit topic toch?
Nou.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef Krambo het volgende:
Wat een spontaan, warm en sympathiek mens is die Anouk toch
Hij doet hetquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef --- het volgende:
Test
Oh ja, vorig jaar werden de top-drie tot op dat moment elke dag bekend gemaakt. Nu nog niet, maar dat maakt het wel spannender natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al iets van tussenstanden gehoord? Nog maar 53 uur stemmen te gaan.
Wat ook spannend is... vanmiddag had Domien iets met een kogel en een kerk en Annemieke zat te stuiteren op haar weblog. Ik vermoed dat we nu heel snel wat te horen zullen krijgen over de nieuwe programmeringquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh ja, vorig jaar werden de top-drie tot op dat moment elke dag bekend gemaakt. Nu nog niet, maar dat maakt het wel spannender natuurlijk
Open jij alvast een topic op RadioForum?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat ook spannend is... vanmiddag had Domien iets met een kogel en een kerk en Annemieke zat te stuiteren op haar weblog. Ik vermoed dat we nu heel snel wat te horen zullen krijgen over de nieuwe programmeringMoke
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat ook spannend is... vanmiddag had Domien iets met een kogel en een kerk en Annemieke zat te stuiteren op haar weblog. Ik vermoed dat we nu heel snel wat te horen zullen krijgen over de nieuwe programmeringMoke
Domien en Annemiek samen zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Meedoen met de Popkwis (ma-do rond 21.30 uur) is tegenwoordig de enige manier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:01 schreef --- het volgende:
3fm maar weer gemailt met een uber vraag... Ik wil een badeends
Nou, ze zaten de afgelopen 2 weken 'toevallig' een nacht bij elkaar. Dat zou een voorteken kunnen zijn...quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Domien en Annemiek samen zou geweldig zijn, maar die kans is denk ik niet zo heel groot.
Of naar de Xenos gaan waar een hele bak staat met precies dezelfde badeendjes maar dan zonder het hinderlijke MetMichiel logo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meedoen met de Popkwis (ma-do rond 21.30 uur) is tegenwoordig de enige manier.
Dat zijn de leukste MMIHEDF. Zo'n stuk chagrijn aan de andere kant van de telefoon die meteen de verbinding verbreekt is natuurlijk geen lol aan.quote:
Gisteravond hoorde ik al een kerstversie van Timbaland ft. One Republic - Apologize.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Krijgen we vanaf donderdag een Samimta Claus-versie?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt
Anders was ik wel vaker hier he
Zag het ja. Eindelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |