Hele dagen lang non-stop anime kunnen kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:33 schreef zquing het volgende:
wat is dat vakantie?
Bedoel je de eerste echte aflevering van Naruto of de eerste Ep van de Shippuden reeks?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:05 schreef RickoKun het volgende:
Hallo sletjes en lieve mensen!
weet iemand waar ik een WERKENDE episode 1 van naruto kan bekijken? Of Golden Boy (tenminste ik denk dat het zo heet) episodes?
Ik geef koekjes weg!
Yup heel ander verhaal, echt super dope!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:43 schreef rakotto het volgende:
Vakantie is helaas iets wat bij het verleden hoort.![]()
Gundam 00
Ik neem aan dat het een apart verhaal is en niet een vervolg is van iets? Heb namelijk alleen Gundan Wing gezien.
Als trouwe gundam fan moet ik wel. Prachtige setting heeft die serie weer ^^, en ik kreeg eindelijk eens het idee dat de gundams niet 1 vs 999999999 winnenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:35 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Ik volg nu net de nieuwe Gundam 00, wie kijkt dit nog meer?
I like :p
Nu nog nederlands nagesynchroniseerd en dan kan het lachen pas beginnenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:48 schreef wdn het volgende:
Op youtube staat naruto eps 1 met nederlandse subs
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:28 schreef Def1987 het volgende:
Komt Dattebayo weer met een YHBT aan![]()
Due to complexity of the new series and also due to schedule conflict with Bleach, Dattebayo regrettably announces that Genshiken will replace Bleach on our anime lineup.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:34 schreef rakotto het volgende:
Okay.Want ik zag de Gundam van Hiro en dacht zo wtf?
Damn, ik zie het zojuist op IMDB.comquote:
2008 staat er op IMDB, maar verder geen specifieke datum. Staat wel bij dat de film al in Post-Production is, dus zal hopelijk niet al te lang duren...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
is er al een datum, bekend van de live action remake
eerste shot belooft aardig wat
Inderdaad, strakke anime is het.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:54 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Hij is wel gepimptVooral dat zwaard vind ik erg bruut
![]()
Nee, die naamsverandering schijnt door haarzelf (of door haar management) bedacht te zijn. Wellicht dat ze graag in Amerika aan de bak wil en/of haar bekendheid daar een boost wil geven (en eerlijk is eerlijk, voor westerlingen is Gianna Jun wel wat makkelijker te onthouden).quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Damn, ik zie het zojuist op IMDB.com
Die achterlijke yankees konden blijkbaar weer eens niet de Koreaanse naam onthouden, dus vernoemen ze haar maar naar een Mario-kloon...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:13 schreef rakotto het volgende:
De ep met vaderdag pwnde.Vooral wanneer hij met een meisje naar huis ging naar haar vader. xD!
Die was inderdaad geweldig!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:13 schreef rakotto het volgende:
De ep met vaderdag pwnde.Vooral wanneer hij met een meisje naar huis ging naar haar vader. xD!
Over Hard Gay. Moet je even op youtube opzoeken. Is een Japanse komiek/worstelaar, die doet alsof ie gay is. Erg leuk. Net zoiets als Borat, maar dan anders.quote:
Hij is cool.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:18 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Die gozer is ontsnapt uit de Anime-wereld
Hij is maf![]()
lachen tot ik vanwege hevige buikpijn moet worden weggedragen, vrees ik...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
Question: Wat zou je doen als je Hardy Gay tegen kwam?![]()
Ligt eraan wat hij zou doen. Zolang hij maar niet achter me gaat staan om z'n dansje te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij is cool.![]()
Zoenen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij is cool.![]()
stoer heb de Anime film gister nog gezienquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee of het al gepost is, maar hier is de eerste screenshot van de life-action remake van Blood: The Last Vampire[ afbeelding ]
Met in de hoofdrol een van de allerbeste actrices ter wereld, Jeon Ji-Hyun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |