'k kan me niet voorstellen dat het de webcam-beeldmenger is, dan hadden we al lang allemaal wilde effecten op de webcamstream voorbij zien komenquote:Op maandag 3 december 2007 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heet zo'n ding niet een videomixer?
Je weet wel, waar je WEBCAMBEELDEN MEE SCHAKELT?!
Ik wil ook zo'n slaaf stagair later.
Wat heb jij grote poten dan. Of zijn mijn voeten met maatje 42 aan de kleine kant?quote:Op maandag 3 december 2007 20:11 schreef Marc63 het volgende:
1 maatje te klein... Maar goed dat ik nog wel een tijdje vooruit kan met mn huidige schoenen.
1,95 meter en maat 45 vind ik best normaal.quote:Op maandag 3 december 2007 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat heb jij grote poten dan. Of zijn mijn voeten met maatje 42 aan de kleine kant?
Omdat je zo lief zwaait, zwaai ik wel ff terugquote:Op maandag 3 december 2007 20:22 schreef Seraphina het volgende:![]()
*radio uitheeft (foei ja), maar toch even zwaaien komt*
Zekers te weten!quote:
Een vrouw?quote:Op maandag 3 december 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, iets met heeeel veel knopjes!
Konijntje?quote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Komt die hit!!
Neeeee, toch niet dat konijn hè?quote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Komt die hit!!
Kom op konijntje, doe maar wiebeluh, wiebeluh!quote:
Hit? Ik vind het alles behalvequote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Komt die hit!!
Waarom neem ik termen en uitspraken toch zo snel overquote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Komt die hit!!
't Is wel een raaaaaaaaare plaat, maar wel erg vet!quote:Op maandag 3 december 2007 20:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
YIIIIHAAAAAA!!!! Hij wordt pas écht vet vanaf 1.25 min!
Ik vind hem wel vet worden bij de laatste seconden.. Wat een plaat zeg.quote:Op maandag 3 december 2007 20:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
YIIIIHAAAAAA!!!! Hij wordt pas écht vet vanaf 1.25 min!
Wat denk je...?quote:Op maandag 3 december 2007 20:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie is er nu aan het baggeren, fok of mijn routert?
De enigste ben je nooitquote:Op maandag 3 december 2007 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, ik ben kennelijk niet de enigste die wel eens zomaar perongeluk een schuifje dicht gooit.
Ach, je bent niet de enige die die fout maakt hoorquote:Op maandag 3 december 2007 21:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ha-ha, leuk hoor.
Dan is het enige, ik twijfelde.
het was in dit geval een weigerend knopjequote:Op maandag 3 december 2007 20:57 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, ik ben kennelijk niet de enigste die wel eens zomaar perongeluk een schuifje dicht gooit.
quote:Op maandag 3 december 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Het openen van de Windows verkenner en dan drukken op het ' x ' teken aan de kant waar het numerieke gedeelte zit is geen strak plan.De verkenner zal dan namelijk alle mappen op de pc gaan uitvouwen en daar is 'ie wel even zoet mee, zeg maar.
![]()
Zomaar een tip/waarschuwing. (Y)
Mr. Verschuurenquote:
Vast op rabradio.kro.nl.quote:Op maandag 3 december 2007 21:25 schreef --- het volgende:
Hoi, weet iemand waar de gabber hits mix te downloaden is...
Sorry, maar dat is echt zo'n vraag waarop we het antwoord niet eens zouden geven *als* we het al zouden weten, aangezien dat niet bepaald legaal zou zijn.quote:Op maandag 3 december 2007 21:25 schreef --- het volgende:
Hoi, weet iemand waar de gabber hits mix te downloaden is...
Muziek downloaden? Ik zou de Donald Duck van deze week er nog maar eens op nalezen...quote:Op maandag 3 december 2007 21:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt zo'n vraag waarop we het antwoord niet eens zouden geven *als* we het al zouden weten, aangezien dat niet bepaald legaal zou zijn.
Maar, een kleine hint mag misschien nog net: probeer eens wat torrent sites?
Rabbering heeft dat ding toch gewoon uitgezonden en ook ter download aangeboden op zijn site?quote:Op maandag 3 december 2007 21:31 schreef Broekie het volgende:
Maar, een kleine hint mag misschien nog net: probeer eens wat torrent sites?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |