9 - pocky?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:02 schreef Crashcat het volgende:
Weeeeeee
Noem alle chara's hier in dit plaatje op
[ afbeelding ]
netjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ik ga een poging wagen xD
14 lelouche lamperouge (Code geass)
18 enma ai (jigoku shoujo)
20 miyuki (LS)
39 suiginto (rozen maiden)
40 pikachu
47 Nia (TT GL)
49 geen idee uit gundam 00
53 Yuki Nagato (haruhi)
57 Kagami Hiiragi (LS)
62 R mc donald (O.o;;?)
70 Marowak
71 Pedobear
73 Misao kusakabe (LS)
75 dragonite
82 Shiori Misaka (Kanon)
84 Kira Yamato (gundam seed)
85 Kaede (shuffle)
93 Ayane (Nagasarete Airantou)
94 ZOMG REI *fa.....* oops(NGE)
95 Skuld (Ah Megamisama)
97 Balalaika (Black Lagoon)
30 tm 34 izjn in weze dezlfde persoon maar ik ben personage naam en de anime kwijt XD
Gungrave? of al gezien?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu ik death note gezien heb zoek ik eigenlijk iets soortgelijks, iets met toffe personages en het intelligente aspect, en misschien iets meer actie ofzo.
en geen gunslinger girl, ik kijk hem echt niet meer uit, zo saai is heteen slome drama over wat meisjes die schieten, gaaap
5CM moet ik nog steeds een keer afkijken..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:48 schreef blessed19 het volgende:
iemand nog een hint in de trant van 5 cm/kima neemt eieren? van die sneue love drama's
en wat is er op dit moment hot in animeland? ik heb dragonaut gedownload, maar ik vind de stijl veels te crappy.
bespaar je de moeite. het is mooi getekend, maar het is weer echt zo'n uberzieligwaaromoverkomtmijdatnouboehoehoehoehoe verhaal!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
5CM moet ik nog steeds een keer afkijken..Heb alleen nog deel 1 gezien
![]()
euhhquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:48 schreef blessed19 het volgende:
iemand nog een hint in de trant van 5 cm/kima neemt eieren? van die sneue love drama's
en wat is er op dit moment hot in animeland? ik heb dragonaut gedownload, maar ik vind de stijl veels te crappy.
dat was inderdaad een hele goede! alleen jammer dat dat wijf helemaal begon te flippen op het eindquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh
deze misschien:
Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora
ow ja? tis te lang geleden, weet ik niet meerquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dat was inderdaad een hele goede! alleen jammer dat dat wijf helemaal begon te flippen op het eind
EDIT!
Heb jij toevallig Hoshi No Koe? kan hem nergens vinden.
hetzelfde geldt voor beyond the clouds
lol ik moet toch eens Kanon 2006 kijkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:59 schreef MaxiTitan het volgende:
hmmm... best moeilijk deze ken ik en zijn nog niet genoemd...
05 Naru Narusegawa (love hina)
10 Tenma Tsukamoto (school rumble) [twijfelgeval]
29 Kanaria (rozen maiden)
57 Mutsumi (love hina)
68 Shiori (kanon 2006)
Er komen nog een stuk of vijf bij die al genoemd zijn en een stuk of vijf anime figuren die ik wel herken maar waar echt niet meer van weet hoe ze heten.
Naru Narusegawa heeft van die antennes...quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:59 schreef MaxiTitan het volgende:
hmmm... best moeilijk deze ken ik en zijn nog niet genoemd...
05 Naru Narusegawa (love hina)
kan jij me niet helpen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Naru Narusegawa heeft van die antennes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |