Hmnee, niet regelmatig iig. Maar dat is wel degene die me op hyves toevoegdequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:56 schreef Piles het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/Fredo55 maar die zit niet in dit topic toch?
Nou.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:18 schreef Krambo het volgende:
Wat een spontaan, warm en sympathiek mens is die Anouk toch
Hij doet hetquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef --- het volgende:
Test
Oh ja, vorig jaar werden de top-drie tot op dat moment elke dag bekend gemaakt. Nu nog niet, maar dat maakt het wel spannender natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al iets van tussenstanden gehoord? Nog maar 53 uur stemmen te gaan.
Wat ook spannend is... vanmiddag had Domien iets met een kogel en een kerk en Annemieke zat te stuiteren op haar weblog. Ik vermoed dat we nu heel snel wat te horen zullen krijgen over de nieuwe programmeringquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh ja, vorig jaar werden de top-drie tot op dat moment elke dag bekend gemaakt. Nu nog niet, maar dat maakt het wel spannender natuurlijk
Open jij alvast een topic op RadioForum?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat ook spannend is... vanmiddag had Domien iets met een kogel en een kerk en Annemieke zat te stuiteren op haar weblog. Ik vermoed dat we nu heel snel wat te horen zullen krijgen over de nieuwe programmeringMoke
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat ook spannend is... vanmiddag had Domien iets met een kogel en een kerk en Annemieke zat te stuiteren op haar weblog. Ik vermoed dat we nu heel snel wat te horen zullen krijgen over de nieuwe programmeringMoke
Domien en Annemiek samen zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Meedoen met de Popkwis (ma-do rond 21.30 uur) is tegenwoordig de enige manier.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:01 schreef --- het volgende:
3fm maar weer gemailt met een uber vraag... Ik wil een badeends
Nou, ze zaten de afgelopen 2 weken 'toevallig' een nacht bij elkaar. Dat zou een voorteken kunnen zijn...quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Domien en Annemiek samen zou geweldig zijn, maar die kans is denk ik niet zo heel groot.
Of naar de Xenos gaan waar een hele bak staat met precies dezelfde badeendjes maar dan zonder het hinderlijke MetMichiel logo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Meedoen met de Popkwis (ma-do rond 21.30 uur) is tegenwoordig de enige manier.
Dat zijn de leukste MMIHEDF. Zo'n stuk chagrijn aan de andere kant van de telefoon die meteen de verbinding verbreekt is natuurlijk geen lol aan.quote:
Gisteravond hoorde ik al een kerstversie van Timbaland ft. One Republic - Apologize.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Krijgen we vanaf donderdag een Samimta Claus-versie?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt
Anders was ik wel vaker hier he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |