Muziek downloaden? Ik zou de Donald Duck van deze week er nog maar eens op nalezen...quote:Op maandag 3 december 2007 21:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is echt zo'n vraag waarop we het antwoord niet eens zouden geven *als* we het al zouden weten, aangezien dat niet bepaald legaal zou zijn.
Maar, een kleine hint mag misschien nog net: probeer eens wat torrent sites?
Rabbering heeft dat ding toch gewoon uitgezonden en ook ter download aangeboden op zijn site?quote:Op maandag 3 december 2007 21:31 schreef Broekie het volgende:
Maar, een kleine hint mag misschien nog net: probeer eens wat torrent sites?
Mijn fout, ik las te snel en dacht dat het om een compleet album ging ipv een of andere remix.quote:Op maandag 3 december 2007 21:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Rabbering heeft dat ding toch gewoon uitgezonden en ook ter download aangeboden op zijn site?
Een mix hoeft ook niet helemaal legaal te zijn om te downloaden. Had DJ Sandstorm daar geen problemen mee gehad?quote:Op maandag 3 december 2007 21:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mijn fout, ik las te snel en dacht dat het om een compleet album ging ipv een of andere remix.
Maar dan nog zou ik het niet weten
quote:
Timbaland een van de beter platen van dit jaar? Really?! Ik vind het meer een van de vele dieptepuntenquote:Op maandag 3 december 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind Timbaland / One Republic - apologize toch wel een van de betere platen van dit jaar.
Oeh, de kerstmix
Ach, vind het serieus best een aardige plaat. Overigens hoef ik de clip niet perse te zien want meneer Timbaland doet toch wel wat overdreven (qua armgebaren) in de clip.quote:Op maandag 3 december 2007 21:56 schreef cosmick het volgende:
Timbaland een van de beter platen van dit jaar? Really?! Ik vind het meer een van de vele dieptepunten.
Hopelijk houdt ie zich in '08 weer ff koest.
Eej L-L !!quote:
Even gekeken @ Google en ziet er leuk uit man!quote:Op maandag 3 december 2007 23:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben zelf een LG Viewty rijker en ben er blij mee
quote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gekeken @ Google en ziet er leuk uit man! [afbeelding]
The Gossip [rocker.gif]quote:Op maandag 3 december 2007 23:40 schreef -Hans- het volgende:
The Gossip - Standing in the way of control, de favo plaat van Kate Nash ! en niet alleen van Kate Nash....
[afbeelding]
Zit er geen WiFi op? Dan hoef je niet zoveel geld te besteden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
SpeulgoedHelaas gaat mijn mobile abonnement pas 15 december in. Nu maak ik per ongeluk/expres heel veel centjes op zonder flat free...
![]()
Nu in bed verder luisteren, morgen straks weer werken...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:06 schreef antiroos het volgende:
haaaaaaaaaiiiiii
Mij bestquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:06 schreef antiroos het volgende:
zeg gaan we weer chatten?
De platen blijven inderdaad opvallend lang goed, wat ook wel een beetje een nadeel is. Grace Kelly hoef ik bijvoorbeeld de komende maanden echt nog niet te horen, die ben ik nu écht goed zat...quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:08 schreef antiroos het volgende:
ik ook niet, doet ie goed he die mika!
http://nl.youtube.com/michielvquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het SBS Shownieuws fragmentje eigenlijk nog ergens online te zien?
Je mag ook best naar http://antiroos.lichtsnel.nl komen hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
Het is Bruce!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |