'k hou niet zo van sneue love-drama's...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is geen death note like serie![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:06 schreef wdn het volgende:
Misschien Kaji.
Gaat erover dat iemand flink in de schulden zit en wordt uitgenodigt op een boot om zijn schulden kwijt te raken. Met gokkenen samen met tig andere gokkers en ze spelen tegen elkaar
]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is geen death note like serie![]()
klinkt tof, zoeken gaat"Those unforgettable days, for them I live"
Is Oldboy een manga naar de film?quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:51 schreef Broezer het volgende:
FF mijn naruto manga collectie aangevuld , ik heb nu t/m 21..
Alleen 16 hadden ze niet meer en 19 was vergeten te pakken..
Ik heb ook een andere manga gekocht, Old Boy, seinen geloof ik.
Wil mijn Berserk ook weer een keer aanvullen, ik heb nu t/m 7.
Nee andersom..quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Is Oldboy een manga naar de film?
Oké. Dacht dat het andersom was. Film is iig één van mijn lievelingsfilms. Dus zeker ook een aanrader.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:29 schreef Broezer het volgende:
[..]
Nee andersom..
De film is gebaseerd op de manga.
Dus ik ga eerst de manga lezen en daarna ga ik de film kijken.
Tot nu toe vind ik de manga wel flex.
Zij is cute, maar dat zijn er volgens mij wel meer die in dat lijstje staan.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Naru Narusegawa heeft van die antennes...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:06 schreef wdn het volgende:
Misschien Kaji.
Gaat erover dat iemand flink in de schulden zit en wordt uitgenodigt op een boot om zijn schulden kwijt te raken. Met gokkenen samen met tig andere gokkers en ze spelen tegen elkaar
staat niet eens op animeNFOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is geen death note like serie![]()
:')
Kaiji. Ik miste een i!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
staat niet eens op animeNFO
Het is geinig hé.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:11 schreef RipCore het volgende:
Zonet [Shinsen-Subs]_Moyashimon_-_01_[H264][CD28CF19].mkv gekeken. WTF
Die dingen, die ED
Dat einde leek wel erg sterk op GitS SAC if you know what I mean.
Moet ik ook nog kijken, nog geen tijd voor gehad. Wel even snel doorheen geklikt, zag er best vaag uit.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:11 schreef RipCore het volgende:
Zonet [Shinsen-Subs]_Moyashimon_-_01_[H264][CD28CF19].mkv gekeken. WTF
Die dingen, die ED
Dat einde leek wel erg sterk op GitS SAC if you know what I mean.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |