Alfred Jodokus Kwakquote:Op maandag 5 november 2007 17:21 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
AJK???
Death Note moet ik nog kijkenquote:Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef wdn het volgende:
Crashcat Claire
Damn ik mis Claymoreen Death Note en Nagasarete Airantou.
die laatste zou je nog op release van ayako kunnen wachten (dat is wat ik nu doequote:Op maandag 5 november 2007 19:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Death Note moet ik nog kijken
Ik mis een leuke anime waar ik een week lang echt op zit te wachten.. Náást Naruto en Bleach, maar die zijn vlak na elkaar dus de rest van de week niets te doen
Seto no Hanayome
GG?quote:Op maandag 5 november 2007 21:44 schreef torn_Machina het volgende:
GG is zo dood als het maar kan.Dan maar wachten op Shinsen's releases van Seto.
Uhh, ik bedoelde dat ik Seto misquote:Op maandag 5 november 2007 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die laatste zou je nog op release van ayako kunnen wachten (dat is wat ik nu doe)
Subgroup voor als je het nog niet door had.quote:Op maandag 5 november 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was ook het eerste bij me op kwam.. maar ik had iets van: "dat kan het nooit zijn"
Nee, die zijn oud... Er komen 4 nieuwe Evangelion-films (één is al uit, de andere drie komen volgend jaar).quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:01 schreef rakotto het volgende:
Evangelion Movie 1 - Death and Rebirth
Evangelion Movie 2 - The End of Evangelion
Deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist wel dat AJK in Japan was getekend, maar de serie was toch wel gewoon in Nederland bedacht? Dus alleen maar NL stemmen?quote:Op maandag 5 november 2007 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
Alfred Jodokus Kwak
als ie helemaal beschikbaar is ga ik em downloaden
AJK was/is een duits/nederlands/japans product...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:36 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
m
[..]
Ik wist wel dat AJK in Japan was getekend, maar de serie was toch wel gewoon in Nederland bedacht? Dus alleen maar NL stemmen?
Maarja ik kan er ook gigantisch naast zitten, ik ken het alleen maar van toen ik nog maar een beetje jonger was. Toen keek ik nog serie's braaf voor de tv.
Is Bush Bush wel van Nederlandse bodem?
Gungrave.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zit vanaf 2 uur al gungrave te zien, ben onder de indruk
Chill.quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Z@p Cinema nog een aantal films... Hopelijk zenden ze die ook uit... Akira, Ghost In The Shell, Blood: The Last Vampire etc... klik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |