Ik heb 't gedownload en 't was echt supervreemd en ik stopte halverwege.. Maar dat was volgens mij omdat ik toen een toetsweek hadquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:37 schreef torn_Machina het volgende:
Haruhi seizoen 2 is ook al aangekondigd, dus de hype zal nog wel even doorgaan.Toch maar een keer downloaden om te kijken waar die gekte vandaan komt.
![]()
Hij zal wel moeten!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oeh dat zou ik wel een goeie vindenBen benieuwd of hij daar in mee zou gaan.
inderdaad!!!! the horror!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef mschol het volgende:
ooit mee begonnen (eerste 2-3 eps gekeken) en ik ergerde me gelijk al aan het feit dat het niet chronologisch werdt uitgezonden)
dat is 1 van de dingen die de serie zo tof maaktquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:28 schreef mschol het volgende:
ooit mee begonnen (eerste 2-3 eps gekeken) en ik ergerde me gelijk al aan het feit dat het niet chronologisch werdt uitgezonden)
en ik erger me er aan..quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:35 schreef zquing het volgende:
[..]
dat is 1 van de dingen die de serie zo tof maakt
de grap is dat het net lijkt alsof die suziki alto alles voor het zeggen heeft, ook de programma indeling.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik erger me er aan..
ik snap niet wat er tof is aan een verhaal waar geen volgorde inzit (wanneer je em gewoon kijkt)
En heb je het overleefd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:43 schreef torn_Machina het volgende:
Zie ik net dat de eerst gedubde ep van Death Note ook al online staat. Even kijken hoe ze dit weer verneukt hebben.![]()
Kun jij 't?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Crashcat het volgende:
Weeeeeee
Noem alle chara's hier in dit plaatje op
[ afbeelding ]
9 - pocky?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Crashcat het volgende:
Weeeeeee
Noem alle chara's hier in dit plaatje op
[ afbeelding ]
netjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ik ga een poging wagen xD
14 lelouche lamperouge (Code geass)
18 enma ai (jigoku shoujo)
20 miyuki (LS)
39 suiginto (rozen maiden)
40 pikachu
47 Nia (TT GL)
49 geen idee uit gundam 00
53 Yuki Nagato (haruhi)
57 Kagami Hiiragi (LS)
62 R mc donald (O.o;;?)
70 Marowak
71 Pedobear
73 Misao kusakabe (LS)
75 dragonite
82 Shiori Misaka (Kanon)
84 Kira Yamato (gundam seed)
85 Kaede (shuffle)
93 Ayane (Nagasarete Airantou)
94 ZOMG REI *fa.....* oops(NGE)
95 Skuld (Ah Megamisama)
97 Balalaika (Black Lagoon)
30 tm 34 izjn in weze dezlfde persoon maar ik ben personage naam en de anime kwijt XD
Gungrave? of al gezien?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu ik death note gezien heb zoek ik eigenlijk iets soortgelijks, iets met toffe personages en het intelligente aspect, en misschien iets meer actie ofzo.
en geen gunslinger girl, ik kijk hem echt niet meer uit, zo saai is heteen slome drama over wat meisjes die schieten, gaaap
5CM moet ik nog steeds een keer afkijken..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:48 schreef blessed19 het volgende:
iemand nog een hint in de trant van 5 cm/kima neemt eieren? van die sneue love drama's
en wat is er op dit moment hot in animeland? ik heb dragonaut gedownload, maar ik vind de stijl veels te crappy.
bespaar je de moeite. het is mooi getekend, maar het is weer echt zo'n uberzieligwaaromoverkomtmijdatnouboehoehoehoehoe verhaal!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
5CM moet ik nog steeds een keer afkijken..Heb alleen nog deel 1 gezien
![]()
euhhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:48 schreef blessed19 het volgende:
iemand nog een hint in de trant van 5 cm/kima neemt eieren? van die sneue love drama's
en wat is er op dit moment hot in animeland? ik heb dragonaut gedownload, maar ik vind de stijl veels te crappy.
dat was inderdaad een hele goede! alleen jammer dat dat wijf helemaal begon te flippen op het eindquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh
deze misschien:
Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora
ow ja? tis te lang geleden, weet ik niet meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat was inderdaad een hele goede! alleen jammer dat dat wijf helemaal begon te flippen op het eind
EDIT!
Heb jij toevallig Hoshi No Koe? kan hem nergens vinden.
hetzelfde geldt voor beyond the clouds
lol ik moet toch eens Kanon 2006 kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:59 schreef MaxiTitan het volgende:
hmmm... best moeilijk deze ken ik en zijn nog niet genoemd...
05 Naru Narusegawa (love hina)
10 Tenma Tsukamoto (school rumble) [twijfelgeval]
29 Kanaria (rozen maiden)
57 Mutsumi (love hina)
68 Shiori (kanon 2006)
Er komen nog een stuk of vijf bij die al genoemd zijn en een stuk of vijf anime figuren die ik wel herken maar waar echt niet meer van weet hoe ze heten.
Naru Narusegawa heeft van die antennes...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:59 schreef MaxiTitan het volgende:
hmmm... best moeilijk deze ken ik en zijn nog niet genoemd...
05 Naru Narusegawa (love hina)
kan jij me niet helpen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Naru Narusegawa heeft van die antennes...
'k hou niet zo van sneue love-drama's...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is geen death note like serie![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:06 schreef wdn het volgende:
Misschien Kaji.
Gaat erover dat iemand flink in de schulden zit en wordt uitgenodigt op een boot om zijn schulden kwijt te raken. Met gokkenen samen met tig andere gokkers en ze spelen tegen elkaar
]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is geen death note like serie![]()
klinkt tof, zoeken gaat"Those unforgettable days, for them I live"
Is Oldboy een manga naar de film?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:51 schreef Broezer het volgende:
FF mijn naruto manga collectie aangevuld , ik heb nu t/m 21..
Alleen 16 hadden ze niet meer en 19 was vergeten te pakken..
Ik heb ook een andere manga gekocht, Old Boy, seinen geloof ik.
Wil mijn Berserk ook weer een keer aanvullen, ik heb nu t/m 7.
Nee andersom..quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Is Oldboy een manga naar de film?
Oké. Dacht dat het andersom was. Film is iig één van mijn lievelingsfilms. Dus zeker ook een aanrader.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:29 schreef Broezer het volgende:
[..]
Nee andersom..
De film is gebaseerd op de manga.
Dus ik ga eerst de manga lezen en daarna ga ik de film kijken.
Tot nu toe vind ik de manga wel flex.
Zij is cute, maar dat zijn er volgens mij wel meer die in dat lijstje staan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Naru Narusegawa heeft van die antennes...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:06 schreef wdn het volgende:
Misschien Kaji.
Gaat erover dat iemand flink in de schulden zit en wordt uitgenodigt op een boot om zijn schulden kwijt te raken. Met gokkenen samen met tig andere gokkers en ze spelen tegen elkaar
staat niet eens op animeNFOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is geen death note like serie![]()
:')
Kaiji. Ik miste een i!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
staat niet eens op animeNFO
Het is geinig hé.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:11 schreef RipCore het volgende:
Zonet [Shinsen-Subs]_Moyashimon_-_01_[H264][CD28CF19].mkv gekeken. WTF
Die dingen, die ED
Dat einde leek wel erg sterk op GitS SAC if you know what I mean.
Moet ik ook nog kijken, nog geen tijd voor gehad. Wel even snel doorheen geklikt, zag er best vaag uit.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:11 schreef RipCore het volgende:
Zonet [Shinsen-Subs]_Moyashimon_-_01_[H264][CD28CF19].mkv gekeken. WTF
Die dingen, die ED
Dat einde leek wel erg sterk op GitS SAC if you know what I mean.
AnimeNewsNetworkquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nog steeds niet! behalve dit
Net even gegoogled, aangezet om te downloaden, nu ga ik em kijken!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:02 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Moet ik ook nog kijken, nog geen tijd voor gehad. Wel even snel doorheen geklikt, zag er best vaag uit.![]()
tv-links sux, probeer veoh eens. Moet je wel tegenwoordig eerst veoh tv downen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
oke![]()
wat is ookalweer die site (behalve tv-links.co.uk, die wil niet) om series online te kijken?
Kan nog weinig over de serie zeggen. Moet eerst wat meer eps hebben gezien. Hopelijk blijven ze een beetje op aarde, die ruimte gevechten kwamen mij op den duur de strot uit in de voorafgaande Gundam series.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef Teije het volgende:
Volgt er hier trouwens iemand gundam00? Of ben ik de enige?![]()
Ik ook. Waarschuwing de subs van Nyoron schijnen belachelijk slecht te zijn. http://www.darkmirage.com(...)-translation-errors/quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef Teije het volgende:
Geen Nyoro~n meer downloaden dusquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ook. Waarschuwing de subs van Nyoron schijnen belachelijk slecht te zijn. http://www.darkmirage.com(...)-translation-errors/
Ik ben eergisteren begonnen. Eerste dag 5 eps gezien en gisteren 7. Dus vandaag met ep 13 beginnen. Moet ik trouwens de fillers overslaan of kan ik die gewoon rustig bekijken?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jep!
Ben je net begonnen of bij welke aflevering ben je?
Bleach fillers kun je goed kijken. Het zijn er normaal 1 of 2. Soms 3 achterelkaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik ben eergisteren begonnen. Eerste dag 5 eps gezien en gisteren 7. Dus vandaag met ep 13 beginnen. Moet ik trouwens de fillers overslaan of kan ik die gewoon rustig bekijken?
Die heb ik allemaal overgeslagen, ik wilde eindelijk met Shippuuden beginnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef rakotto het volgende:
Aah bedankt! Dan is het wel goed. Ik heb liever een amuserende filler dan een onnodige filler zoals die van Naruto. Sommige eps waren om te janken. T__T
Ik wist dus niet wanneer de fillers afgelopen waren en zat dus mijn nagels te bijten tijdens de preview van de volgende episode.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal overgeslagen, ik wilde eindelijk met Shippuuden beginnen![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef Teije het volgende:
Naruto, doen! Gurren-Lagann inderdaad.. Hellsing? Trigun? Twelve Kingdoms misschien? Seto no Hanayome vond ik zelf superquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zoek een anime met een jongen en meisje en dat meisje is een robot ofzoiets die voor het leger werktIemand?
Weet iemand nog een goede anime die bij mij past? (Ik kijk/keek Bleach, Dragonball, Elfen Lied, het plaatje hierboven en ik wil beginnen aan Naruto)
Saikano of Mahoromatic, denk ik...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zoek een anime met een jongen en meisje en dat meisje is een robot ofzoiets die voor het leger werktIemand?
das volgens mij de serie mahoromatic, bestaat uit meerdere seizoenenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand nog een goede anime die bij mij past? (Ik kijk/keek Bleach, Dragonball, Elfen Lied, het plaatje hierboven en ik wil beginnen aan Naruto)
tja ik kan de rest alleen maar herhalen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Top bedankt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Naruto, doen! Gurren-Lagann inderdaad.. Hellsing? Trigun? Twelve Kingdoms misschien? Seto no Hanayome vond ik zelf superEn Welcome To The N.H.K.! was ook leuk
Fullmetal Alchemist vind je denk ik ook wel leuk.. Eureka 7
Claymore misschien ook wel..
Voorlopig even genoeg?
die serie lijkt ook wel intressant...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Top bedankt.
Saikano is idd de serie die ik zocht
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |