Inderdaad, strakke anime is het.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:54 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Hij is wel gepimptVooral dat zwaard vind ik erg bruut
![]()
Nee, die naamsverandering schijnt door haarzelf (of door haar management) bedacht te zijn. Wellicht dat ze graag in Amerika aan de bak wil en/of haar bekendheid daar een boost wil geven (en eerlijk is eerlijk, voor westerlingen is Gianna Jun wel wat makkelijker te onthouden).quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Damn, ik zie het zojuist op IMDB.com
Die achterlijke yankees konden blijkbaar weer eens niet de Koreaanse naam onthouden, dus vernoemen ze haar maar naar een Mario-kloon...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:13 schreef rakotto het volgende:
De ep met vaderdag pwnde.Vooral wanneer hij met een meisje naar huis ging naar haar vader. xD!
Die was inderdaad geweldig!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:13 schreef rakotto het volgende:
De ep met vaderdag pwnde.Vooral wanneer hij met een meisje naar huis ging naar haar vader. xD!
Over Hard Gay. Moet je even op youtube opzoeken. Is een Japanse komiek/worstelaar, die doet alsof ie gay is. Erg leuk. Net zoiets als Borat, maar dan anders.quote:
Hij is cool.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:18 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Die gozer is ontsnapt uit de Anime-wereld
Hij is maf![]()
lachen tot ik vanwege hevige buikpijn moet worden weggedragen, vrees ik...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
Question: Wat zou je doen als je Hardy Gay tegen kwam?![]()
Ligt eraan wat hij zou doen. Zolang hij maar niet achter me gaat staan om z'n dansje te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij is cool.![]()
Zoenen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij is cool.![]()
stoer heb de Anime film gister nog gezienquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee of het al gepost is, maar hier is de eerste screenshot van de life-action remake van Blood: The Last Vampire[ afbeelding ]
Met in de hoofdrol een van de allerbeste actrices ter wereld, Jeon Ji-Hyun.
Ik heb 't gedownload en 't was echt supervreemd en ik stopte halverwege.. Maar dat was volgens mij omdat ik toen een toetsweek hadquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:37 schreef torn_Machina het volgende:
Haruhi seizoen 2 is ook al aangekondigd, dus de hype zal nog wel even doorgaan.Toch maar een keer downloaden om te kijken waar die gekte vandaan komt.
![]()
Hij zal wel moeten!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeh dat zou ik wel een goeie vindenBen benieuwd of hij daar in mee zou gaan.
inderdaad!!!! the horror!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef mschol het volgende:
ooit mee begonnen (eerste 2-3 eps gekeken) en ik ergerde me gelijk al aan het feit dat het niet chronologisch werdt uitgezonden)
dat is 1 van de dingen die de serie zo tof maaktquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef mschol het volgende:
ooit mee begonnen (eerste 2-3 eps gekeken) en ik ergerde me gelijk al aan het feit dat het niet chronologisch werdt uitgezonden)
en ik erger me er aan..quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:35 schreef zquing het volgende:
[..]
dat is 1 van de dingen die de serie zo tof maakt
de grap is dat het net lijkt alsof die suziki alto alles voor het zeggen heeft, ook de programma indeling.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik erger me er aan..
ik snap niet wat er tof is aan een verhaal waar geen volgorde inzit (wanneer je em gewoon kijkt)
En heb je het overleefd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef torn_Machina het volgende:
Zie ik net dat de eerst gedubde ep van Death Note ook al online staat. Even kijken hoe ze dit weer verneukt hebben.![]()
Kun jij 't?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Crashcat het volgende:
Weeeeeee
Noem alle chara's hier in dit plaatje op
[ afbeelding ]
9 - pocky?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Crashcat het volgende:
Weeeeeee
Noem alle chara's hier in dit plaatje op
[ afbeelding ]
netjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ik ga een poging wagen xD
14 lelouche lamperouge (Code geass)
18 enma ai (jigoku shoujo)
20 miyuki (LS)
39 suiginto (rozen maiden)
40 pikachu
47 Nia (TT GL)
49 geen idee uit gundam 00
53 Yuki Nagato (haruhi)
57 Kagami Hiiragi (LS)
62 R mc donald (O.o;;?)
70 Marowak
71 Pedobear
73 Misao kusakabe (LS)
75 dragonite
82 Shiori Misaka (Kanon)
84 Kira Yamato (gundam seed)
85 Kaede (shuffle)
93 Ayane (Nagasarete Airantou)
94 ZOMG REI *fa.....* oops(NGE)
95 Skuld (Ah Megamisama)
97 Balalaika (Black Lagoon)
30 tm 34 izjn in weze dezlfde persoon maar ik ben personage naam en de anime kwijt XD
Gungrave? of al gezien?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu ik death note gezien heb zoek ik eigenlijk iets soortgelijks, iets met toffe personages en het intelligente aspect, en misschien iets meer actie ofzo.
en geen gunslinger girl, ik kijk hem echt niet meer uit, zo saai is heteen slome drama over wat meisjes die schieten, gaaap
5CM moet ik nog steeds een keer afkijken..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:48 schreef blessed19 het volgende:
iemand nog een hint in de trant van 5 cm/kima neemt eieren? van die sneue love drama's
en wat is er op dit moment hot in animeland? ik heb dragonaut gedownload, maar ik vind de stijl veels te crappy.
bespaar je de moeite. het is mooi getekend, maar het is weer echt zo'n uberzieligwaaromoverkomtmijdatnouboehoehoehoehoe verhaal!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
5CM moet ik nog steeds een keer afkijken..Heb alleen nog deel 1 gezien
![]()
euhhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:48 schreef blessed19 het volgende:
iemand nog een hint in de trant van 5 cm/kima neemt eieren? van die sneue love drama's
en wat is er op dit moment hot in animeland? ik heb dragonaut gedownload, maar ik vind de stijl veels te crappy.
dat was inderdaad een hele goede! alleen jammer dat dat wijf helemaal begon te flippen op het eindquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh
deze misschien:
Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora
ow ja? tis te lang geleden, weet ik niet meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat was inderdaad een hele goede! alleen jammer dat dat wijf helemaal begon te flippen op het eind
EDIT!
Heb jij toevallig Hoshi No Koe? kan hem nergens vinden.
hetzelfde geldt voor beyond the clouds
lol ik moet toch eens Kanon 2006 kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:59 schreef MaxiTitan het volgende:
hmmm... best moeilijk deze ken ik en zijn nog niet genoemd...
05 Naru Narusegawa (love hina)
10 Tenma Tsukamoto (school rumble) [twijfelgeval]
29 Kanaria (rozen maiden)
57 Mutsumi (love hina)
68 Shiori (kanon 2006)
Er komen nog een stuk of vijf bij die al genoemd zijn en een stuk of vijf anime figuren die ik wel herken maar waar echt niet meer van weet hoe ze heten.
Naru Narusegawa heeft van die antennes...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:59 schreef MaxiTitan het volgende:
hmmm... best moeilijk deze ken ik en zijn nog niet genoemd...
05 Naru Narusegawa (love hina)
kan jij me niet helpen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Naru Narusegawa heeft van die antennes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |