ach neem je een studie pauze na de tentamensquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef RipCore het volgende:
Vandaag of morgen komt mijn nieuwe PC binnen, met 22" breedbeeldscherm.Ik heb geen tv meer nodig! Jammer dat ik ook unitoetsen heb en geen herfstvakantie.
Ik heb al 2 jaar 'n 22" beeldschermquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef RipCore het volgende:
Vandaag of morgen komt mijn nieuwe PC binnen, met 22" breedbeeldscherm.Ik heb geen tv meer nodig! Jammer dat ik ook unitoetsen heb en geen herfstvakantie.
Ik had er nog steeds geen gehad, als mijn oude PC niet was overleden..quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar 'n 22" beeldscherm![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Bootlegquote:
quote:The slang term bootleg (derived from the use of the shank of a boot for the purposes of smuggling) is often used to describe illicitly copied material.
Ja.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:22 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Dat verklaart een hoop
Of was deze ook ongeinspireerd?
dan doe je 't toch gewoon zo?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Toppie om vrij van school te zijn en puik kijkvoer te hebben!
Ok, ik geef het toe.. ik wist niets met de P.
Maar het klopt wel.![]()
samsung syncmaster 245B hier biatch xDquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef RipCore het volgende:
maar m'n 24" crt pwnd je 24" lcdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
samsung syncmaster 245B hier biatch xD
24 inch 1900*1200 scherm
Maar das al helemaal saai.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:53 schreef Sh0g het volgende:
TVP WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! *shakes hips*
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:35 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Ik volg nu net de nieuwe Gundam 00, wie kijkt dit nog meer?
I like :p
Beginnen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, ben klaar met Bleach
Nja, maar een keer met Naruto beginnen
Ja vrees van wel, en dan moet je weer aan iedereen gaan uitleggen dat anime niet alleen voor 12-jarige jongentjes is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mja, hebben jullie het idee dat naruto een soort van nieuwe dragonball z in nederland gaat worden? het zou goed aanslaan op de jeugd..
Precies.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je weer aan iedereen gaan uitleggen dat anime niet alleen voor 12-jarige jongentjes is.
Nou, tijd terug zat ik met een stel vrienden in de trein..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja vrees van wel, en dan moet je weer aan iedereen gaan uitleggen dat anime niet alleen voor 12-jarige jongentjes is.
je weet zeker dat je geen bootleg hebt, als er niet meer dan 3 a 4 afleveringen per dvd op staan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:11 schreef mschol het volgende:
plaats volgende keer een link in et oude topic..
heb chobits (hele serie) + Studio ghibli collectie dvd's binnen...
chobits is 99.9% zeker geen bootleg
released door "Zestbase Entertainment Sdn Bhd" en d'r zit ook nog zo'n authenticate sticker op dattie echt is...
over de studio ghibli box kan ik helemaal niks vinden...
17 films, volgende de verpakking verspreid over 3x dvd9 (is twijfelachtig, maar kan)
heeft de volgende EAN: 9528200080567
uitgebracht door "animedia entertainment" denk ik zo....
--edit-- toch de authenticate sticker gevonden, dus 99.9% zeker geen bootleg
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef RipCore het volgende:
Ik wil ook!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik own jou! Falty Towers en anime kijken wanneer en waar je wilt!
a) het is malasie c.q. china... die releases zijn zowiezo raar... (en daar houden ze zich niet echt aan EUROPESE c.q. WESTERSE kwaliteits eisen..) alles is daar ook te koop op Video CD, dat zegt voldoende over de kwaliteits eisen daarzo...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je weet zeker dat je geen bootleg hebt, als er niet meer dan 3 a 4 afleveringen per dvd op staan.
die ghibli is sowieso een bootleg! Een box van 17 ghibli films bestaat volgens mij wl, maar je betaalt er echt een harde duit voor (denk dat het zeker over de 300 euro zal zijn, mocht het bestaan). 17/3 is gemiddeld 6 films per dvd... dat is echt veels teveel!
mij lijkt dus dat je misschien genaaid bent, dus de vraag is: waar heb je het gekocht? en hoeveel heb je ervoor betaald?
juist!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
a) het is malasie c.q. china... die releases zijn zowiezo raar... (en daar houden ze zich niet echt aan EUROPESE c.q. WESTERSE kwaliteits eisen..) alles is daar ook te koop op Video CD, dat zegt voldoende over de kwaliteits eisen daarzo...
gekocht in malasie ergens (denk kuala lumpur, ik heb ze niet gekocht)
betaald? ¤17,75 (voor beide samen)
en tis gewoon grappig voor dat geld, nog wel een keer kijken of het op me 15" tv er oke uitziet, zou wel mooi zijn)
Je hebt geluk de vakantie komt eraanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, ben klaar met Bleach
Nja, maar een keer met Naruto beginnen
Hele dagen lang non-stop anime kunnen kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:33 schreef zquing het volgende:
wat is dat vakantie?
Bedoel je de eerste echte aflevering van Naruto of de eerste Ep van de Shippuden reeks?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:05 schreef RickoKun het volgende:
Hallo sletjes en lieve mensen!
weet iemand waar ik een WERKENDE episode 1 van naruto kan bekijken? Of Golden Boy (tenminste ik denk dat het zo heet) episodes?
Ik geef koekjes weg!
Yup heel ander verhaal, echt super dope!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:43 schreef rakotto het volgende:
Vakantie is helaas iets wat bij het verleden hoort.![]()
Gundam 00
Ik neem aan dat het een apart verhaal is en niet een vervolg is van iets? Heb namelijk alleen Gundan Wing gezien.
Als trouwe gundam fan moet ik wel. Prachtige setting heeft die serie weer ^^, en ik kreeg eindelijk eens het idee dat de gundams niet 1 vs 999999999 winnenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:35 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Ik volg nu net de nieuwe Gundam 00, wie kijkt dit nog meer?
I like :p
Nu nog nederlands nagesynchroniseerd en dan kan het lachen pas beginnenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:48 schreef wdn het volgende:
Op youtube staat naruto eps 1 met nederlandse subs
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:28 schreef Def1987 het volgende:
Komt Dattebayo weer met een YHBT aan![]()
Due to complexity of the new series and also due to schedule conflict with Bleach, Dattebayo regrettably announces that Genshiken will replace Bleach on our anime lineup.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:34 schreef rakotto het volgende:
Okay.Want ik zag de Gundam van Hiro en dacht zo wtf?
Damn, ik zie het zojuist op IMDB.comquote:
2008 staat er op IMDB, maar verder geen specifieke datum. Staat wel bij dat de film al in Post-Production is, dus zal hopelijk niet al te lang duren...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
is er al een datum, bekend van de live action remake
eerste shot belooft aardig wat
Inderdaad, strakke anime is het.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:54 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Hij is wel gepimptVooral dat zwaard vind ik erg bruut
![]()
Nee, die naamsverandering schijnt door haarzelf (of door haar management) bedacht te zijn. Wellicht dat ze graag in Amerika aan de bak wil en/of haar bekendheid daar een boost wil geven (en eerlijk is eerlijk, voor westerlingen is Gianna Jun wel wat makkelijker te onthouden).quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Damn, ik zie het zojuist op IMDB.com
Die achterlijke yankees konden blijkbaar weer eens niet de Koreaanse naam onthouden, dus vernoemen ze haar maar naar een Mario-kloon...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:13 schreef rakotto het volgende:
De ep met vaderdag pwnde.Vooral wanneer hij met een meisje naar huis ging naar haar vader. xD!
Die was inderdaad geweldig!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:13 schreef rakotto het volgende:
De ep met vaderdag pwnde.Vooral wanneer hij met een meisje naar huis ging naar haar vader. xD!
Over Hard Gay. Moet je even op youtube opzoeken. Is een Japanse komiek/worstelaar, die doet alsof ie gay is. Erg leuk. Net zoiets als Borat, maar dan anders.quote:
Hij is cool.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:18 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Die gozer is ontsnapt uit de Anime-wereld
Hij is maf![]()
lachen tot ik vanwege hevige buikpijn moet worden weggedragen, vrees ik...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
Question: Wat zou je doen als je Hardy Gay tegen kwam?![]()
Ligt eraan wat hij zou doen. Zolang hij maar niet achter me gaat staan om z'n dansje te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij is cool.![]()
Zoenen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij is cool.![]()
stoer heb de Anime film gister nog gezienquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee of het al gepost is, maar hier is de eerste screenshot van de life-action remake van Blood: The Last Vampire[ afbeelding ]
Met in de hoofdrol een van de allerbeste actrices ter wereld, Jeon Ji-Hyun.
Ik heb 't gedownload en 't was echt supervreemd en ik stopte halverwege.. Maar dat was volgens mij omdat ik toen een toetsweek hadquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:37 schreef torn_Machina het volgende:
Haruhi seizoen 2 is ook al aangekondigd, dus de hype zal nog wel even doorgaan.Toch maar een keer downloaden om te kijken waar die gekte vandaan komt.
![]()
Hij zal wel moeten!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeh dat zou ik wel een goeie vindenBen benieuwd of hij daar in mee zou gaan.
inderdaad!!!! the horror!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef mschol het volgende:
ooit mee begonnen (eerste 2-3 eps gekeken) en ik ergerde me gelijk al aan het feit dat het niet chronologisch werdt uitgezonden)
dat is 1 van de dingen die de serie zo tof maaktquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef mschol het volgende:
ooit mee begonnen (eerste 2-3 eps gekeken) en ik ergerde me gelijk al aan het feit dat het niet chronologisch werdt uitgezonden)
en ik erger me er aan..quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:35 schreef zquing het volgende:
[..]
dat is 1 van de dingen die de serie zo tof maakt
de grap is dat het net lijkt alsof die suziki alto alles voor het zeggen heeft, ook de programma indeling.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik erger me er aan..
ik snap niet wat er tof is aan een verhaal waar geen volgorde inzit (wanneer je em gewoon kijkt)
En heb je het overleefd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef torn_Machina het volgende:
Zie ik net dat de eerst gedubde ep van Death Note ook al online staat. Even kijken hoe ze dit weer verneukt hebben.![]()
Kun jij 't?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Crashcat het volgende:
Weeeeeee
Noem alle chara's hier in dit plaatje op
[ afbeelding ]
9 - pocky?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Crashcat het volgende:
Weeeeeee
Noem alle chara's hier in dit plaatje op
[ afbeelding ]
netjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ik ga een poging wagen xD
14 lelouche lamperouge (Code geass)
18 enma ai (jigoku shoujo)
20 miyuki (LS)
39 suiginto (rozen maiden)
40 pikachu
47 Nia (TT GL)
49 geen idee uit gundam 00
53 Yuki Nagato (haruhi)
57 Kagami Hiiragi (LS)
62 R mc donald (O.o;;?)
70 Marowak
71 Pedobear
73 Misao kusakabe (LS)
75 dragonite
82 Shiori Misaka (Kanon)
84 Kira Yamato (gundam seed)
85 Kaede (shuffle)
93 Ayane (Nagasarete Airantou)
94 ZOMG REI *fa.....* oops(NGE)
95 Skuld (Ah Megamisama)
97 Balalaika (Black Lagoon)
30 tm 34 izjn in weze dezlfde persoon maar ik ben personage naam en de anime kwijt XD
Gungrave? of al gezien?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu ik death note gezien heb zoek ik eigenlijk iets soortgelijks, iets met toffe personages en het intelligente aspect, en misschien iets meer actie ofzo.
en geen gunslinger girl, ik kijk hem echt niet meer uit, zo saai is heteen slome drama over wat meisjes die schieten, gaaap
5CM moet ik nog steeds een keer afkijken..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:48 schreef blessed19 het volgende:
iemand nog een hint in de trant van 5 cm/kima neemt eieren? van die sneue love drama's
en wat is er op dit moment hot in animeland? ik heb dragonaut gedownload, maar ik vind de stijl veels te crappy.
bespaar je de moeite. het is mooi getekend, maar het is weer echt zo'n uberzieligwaaromoverkomtmijdatnouboehoehoehoehoe verhaal!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
5CM moet ik nog steeds een keer afkijken..Heb alleen nog deel 1 gezien
![]()
euhhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:48 schreef blessed19 het volgende:
iemand nog een hint in de trant van 5 cm/kima neemt eieren? van die sneue love drama's
en wat is er op dit moment hot in animeland? ik heb dragonaut gedownload, maar ik vind de stijl veels te crappy.
dat was inderdaad een hele goede! alleen jammer dat dat wijf helemaal begon te flippen op het eindquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh
deze misschien:
Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora
ow ja? tis te lang geleden, weet ik niet meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat was inderdaad een hele goede! alleen jammer dat dat wijf helemaal begon te flippen op het eind
EDIT!
Heb jij toevallig Hoshi No Koe? kan hem nergens vinden.
hetzelfde geldt voor beyond the clouds
lol ik moet toch eens Kanon 2006 kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:59 schreef MaxiTitan het volgende:
hmmm... best moeilijk deze ken ik en zijn nog niet genoemd...
05 Naru Narusegawa (love hina)
10 Tenma Tsukamoto (school rumble) [twijfelgeval]
29 Kanaria (rozen maiden)
57 Mutsumi (love hina)
68 Shiori (kanon 2006)
Er komen nog een stuk of vijf bij die al genoemd zijn en een stuk of vijf anime figuren die ik wel herken maar waar echt niet meer van weet hoe ze heten.
Naru Narusegawa heeft van die antennes...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:59 schreef MaxiTitan het volgende:
hmmm... best moeilijk deze ken ik en zijn nog niet genoemd...
05 Naru Narusegawa (love hina)
kan jij me niet helpen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Naru Narusegawa heeft van die antennes...
'k hou niet zo van sneue love-drama's...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is geen death note like serie![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:06 schreef wdn het volgende:
Misschien Kaji.
Gaat erover dat iemand flink in de schulden zit en wordt uitgenodigt op een boot om zijn schulden kwijt te raken. Met gokkenen samen met tig andere gokkers en ze spelen tegen elkaar
]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is geen death note like serie![]()
klinkt tof, zoeken gaat"Those unforgettable days, for them I live"
Is Oldboy een manga naar de film?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:51 schreef Broezer het volgende:
FF mijn naruto manga collectie aangevuld , ik heb nu t/m 21..
Alleen 16 hadden ze niet meer en 19 was vergeten te pakken..
Ik heb ook een andere manga gekocht, Old Boy, seinen geloof ik.
Wil mijn Berserk ook weer een keer aanvullen, ik heb nu t/m 7.
Nee andersom..quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Is Oldboy een manga naar de film?
Oké. Dacht dat het andersom was. Film is iig één van mijn lievelingsfilms. Dus zeker ook een aanrader.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:29 schreef Broezer het volgende:
[..]
Nee andersom..
De film is gebaseerd op de manga.
Dus ik ga eerst de manga lezen en daarna ga ik de film kijken.
Tot nu toe vind ik de manga wel flex.
Zij is cute, maar dat zijn er volgens mij wel meer die in dat lijstje staan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Naru Narusegawa heeft van die antennes...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:06 schreef wdn het volgende:
Misschien Kaji.
Gaat erover dat iemand flink in de schulden zit en wordt uitgenodigt op een boot om zijn schulden kwijt te raken. Met gokkenen samen met tig andere gokkers en ze spelen tegen elkaar
staat niet eens op animeNFOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is geen death note like serie![]()
:')
Kaiji. Ik miste een i!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
staat niet eens op animeNFO
Het is geinig hé.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:11 schreef RipCore het volgende:
Zonet [Shinsen-Subs]_Moyashimon_-_01_[H264][CD28CF19].mkv gekeken. WTF
Die dingen, die ED
Dat einde leek wel erg sterk op GitS SAC if you know what I mean.
Moet ik ook nog kijken, nog geen tijd voor gehad. Wel even snel doorheen geklikt, zag er best vaag uit.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:11 schreef RipCore het volgende:
Zonet [Shinsen-Subs]_Moyashimon_-_01_[H264][CD28CF19].mkv gekeken. WTF
Die dingen, die ED
Dat einde leek wel erg sterk op GitS SAC if you know what I mean.
AnimeNewsNetworkquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nog steeds niet! behalve dit
Net even gegoogled, aangezet om te downloaden, nu ga ik em kijken!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Moet ik ook nog kijken, nog geen tijd voor gehad. Wel even snel doorheen geklikt, zag er best vaag uit.![]()
tv-links sux, probeer veoh eens. Moet je wel tegenwoordig eerst veoh tv downen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
oke![]()
wat is ookalweer die site (behalve tv-links.co.uk, die wil niet) om series online te kijken?
Kan nog weinig over de serie zeggen. Moet eerst wat meer eps hebben gezien. Hopelijk blijven ze een beetje op aarde, die ruimte gevechten kwamen mij op den duur de strot uit in de voorafgaande Gundam series.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef Teije het volgende:
Volgt er hier trouwens iemand gundam00? Of ben ik de enige?![]()
Ik ook. Waarschuwing de subs van Nyoron schijnen belachelijk slecht te zijn. http://www.darkmirage.com(...)-translation-errors/quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef Teije het volgende:
Geen Nyoro~n meer downloaden dusquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ook. Waarschuwing de subs van Nyoron schijnen belachelijk slecht te zijn. http://www.darkmirage.com(...)-translation-errors/
Ik ben eergisteren begonnen. Eerste dag 5 eps gezien en gisteren 7. Dus vandaag met ep 13 beginnen. Moet ik trouwens de fillers overslaan of kan ik die gewoon rustig bekijken?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jep!
Ben je net begonnen of bij welke aflevering ben je?
Bleach fillers kun je goed kijken. Het zijn er normaal 1 of 2. Soms 3 achterelkaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik ben eergisteren begonnen. Eerste dag 5 eps gezien en gisteren 7. Dus vandaag met ep 13 beginnen. Moet ik trouwens de fillers overslaan of kan ik die gewoon rustig bekijken?
Die heb ik allemaal overgeslagen, ik wilde eindelijk met Shippuuden beginnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef rakotto het volgende:
Aah bedankt! Dan is het wel goed. Ik heb liever een amuserende filler dan een onnodige filler zoals die van Naruto. Sommige eps waren om te janken. T__T
Ik wist dus niet wanneer de fillers afgelopen waren en zat dus mijn nagels te bijten tijdens de preview van de volgende episode.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal overgeslagen, ik wilde eindelijk met Shippuuden beginnen![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef Teije het volgende:
Naruto, doen! Gurren-Lagann inderdaad.. Hellsing? Trigun? Twelve Kingdoms misschien? Seto no Hanayome vond ik zelf superquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zoek een anime met een jongen en meisje en dat meisje is een robot ofzoiets die voor het leger werktIemand?
Weet iemand nog een goede anime die bij mij past? (Ik kijk/keek Bleach, Dragonball, Elfen Lied, het plaatje hierboven en ik wil beginnen aan Naruto)
Saikano of Mahoromatic, denk ik...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zoek een anime met een jongen en meisje en dat meisje is een robot ofzoiets die voor het leger werktIemand?
das volgens mij de serie mahoromatic, bestaat uit meerdere seizoenenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand nog een goede anime die bij mij past? (Ik kijk/keek Bleach, Dragonball, Elfen Lied, het plaatje hierboven en ik wil beginnen aan Naruto)
tja ik kan de rest alleen maar herhalen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Top bedankt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Naruto, doen! Gurren-Lagann inderdaad.. Hellsing? Trigun? Twelve Kingdoms misschien? Seto no Hanayome vond ik zelf superEn Welcome To The N.H.K.! was ook leuk
Fullmetal Alchemist vind je denk ik ook wel leuk.. Eureka 7
Claymore misschien ook wel..
Voorlopig even genoeg?
die serie lijkt ook wel intressant...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Top bedankt.
Saikano is idd de serie die ik zocht
[ afbeelding ]
ik wacht tot conclave em eindelijk helemaal heeft...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:15 schreef Bakakame het volgende:
Wauw.. School Days net afgekeken..
Waarom pak je die andere van m33w niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wacht tot conclave em eindelijk helemaal heeft...
maar ze zitten pas bij ep 7 dus dat kan nog wel eff gaan duren
ik heb een tik om een serie van 1 groep te willen hebben i.v.m. subs..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Waarom pak je die andere van m33w niet?
Opzich is 't ook veel fijner.. Ik weet nog dat ik bij Naruto eerst de ene subber had, daarna de ander.. Verschrikkelijk is dat..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een tik om een serie van 1 groep te willen hebben i.v.m. subs..
Saikano is echt een dramaserie... Wat ik er van gezien heb, vond ik minder dan Mahoromatic, eigenlijk. Mahoromatic is een vlotte, vrolijke serie met enkel wat drama in de rode draad van het verhaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Top bedankt.
Saikano is idd de serie die ik zocht
[ afbeelding ]
ik kijk nu Pretty cure en het eerste seizoen is door 3 verschillende groepen gesubbed, helaas de enige goed verkrijgbare torrent en gelukkig geen hele vervelende verschillen in subs.. dus die houd ik dan weer welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Opzich is 't ook veel fijner.. Ik weet nog dat ik bij Naruto eerst de ene subber had, daarna de ander.. Verschrikkelijk is dat..![]()
Nouja, oké.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
*nvm
haal je url weg, vinden de mods niet zo leuk.. (zie ook de OP)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, oké.
Maar als je verder nog andere animes zoekt, ik kijk altijd op Animesuki
DRAMA!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Saikano is echt een dramaserie... Wat ik er van gezien heb, vond ik minder dan Mahoromatic, eigenlijk. Mahoromatic is een vlotte, vrolijke serie met enkel wat drama in de rode draad van het verhaal.
Van Saikano is trouwens ook een Live-action film uitgebracht...
quote hem dan ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
haal je url weg, vinden de mods niet zo leuk.. (zie ook de OP)
ik heb de url zelf weggehaald... een naam niet mogen noemen zou wel veels te belachelijk worden...quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
DRAMA!
waarom vertelde je me dat niet eerder? *noteert op lijstje
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k hou niet zo van sneue love-drama's...
maar je zou eens kunnen kijken naar Kimagure Orange Road, Onegai Twins, Video Girl Ai, Gravitation (is wel mannenliefde), REC, Saikano en wellicht zelfs een serie als I My Me! Strawberry Eggs (is wel meer comedy)
Zelfs ik had door wat mschol deed dus tsk tsk tsk zquingquote:
Het noemen van een naam is praktisch hetzelfde als het neerzetten van de url... Je mag niet verwijzen naar torrentsites.... Het maakt daarbij niet uit of je dat doet via een link, of alleen via de naam.quote:Op donderdag 1 november 2007 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de url zelf weggehaald... een naam niet mogen noemen zou wel veels te belachelijk worden...
richting de eerste aflevering...quote:Op donderdag 1 november 2007 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eerste 3 van gungrave gezien, anders gaan er even veel mensen dood zeg
geen idee waar dit heen gaat lopen
Ik haat het wanneer series dat doen xD, is net zo erg als een aflevering die met een kut moment begint en daarna komt met, 12 uur eerderquote:Op donderdag 1 november 2007 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
richting de eerste aflevering...
Valt me op hoe vaak series dat idd doen. Eerste aflevering als opwarmertje. En dan de tweede aflevering x-uur/dagen/maanden/jaren daarvoor. Om daarna na 12/24/x-aantal aflevering weer bij 1 te zijn. En daarna de serie nog afronden in x-aantal afleveringen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik haat het wanneer series dat doen xD, is net zo erg als een aflevering die met een kut moment begint en daarna komt met, 12 uur eerder.
Gundam OO (als je ervan houdt.) Blue Drop, Minami-ke, EF tales of Memories (al is dat heel drama) zijn tot nu toe de toppers imo.quote:Maaruh zijn er nog aanraders dit seizoen die niet al te dramatisch zijn, ik ben bang dat ik nogal weinig tijd heb gehad veel in de gaten te houden
Nog even een toevoeging voor Frag_adder.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gundam OO (als je ervan houdt.) Blue Drop, Minami-ke, EF tales of Memories (al is dat heel drama) zijn tot nu toe de toppers imo.
black lagoon is wel 1 van de betere series van de afgelopen tijdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:46 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist de eerste episode van Black Lagoon bekeken: Erg leuk.![]()
Het gebeurt regelmatig dat de serie niet helemaal chronologisch verloopt, zoals bijvoorbeeld een serie als Cowboy Bebop, waarin veel gebruik gemaakt wordt van flashbacks. Gungrave was echter de eerste serie die ik gezien heb, waarbij er gebruik gemaakt wordt van een volgorde die volledig chronologisch is, op de eerste aflevering na.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Valt me op hoe vaak series dat idd doen. Eerste aflevering als opwarmertje. En dan de tweede aflevering x-uur/dagen/maanden/jaren daarvoor. Om daarna na 12/24/x-aantal aflevering weer bij 1 te zijn. En daarna de serie nog afronden in x-aantal afleveringen.
Bij Gungrave en bijvoorbeeld ook Berserk vond ik het ook niet storend. Bij Fullmetal Alchemist bijvoorbeeld weer wel. Daar hadden ze net zo goed bij het begin kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het gebeurt regelmatig dat de serie niet helemaal chronologisch verloopt, zoals bijvoorbeeld een serie als Cowboy Bebop, waarin veel gebruik gemaakt wordt van flashbacks. Gungrave was echter de eerste serie die ik gezien heb, waarbij er gebruik gemaakt wordt van een volgorde die volledig chronologisch is, op de eerste aflevering na.
In Gungrave vond ik het niet storend... in tegendeel! Als ze zouden beginnen bij de 2e aflevering (wat in chronologische volgorde de eerste aflevering zou zijn), zou het lang niet zo'n interessant begin van de serie zijn. Juist doordat er in de eerste aflevering een tipje van de sluier wordt opgelicht, wil je graag zien hoe het tot die situatie had kunnen komen.
Genshiken vergeten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nog even een toevoeging voor Frag_adder.![]()
Kaiji, Rental Magica, Night Wizard, Dragonaut, Hero Tales, Ghost Hound, Genshiken 2 zijn ook zeker de moeite waard om te kijken.
jaaaaa!!!!!!!!!! gaan ze hem volledig uitbrengen??quote:Op zondag 4 november 2007 09:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
die krengen zijn best duur .____.
also ep 1 van Alfred J Kwak is released door Hari no Ito
met de Nederlandse en jawel de japanse audio xD
en ja deze ga ik volgen anders krijg ik ruzie met mijn vroegere ik
Like omg o_________o Zou über cool zijn als zij alle eps gaan releasen.quote:Op zondag 4 november 2007 09:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
vetquote:Op zondag 4 november 2007 09:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nice...quote:Op zondag 4 november 2007 16:01 schreef Qunix het volgende:
spirited away nu op Nederland 3 (Japans gesproken!!!!)
Tof van VPROquote:
i know... die dvd heb ik ooit in me handen gehad :Squote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tof van VPRO
Want hij is ook in het Nederlands gedubt... "De reis van Chihiro" en die is niet uitgezonden!!!
quote:Op zondag 4 november 2007 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
i know... die dvd heb ik ooit in me handen gehad :S
quote:Op zondag 4 november 2007 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb spirited away opgenomenis een goede film volgens velen, kijken of ik vanavond tijd heb om hem te zien..
heb ik al eens gezien, mooie film, en het ziet er werkelijk práchtig uitquote:Op zondag 4 november 2007 17:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En huur ook maar een keer Howl's Moving Castle
Z@pp is toch voor kinderen?quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Z@p Cinema nog een aantal films... Hopelijk zenden ze die ook uit... Akira, Ghost In The Shell, Blood: The Last Vampire etc... klik
Hopelijk komt daar een eind aan en bedenken ze dat er ook studenten graag animaties willen kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 05-11-2007 09:21:09 ]
Alfred Jodokus Kwakquote:Op maandag 5 november 2007 17:21 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
AJK???
Death Note moet ik nog kijkenquote:Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef wdn het volgende:
Crashcat Claire
Damn ik mis Claymoreen Death Note en Nagasarete Airantou.
die laatste zou je nog op release van ayako kunnen wachten (dat is wat ik nu doequote:Op maandag 5 november 2007 19:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Death Note moet ik nog kijken
Ik mis een leuke anime waar ik een week lang echt op zit te wachten.. Náást Naruto en Bleach, maar die zijn vlak na elkaar dus de rest van de week niets te doen
Seto no Hanayome
GG?quote:Op maandag 5 november 2007 21:44 schreef torn_Machina het volgende:
GG is zo dood als het maar kan.Dan maar wachten op Shinsen's releases van Seto.
Uhh, ik bedoelde dat ik Seto misquote:Op maandag 5 november 2007 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die laatste zou je nog op release van ayako kunnen wachten (dat is wat ik nu doe)
Subgroup voor als je het nog niet door had.quote:Op maandag 5 november 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was ook het eerste bij me op kwam.. maar ik had iets van: "dat kan het nooit zijn"
Nee, die zijn oud... Er komen 4 nieuwe Evangelion-films (één is al uit, de andere drie komen volgend jaar).quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:01 schreef rakotto het volgende:
Evangelion Movie 1 - Death and Rebirth
Evangelion Movie 2 - The End of Evangelion
Deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist wel dat AJK in Japan was getekend, maar de serie was toch wel gewoon in Nederland bedacht? Dus alleen maar NL stemmen?quote:Op maandag 5 november 2007 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
Alfred Jodokus Kwak
als ie helemaal beschikbaar is ga ik em downloaden
AJK was/is een duits/nederlands/japans product...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:36 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
m
[..]
Ik wist wel dat AJK in Japan was getekend, maar de serie was toch wel gewoon in Nederland bedacht? Dus alleen maar NL stemmen?
Maarja ik kan er ook gigantisch naast zitten, ik ken het alleen maar van toen ik nog maar een beetje jonger was. Toen keek ik nog serie's braaf voor de tv.
Is Bush Bush wel van Nederlandse bodem?
Gungrave.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zit vanaf 2 uur al gungrave te zien, ben onder de indruk
Chill.quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Z@p Cinema nog een aantal films... Hopelijk zenden ze die ook uit... Akira, Ghost In The Shell, Blood: The Last Vampire etc... klik
Death Note was echt pure tijdverspilling.quote:Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef wdn het volgende:
Crashcat Claire
Damn ik mis Claymoreen Death Note en Nagasarete Airantou.
Hoezo? Wat vond je er niet leuk aan? Wat voor series vind je normaal wel leuk?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Death Note was echt pure tijdverspilling.![]()
ja als ik op google afbeeldingen kijk denk ik ook van WTFquote:Op woensdag 7 november 2007 08:23 schreef rakotto het volgende:
[..]
Gungrave.Wat je hebt gezien is niets vergleken met de rest van de serie.
![]()
teleurgesteld in het eindequote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Begin zometeen aan afl 9..quote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Bedankt leuk om te wetenquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
AJK was/is een duits/nederlands/japans product...
en we hebben geen extra bush'es nodig![]()
Geragera Bus Monogatari (aka Boes)
Vond ik totaal niet, eigenlijk...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef torn_Machina het volgende:
Gungrave had ook een teleurstellend einde.![]()
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet, eigenlijk...
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn.Ja, maar daar begon het hele verhaal natuurlijk wel mee. Ik vind het zelf wel prettig als er een omslag in de serie zit, zo rond de helft. Echt een duidelijk verschil tussen de eerste en tweede helft van een serie. Dat houdt het interessant, vooral als het om een actie-serie gaat. Gungrave is natuurlijk voornamelijk een actieserie, maar dan wel met goed uitgewerkte karakters en karakterontwikkeling. Bij Gungrave vond ik dat type einde daarom geen punt. Sterker nog, het einde van Gungrave was bijzonder passend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GungraveOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde wijkt niet veel af van de rest van de serie (alleen trapje hoger) en het laat je ook niet met zo'n leeg gevoel achter, zoals bij sommige andere series gebeurt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Je hebt vrij veel verschillende series.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Deathnote was tot iets van 10 afleveringen voor het einde helemaal fantastisch maar het einde vond ik zelf ook minder.
Weet iemand nog goede anime's om te kijken?
Op het lijstje van gekeken staat
Deathnote, Full metal Alchemist, World strongest disciple Kenichi, Claymore en nog eentje maar die heeft een enorm moeilijke naam en heb geen zin om die op te zoeken.
Degene die ik nu volg zijn Naruto, bleach en Gundam 00
Zoek eigenlijk een leuke/actie anime maar heb geen flauw idee welke. Van hellsing en gungrave vond ik niets aan, heb van bedie 3 afleveringen gezien en it's just not my cup of tea.
Heeft iemand nog suggesties?
Nausicaä of the Valley of the Winds, Laputa Castle in the Sky, Tonari no Totoro, The Cat Returns en Kiki's Delivery Service zijn ook aanraders.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit soort Bleach afleveringen vind ik saaiMeer vechten a.u.b. en minder praat bullshit
Gisteren trouwens Sen to Chihiro no kamikakushi gezien, mooie film
Nu nog Hauru no ugoku shiro en Mononoke-hime
torrent FTWquote:Op donderdag 8 november 2007 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ah nu snap ik het, tv-links.co.uk is uit de lucht gehaald wegens wat dingen die niet mochten ofzo
maar nu weet ik geen andere site (op youtube) na waar je gewoon films, anime, docu's enzo kan zien.
jeuhquote:
http://stage6.divx.com/us(...)eath-note-pelicula-1quote:Op donderdag 8 november 2007 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jeuh
nee eigenlijk wou ik de live film van death note op internet kijken..
verdraaitquote:Op donderdag 8 november 2007 21:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
http://stage6.divx.com/us(...)eath-note-pelicula-1
veel heb je er denk ik niet aan want de subs zijn in het italiaans ^^;;;;;;;;;;;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |