Ik kon een uurtje geleden nog wel op de psn maar weer niet met cod4 online....quote:Op maandag 12 november 2007 21:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En nog steeds niet kunnen inloggen op PSN![]()
http://www.games.net/video-game/xbox360/115901/assassins-creed/quote:Op maandag 12 november 2007 22:07 schreef Slomy het volgende:
Wanneer komen de grote sites eindelijk met hun AC reviews? [...]
Heb ik alquote:Op maandag 12 november 2007 21:56 schreef DoDie het volgende:
Wil je misschien COD4 van me kopen als je nu toch niks kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
Importeren die hap. Hoef je ook niet twee weken langer te wachten.quote:Op maandag 12 november 2007 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
Uncharted zal hier wel weer 75 euro kosten
quote:Cover says 720p on the box.As I don't have 1080p support I can't confirm if it upscales to it or not.Oh and I have the European version.It's rated 18+.
Controls:Really well done.Very intuitive, doesn't take anytime to adapt.And there's a HUD that will tell you what each button does at all times.
Graphics:Stunning.And I mean stunning.I didn't expect to be stunned by this game after COD 4 but it's stunning.No frame rate drops or jaggies of any kind that I've found so far.Very smooth.Not as smooth as COD 4 though, understandable considering it runs at a solid 30 FPS instead of 60 FPS.
Cutscenes:Very well and it's cool how you can move around each cutscene but it's funny sometimes when you move beside the one who's talking to you and you see him talking to no one in front of him ( they don't move with you ).
Climbing:Now this is where this game really shines.It's really fun climbing building and jumping around.And it feels very good btw, It's good that it's automated.It'd be almost impossible to climb or jump if it weren't.
Combat:Again it's good.Don't expect combat as good as NG but it's very good.You can do an aggressive stance or defensive stance.One allows you to press square for multiple attacks and the other while holding the needed button it will block all upcoming attacks from the locked-on target.The AI is good..I mean really good.I've died twice so far and I've not done any missions yet.
Oh and don't read the manual if you don't want to know about the spoilers.It practically ruined it for me because it clearly states what the futuristic element in the game inside.Ruining the surprise for me there.
Story is REALLY REALLY good.Very innovative.You'll be surpised...
quote:I've played the game more and frankly , I'm more impressed.Combat is getting easy somewhat after getting the hang of it.Rescuing citizens , doing interrogations and pickpocketing are really fun.Cool thing is every time it's kind of different , fighting the guards or trying to run away.It's always your choice and climbing buildings is really cool.
I've noticed some stuttering lately though a few times.Not much of a big deal.
I still haven't done any of the assassinations yet.Taking it slowly , I think that'd be even more fun.
als je eventjes geduld hebt (zie...een paar weekjes, totdat ik genoeg geld hebquote:Op maandag 12 november 2007 23:40 schreef DoDie het volgende:
Join the clubAl zou ik toch nog even door tsjernobyl willen lopen. Maar dat zal wel weer te ver weg voor me zijn :p
de grote jongens hebben hun reviewcopies vorige onder NDA ontvangen. Zo hebben ze de tijd om een goede review te schrijven. NDA loopt vannacht af trouwens.quote:Op maandag 12 november 2007 22:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
http://www.games.net/video-game/xbox360/115901/assassins-creed/
http://www.gamesradar.com/gb/ps3/game/reviews/article.jsp?articleId=2007110813222743003§ionId=1000
Of het volledige overzicht: http://www.gamestats.com/objects/772/772025//articles.html
Inderdaad, de hele grote zoals IGN / Gamespot ontbreken nog, maar dat zal toch wel veranderen vandaag/morgen.
Heb je een PM gestuurd m.b.t. CoD4quote:Op maandag 12 november 2007 23:40 schreef DoDie het volgende:
Join the clubAl zou ik toch nog even door tsjernobyl willen lopen. Maar dat zal wel weer te ver weg voor me zijn :p
Dan issie 50 euro en regio vrij?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Importeren die hap. Hoef je ook niet twee weken langer te wachten.
Dat bericht kreeg ik 4 dagen geleden al... er zat wel een weekend tussen dus hopelijk krijg ik hem binnenkort.quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:32 schreef Vince22 het volgende:
I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Uncharted: Drake's DRAKES Fortune Playstation 3 PS3 NEW
Is het 100% zeker dat de game regio vrij is?quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:57 schreef NutKees het volgende:
[..]
Dat bericht kreeg ik 4 dagen geleden al... er zat wel een weekend tussen dus hopelijk krijg ik hem binnenkort.
Is inderdaad regio-vrij, het is al lang en breed bekend dat de demo slechts een bugje had. En met een beetje pech moet je de douane 12,50 betalen, zoals nu ook het geval is met een van mijn spellen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Is het 100% zeker dat de game regio vrij is?
De demo was het namelijk ook niet in het begin...
Maargoed, dan bestel ik em ook.
Dan zou die 40 euro worden incl verzenden, met pech 50 euro als de douane de game eerst willen spelen.
Prima prijs dan
Gametrailers : 9.1quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:39 schreef Vince22 het volgende:
Eerste grote AC review is uit bij 1UP. 7.0 Editor's rating![]()
ze krijgen hem donderdag binnen. Maar volgens mij werkt Wehkamp met koeriers dus donderdag bij Wehkamp --> donderdag bij jou thuis.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:22 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Wanneer zou wehkamp AC versturen, woensdag, dus donderdag in huisof donderdag dus vrijdag in huis
Ik gok dat je dan een meer accurate hip-fire hebtquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat Steady Aim inhoud?
Als je dus niet vanuit je L1 view schiet heb je meer acc.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat Steady Aim inhoud?
heb je aardige buren? zet dan in je wehkamp profiel aan dat ze daar mogen afleveren!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:22 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Wanneer zou wehkamp AC versturen, woensdag, dus donderdag in huisof donderdag dus vrijdag in huis
Ik las op Tweakers dat dat een automatisch bericht is en aangezien het spel nog moet uitkomen zal ie nog niet verstuurd zijn denk ik...quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:32 schreef Vince22 het volgende:
I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Uncharted: Drake's DRAKES Fortune Playstation 3 PS3 NEW
Nee.. ik vind het ook niksquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:02 schreef Assassin92 het volgende:
Ben ik nu de enige wie Uncharted heeeeelemaal niet aanspreekt?
Nope,... vind het ook echt helemaal niks!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:02 schreef Assassin92 het volgende:
Ben ik nu de enige wie Uncharted heeeeelemaal niet aanspreekt?
Ik ben iig van plan om Ratchet & Clank 100% uit te gaan spelen (alle skillpoints, alle golden bolts, alle skins, alle alles), skate heb ik nog zat in te doen, dus ik hoef me niet te vervelen voorlopig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:32 schreef NutKees het volgende:
Komt er zo tegen de kerst eigenlijk nog wat uit voor de Ps3? Ik ben bang dat ik Uncharted en Assassin's Creed al lang heb uitgespeeld over een maandje...
,.......ehhh,.. no that's it denk ik wel. Wachten op GTAIV of MGS4 ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:32 schreef NutKees het volgende:
Komt er zo tegen de kerst eigenlijk nog wat uit voor de Ps3? Ik ben bang dat ik Uncharted en Assassin's Creed al lang heb uitgespeeld over een maandje...
Haze en Unreal 3 komen in december uit, als het goed is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:32 schreef NutKees het volgende:
Subtiel gedaan!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben iig van plan om Ratchet & Clank 100% uit te gaan spelen (alle skillpoints, alle golden bolts, alle skins, alle alles), skate heb ik nog zat in te doen, dus ik hoef me niet te vervelen voorlopig.
Haze zou ik wel halen als ik jou was! Wordt een erg vet spelquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:43 schreef NutKees het volgende:
Me vervelen zal er ook wel niet inzitten. Ik heb een half jaartje geleden een xbox/ps2/ngc backlog opgesteld (± 20 titels), en daarvan heb ik nog niet 1 spel uitgespeeld in de tussentijd. Maar het is altijd leuk om een fonkelnieuw spel te spelen als je een paar dagen vrij hebt. Vooral na de kerstdagen is dat zo relaxed... slecht weer, lekker eten, lekker sfeertje in huis door de kerstboom en lampjes/kaarsjes, en dan 's avonds in de bank wegzakken met je nieuwste game en een paar biertjes.
Ik ben overigens geen fan van fps, maar vond Gears of War wel behoorlijk goed. Dus misschien ga ik me Unreal Tournament 3 wel halen. Haze laat ik zowiezo links liggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestel 'm dan bij busymen. Verstuurd hij het pakket ook meteen als giftquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan zou die 40 euro worden incl verzenden, met pech 50 euro als de douane de game eerst willen spelen.
quote:
Dan heb je waarschijnlijk een Linksys WRT-54G.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:00 schreef DeToXiC het volgende:
Zodra ik de mediaserver aanzet ben ik mijn internetconnecties kwit...
www.tversity.comquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:51 schreef Kremers het volgende:
Divx-ondersteuning op de PS3
Yeah bitchNu alleen nog content kunnen streamen vanaf je pc/apple
Ik heb een Applequote:
TV kijken vanaf je PS3quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:02 schreef satecl het volgende:
Wat houdt dat www.tversity.com in en wat kan je er met je PS3 mee..?
Thanks ik heb inderdaad de Linksys Wireless G ( WRT-54G)quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een Linksys WRT-54G.
Ik heb die van mij gelfashed met een micro versie van DD-WRT, maar andere mensen hebben goede resultaten gehaald met het IP adres van de PS3 in de DMZ te gooien. Echt een onbekend probleem is het niet.
Voor DD-WRT: http://www.dd-wrt.com/dd-wrtv2/index.php
url?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Custom Theme's zijn echt vet![]()
Heb nou een Shadow of the Collosus Theme
Fuck-Yeah![]()
Uhm TV kijken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
TV kijken vanaf je PS3alleen best wel slechte kwaliteit vind ik..
ja dat toveren van films op mijn pc ben ik ook goed in had er zo 200+ ik ga denk ik een magic palace openenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:09 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Uhm TV kijken?Het is een programma om een mediaserver op te zetten zodat je bestand vanaf je pc op je ps3 kan streamen (films, muziek, foto's). Ik heb het gister ook even geprobeerd en het gaat als een trein
![]()
Erg fijn als je een film op miraceleuse wijze op je pc hebt getoverd () en geen zin hebt om die te branden.
http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=222381quote:
Saturn, het blauwe broertje van MM (zelfde concern), heeft de games i/d aanbieding voor de PS3quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:25 schreef Assassin92 het volgende:
Uhm, in de aanbiedingenfolder van de MediaMarkt staan CoD4 en Assassins Creed voor 50 euro per stuk voor de Xdoos360... Weet iemand of deze aanbiedingen ook gelden voor de PS3?
Ich will.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:30 schreef Crashcat het volgende:
Speelt er al iemand de Prologue demo?
Het ziet er op HD machtig uit zeg..
OMG!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=222381
staat ook beschreven hoe je hem moet installeren
![]()
quote:"There are few differences between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions. PS3 owners are blessed with a slightly more solid frame rate, although the 360 version features a little more contrast in the lighting, so it's pretty much a wash. But regardless of which platform you go with, you'll have an amazing and unforgettable game. Assassin's Creed is the kind of game you tell your friends about, and one that should be in your collection. "
Vaag ign zegt het tegenovergesteldequote:Op woensdag 14 november 2007 01:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespot Assassin's Creed Review
[..]
quote:These big open worlds, which are fully interactive, do come at a severe cost on PS3. There is considerable texture pop-in and noticeable framerate issues. Playing back-to-back with the 360 version, it's obvious that Ubisoft did not devote enough resources to the PS3 edition. The framerate is considerably worse, so much so that it begins to affect gameplay in the later levels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |