lachen tot ik vanwege hevige buikpijn moet worden weggedragen, vrees ik...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
Question: Wat zou je doen als je Hardy Gay tegen kwam?![]()
Ligt eraan wat hij zou doen. Zolang hij maar niet achter me gaat staan om z'n dansje te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij is cool.![]()
Zoenen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij is cool.![]()
stoer heb de Anime film gister nog gezienquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:23 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee of het al gepost is, maar hier is de eerste screenshot van de life-action remake van Blood: The Last Vampire[ afbeelding ]
Met in de hoofdrol een van de allerbeste actrices ter wereld, Jeon Ji-Hyun.
Ik heb 't gedownload en 't was echt supervreemd en ik stopte halverwege.. Maar dat was volgens mij omdat ik toen een toetsweek hadquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:37 schreef torn_Machina het volgende:
Haruhi seizoen 2 is ook al aangekondigd, dus de hype zal nog wel even doorgaan.Toch maar een keer downloaden om te kijken waar die gekte vandaan komt.
![]()
Hij zal wel moeten!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeh dat zou ik wel een goeie vindenBen benieuwd of hij daar in mee zou gaan.
inderdaad!!!! the horror!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef mschol het volgende:
ooit mee begonnen (eerste 2-3 eps gekeken) en ik ergerde me gelijk al aan het feit dat het niet chronologisch werdt uitgezonden)
dat is 1 van de dingen die de serie zo tof maaktquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef mschol het volgende:
ooit mee begonnen (eerste 2-3 eps gekeken) en ik ergerde me gelijk al aan het feit dat het niet chronologisch werdt uitgezonden)
en ik erger me er aan..quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:35 schreef zquing het volgende:
[..]
dat is 1 van de dingen die de serie zo tof maakt
de grap is dat het net lijkt alsof die suziki alto alles voor het zeggen heeft, ook de programma indeling.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik erger me er aan..
ik snap niet wat er tof is aan een verhaal waar geen volgorde inzit (wanneer je em gewoon kijkt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |