Inderdaad, strakke anime is het.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:54 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Hij is wel gepimptVooral dat zwaard vind ik erg bruut
![]()
Nee, die naamsverandering schijnt door haarzelf (of door haar management) bedacht te zijn. Wellicht dat ze graag in Amerika aan de bak wil en/of haar bekendheid daar een boost wil geven (en eerlijk is eerlijk, voor westerlingen is Gianna Jun wel wat makkelijker te onthouden).quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Damn, ik zie het zojuist op IMDB.com
Die achterlijke yankees konden blijkbaar weer eens niet de Koreaanse naam onthouden, dus vernoemen ze haar maar naar een Mario-kloon...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:13 schreef rakotto het volgende:
De ep met vaderdag pwnde.Vooral wanneer hij met een meisje naar huis ging naar haar vader. xD!
Die was inderdaad geweldig!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:13 schreef rakotto het volgende:
De ep met vaderdag pwnde.Vooral wanneer hij met een meisje naar huis ging naar haar vader. xD!
Over Hard Gay. Moet je even op youtube opzoeken. Is een Japanse komiek/worstelaar, die doet alsof ie gay is. Erg leuk. Net zoiets als Borat, maar dan anders.quote:
Hij is cool.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:18 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Die gozer is ontsnapt uit de Anime-wereld
Hij is maf![]()
lachen tot ik vanwege hevige buikpijn moet worden weggedragen, vrees ik...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
Question: Wat zou je doen als je Hardy Gay tegen kwam?![]()
Ligt eraan wat hij zou doen. Zolang hij maar niet achter me gaat staan om z'n dansje te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij is cool.![]()
Zoenen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij is cool.![]()
stoer heb de Anime film gister nog gezienquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee of het al gepost is, maar hier is de eerste screenshot van de life-action remake van Blood: The Last Vampire[ afbeelding ]
Met in de hoofdrol een van de allerbeste actrices ter wereld, Jeon Ji-Hyun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |