AJK was/is een duits/nederlands/japans product...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:36 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
m
[..]
Ik wist wel dat AJK in Japan was getekend, maar de serie was toch wel gewoon in Nederland bedacht? Dus alleen maar NL stemmen?
Maarja ik kan er ook gigantisch naast zitten, ik ken het alleen maar van toen ik nog maar een beetje jonger was. Toen keek ik nog serie's braaf voor de tv.
Is Bush Bush wel van Nederlandse bodem?
Gungrave.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zit vanaf 2 uur al gungrave te zien, ben onder de indruk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chill.quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Z@p Cinema nog een aantal films... Hopelijk zenden ze die ook uit... Akira, Ghost In The Shell, Blood: The Last Vampire etc... klik
Death Note was echt pure tijdverspilling.quote:Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef wdn het volgende:
Crashcat Claire
Damn ik mis Claymoreen Death Note en Nagasarete Airantou.
Hoezo? Wat vond je er niet leuk aan? Wat voor series vind je normaal wel leuk?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Death Note was echt pure tijdverspilling.![]()
ja als ik op google afbeeldingen kijk denk ik ook van WTFquote:Op woensdag 7 november 2007 08:23 schreef rakotto het volgende:
[..]
Gungrave.Wat je hebt gezien is niets vergleken met de rest van de serie.
![]()
teleurgesteld in het eindequote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Begin zometeen aan afl 9..quote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Bedankt leuk om te wetenquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
AJK was/is een duits/nederlands/japans product...
en we hebben geen extra bush'es nodig![]()
Geragera Bus Monogatari (aka Boes)
Vond ik totaal niet, eigenlijk...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef torn_Machina het volgende:
Gungrave had ook een teleurstellend einde.![]()
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet, eigenlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn.Ja, maar daar begon het hele verhaal natuurlijk wel mee. Ik vind het zelf wel prettig als er een omslag in de serie zit, zo rond de helft. Echt een duidelijk verschil tussen de eerste en tweede helft van een serie. Dat houdt het interessant, vooral als het om een actie-serie gaat. Gungrave is natuurlijk voornamelijk een actieserie, maar dan wel met goed uitgewerkte karakters en karakterontwikkeling. Bij Gungrave vond ik dat type einde daarom geen punt. Sterker nog, het einde van Gungrave was bijzonder passend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GungraveOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde wijkt niet veel af van de rest van de serie (alleen trapje hoger) en het laat je ook niet met zo'n leeg gevoel achter, zoals bij sommige andere series gebeurt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Je hebt vrij veel verschillende series.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Deathnote was tot iets van 10 afleveringen voor het einde helemaal fantastisch maar het einde vond ik zelf ook minder.
Weet iemand nog goede anime's om te kijken?
Op het lijstje van gekeken staat
Deathnote, Full metal Alchemist, World strongest disciple Kenichi, Claymore en nog eentje maar die heeft een enorm moeilijke naam en heb geen zin om die op te zoeken.
Degene die ik nu volg zijn Naruto, bleach en Gundam 00
Zoek eigenlijk een leuke/actie anime maar heb geen flauw idee welke. Van hellsing en gungrave vond ik niets aan, heb van bedie 3 afleveringen gezien en it's just not my cup of tea.
Heeft iemand nog suggesties?
Nausicaä of the Valley of the Winds, Laputa Castle in the Sky, Tonari no Totoro, The Cat Returns en Kiki's Delivery Service zijn ook aanraders.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit soort Bleach afleveringen vind ik saaiMeer vechten a.u.b. en minder praat bullshit
Gisteren trouwens Sen to Chihiro no kamikakushi gezien, mooie film
Nu nog Hauru no ugoku shiro en Mononoke-hime
torrent FTWquote:Op donderdag 8 november 2007 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ah nu snap ik het, tv-links.co.uk is uit de lucht gehaald wegens wat dingen die niet mochten ofzo
maar nu weet ik geen andere site (op youtube) na waar je gewoon films, anime, docu's enzo kan zien.
jeuhquote:
http://stage6.divx.com/us(...)eath-note-pelicula-1quote:Op donderdag 8 november 2007 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jeuh
nee eigenlijk wou ik de live film van death note op internet kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |