abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49055657

Het topic over de Japanse Anime serie Naruto. Deze serie is gebaseerd op de gelijknamige manga, die uiteraard al een stuk verder is. Het gaat over een groep ninja's die verschillende missies moeten ondernemen.

Geschiedenis
Twaalf jaar geleden werd het ninjadorp Konoha aangevallen door de Kyuubi (Nine-Tails Demon Fox), dit is een heel sterk wezen. Deze Kyuubi had bijna alle ninja's verslagen. Maar toen kwam de vierde Hokage van Hidden Leaf Village opdagen en versloeg het monster door hem op te sluiten in een zegel. Deze zegel werd geplaatst op een baby genaamd Uzumaki Naruto.(In Japan is altijd eerst de familienaam en daarna de eigen naam, dus zijn voornaam is Naruto.) De Kage is de sterkste ninja van heel het dorp. Hij neemt alle beslissingen. Zijn taak is om het dorp te beschermen met al de middelen.

Na twaalf jaar zijn de mensen nog steeds bang voor de Kyuubi, en dus ook voor Naruto. Hierdoor roept hij steeds om aandacht en erkenning door de meest opvallende maar stomme dingen te doen. Zijn droom is om Hokage te worden, zodat mensen hem niet meer zien als een monster en hem zullen respecteren.

Uiteindelijk wordt hij ingedeeld in een groep met Sasuke en Sakura. Eerst hebben ze een hekel aan elkaar, maar langzaam aan groeien ze naar elkaar toe.
De groep staat onder leiding van Hatake Kakashi, een sterke Ninja. Van hem leren ze nog beter hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan. Samen vormen ze team 7.

De OP staat hier. Voel je vrij om iets aan te passen, maar overleg het dan wel eerst met de rest in dit topic.

Als laatste: Praten over de manga mag, maar zet dat dan wel in spoilertags.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En ja, het hoort deel 7 te zijn.

[ Bericht 23% gewijzigd door -Strawberry- op 06-05-2007 14:04:45 ]
pi_49056045
Niet veel gebeurd deze afl, had gehoopt op wat actie. Maar volgende week barst het zeker los
pi_49056582
Wat een geweldig mooie OP
pi_49057009
Volgende week!!
  zondag 6 mei 2007 @ 12:17:05 #5
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_49058080
Godver....weer zo'n verschrikkelijke OP.

Gebruik deze tekst anders:
Naruto (ナルト) is een Japanse animeserie, gebaseerd op de gelijknamige manga door Masashi Kishimoto. De hoofdpersoon heet Uzumaki Naruto en is een luidruchtige, hyperactieve, puberale ninja die constant zoekt naar erkenning en goedkeuring.

De manga werd het eerst gepubliceerd in 1999 door uitgeverij Shueisha in Japan, in het Shonen Jump magazine. Tot nu toe zijn er 36 delen van de mangaserie uitgebracht, met een totaal van 346 hoofdstukken. VIZ Media publiceert een vertaalde versie in het blad American Shonen Jump, waar tot nu toe 12 van de 36 delen zijn verschenen. Desondanks is het VIZ Media's best verkopende mangaserie. In Oktober van 2006 kwam Kana met een Nederlandstalige versie.

Viz heeft ook de licenties voor Noord-Amerikaanse televisieproductie. Naruto debuteerde in Amerika in het Cartoon Network Toonami programmablok op 10 september 2005 om 9:00 PM Eastern time. Ook in Canada wordt deze animeserie uitgebracht, maar dan door YTV Bionix. Naruto debuteerde daar op 16 september 2005 om 9:30 PM Eastern time. In de Benelux bezit Kana de licenties voor televisieproductie. Naruto wordt nog niet in Nederland uitgezonden, maar er zijn plannen om dat ook te gaan doen.

Twaalf jaar voor de gebeurtenissen van de manga/anime, verschijnt de Kyūbi (Engels: Nine-Tails Demon Fox), die het dorp van Naruto, Konohagakure (Hidden Leaf Village, een dorp waarin vrijwel alle inwoners zijn opgeleid om als Ninja missies uit te voeren, en als militaire macht dient van het Land van Vuur) aanvalt. Het beest stond bekend als een krachtige demon; met een staartzwiep zou hij tsunami's veroorzaken en sloeg hij bergen plat. Het was een chaos: mensen werden afgeslacht en hun huizen werden vernield, totdat the leider van Konohagakure (of korter: Konoha - "Blad") zichzelf opofferde. Hij was de Vierde Hokage, de leider en sterkste inwoner van het dorp. Hij gebruikte een geheime "Jutsu" (techniek) om de Kyūbi te verzegelen in een pasgeboren baby, waarbij hij zelf zijn leven zou verliezen. Dat kind was Uzumaki Naruto.

De Vierde Hokage (Yondaime) werd herinnerd als een held omdat het dorp nu voor eeuwig gered zou zijn van de Kyūbi. De mensen in het dorp waren gelukkig, maar één daarvan niet; Naruto. Niemand waardeerde hem ooit als een volwaardige man, of wilde zijn goede eigenschappen maar zien. Dit kwam omdat de inwoners wisten dat hij de Kyūbi bij zich droeg, het monster waaraan iedereen in het dorp wel een vriend of familielid had verloren. Een overeenkomst werd gesloten door de Derde Hokage (deze was Hokage geweest vóór de aanstelling van de Vierde, en nam na zijn dood de plaats van Hokage weer in) wat inhield dat niemand, maar dan ook niemand mocht spreken over de Kyūbi in Naruto, omdat Naruto zelf van niets wist, en omdat de Hokage ook hoopte dat iedereen de Kyūbi zou vergeten. De kinderen van het dorp wisten daarom niet waarom Naruto zo gehaat was bij hun ouders, maar kopieerden hun gedrag. Als resultaat dat Naruto opgroeide als wees, op zichzelf wonend, zonder vrienden of familie. Hij kon maar geen vrienden maken, dus zocht hij aandacht door misplaatste grappen te maken en kattenkwaad uit te halen. Dat veranderde snel nadat Naruto afstudeerde van de Ninja Academy. Dit door zijn Tajuu Kage Bunshin no Jutsu (Multiple Shadow Clone Technique) te gebruiken, om zijn leraar, Umino Iruka, te redden van de slechte ninja Mizuki. Vanaf die tijd leerde Naruto twee dingen, één dat Kyūbi in hem opgesloten zat, en twee dat er tóch iemand was die om hem gaf (zijn leraar Iruka). Deze vroege gebeurtenissen leiden tot de verdere gebeurtenissen uit de manga/anime.

Naruto is een leuke "mix" tussen drama en komedie met veel actie. De animeserie volgt Naruto en zijn vrienden op pad om zelf Hokage te worden, met leuke achtergrond verhalen en persoonlijkheden. Naruto vindt twee vrienden en kameraden in Uchiha Sasuke en Haruno Sakura, twee ninja's van zijn leeftijd die ingedeeld zijn in een driemansteam met als sensei (mentor) Hatake Kakashi. Samen vormen zij Team 7. Door het verhaal heen leert Naruto meer vrienden en jutsu's (technieken) kennen, om zo zijn droom, de volgende Hokage te worden, te verwezenlijken.

En gooi er wat mooie plaatjes tussendoor, dit is om te huilen.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_49058223
Niet allemaal klagen naar mij toe. Als iemand nou eens een mooie OP maakt.....
Hier eventuele plaatjes:

[ Bericht 35% gewijzigd door -Strawberry- op 06-05-2007 14:00:51 ]
  zondag 6 mei 2007 @ 12:41:44 #7
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_49058707
De OP had idd wel wat meer inhoud mogen hebben...
Dat stukje van ImmovableMind mag er wel in imo...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_49058764
Dat is wel een erg grote lap tekst, ik ga me er wel even voor inzetten maar ik ga niet alles cntrl-c'en
pi_49058783
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:44 schreef woutabest het volgende:
Dat is wel een erg grote lap tekst, ik ga me er wel even voor inzetten maar ik ga niet alles cntrl-c'en
Eens.
pi_49059114
oops, ik drukte perongeluk op invoeren, nog even wachten
pi_49059133
alweer
  zondag 6 mei 2007 @ 13:06:19 #12
69211 koffiegast
langzinnig
pi_49059275
hopelijk wordt komende aflevering een stuk boeiender
  zondag 6 mei 2007 @ 13:21:43 #13
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_49059656
Ik heb eventjes snel een naruto topicbanner in elkaar geflanst...
Niet echt uitgebreid ofzo, maar het doet zijn werk...

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 6 mei 2007 @ 13:32:34 #14
69211 koffiegast
langzinnig
pi_49059952
wel netjes
pi_49060078

Het topic over de Japanse Anime serie Naruto. Deze serie is gebaseerd op de gelijknamige manga, die uiteraard al een stuk verder is. Het gaat over een groep ninja's die verschillende missies moeten ondernemen.

Geschiedenis
Twaalf jaar geleden werd het ninjadorp Konoha aangevallen door de Kyuubi (Nine-Tails Demon Fox), dit is een heel sterk wezen. Gelukkig konden ze zijn gevaar afwenden door hem in te sealen in een baby: Uzumaki Naruto. (In Japan is altijd eerst de familienaam en daarna de eigen naam, dus zijn voornaam is Naruto.)

Na twaalf jaar zijn de mensen nog steeds bang voor de kyuubi, en dus ook voor Naruto. Hierdoor roept hij steeds om aandacht en erkenning door de meest opvallende maar stomme dingen te doen.

Uiteindelijk wordt hij ingedeeld in een groep met Sasuke en Sakura. Eerst hebben ze een hekel aan elkaar, maar langzaam aan groeien ze naar elkaar toe.
De groep staat onder leiding van Hatake Kakashi, een sterke Ninja. Van hem leren ze nog beter hoe ze met bepaalde situaties om moeten gaan.

De OP staat hier. Voel je vrij om iets aan te passen, maar overleg het dan wel eerst met de rest in dit topic.

Als laatste: Praten over de manga mag, maar zet dat dan wel in spoilertags.
pi_49060094
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:21 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb eventjes snel een naruto topicbanner in elkaar geflanst...
Niet echt uitgebreid ofzo, maar het doet zijn werk...

[afbeelding]
Mooi gedaan.
pi_49060175
Die erboven is het hem dus ^^
  zondag 6 mei 2007 @ 13:40:19 #18
63613 outcast_within
of toch niet
pi_49060182
Naruto topic hoort gewoon een bagger OP te hebben ^_^
  Licht Ontvlambaar zondag 6 mei 2007 @ 13:41:15 #19
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_49060346
Dit klinkt een beetje raar:

"Gelukkig konden ze zijn gevaar afwenden door hem in te sealen in een baby: Uzumaki Naruto. "
pi_49060408
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit klinkt een beetje raar:

"Gelukkig konden ze zijn gevaar afwenden door hem in te sealen in een baby: Uzumaki Naruto. "
Van mij mag je dat stukje wel veranderen
pi_49060717
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:46 schreef woutabest het volgende:

[..]

Van mij mag je dat stukje wel veranderen
Ik heb 'm iets aangepast. Als het niet goed is, kan je het altijd nog terugveranderen.
Dat stukje klinkt nu beter volgensmij.
pi_49060851
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb 'm iets aangepast. Als het niet goed is, kan je het altijd nog terugveranderen.
Dat stukje klinkt nu beter volgensmij.
Ik vind het wel goed, wat mij btreft edit je hem direct in de OP
pi_49060886
Hoi
pi_49060928
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:59 schreef woutabest het volgende:

[..]

Ik vind het wel goed, wat mij btreft edit je hem direct in de OP
Done.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties