Kan nog weinig over de serie zeggen. Moet eerst wat meer eps hebben gezien. Hopelijk blijven ze een beetje op aarde, die ruimte gevechten kwamen mij op den duur de strot uit in de voorafgaande Gundam series.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef Teije het volgende:
Volgt er hier trouwens iemand gundam00? Of ben ik de enige?![]()
Ik ook. Waarschuwing de subs van Nyoron schijnen belachelijk slecht te zijn. http://www.darkmirage.com(...)-translation-errors/quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef Teije het volgende:
Geen Nyoro~n meer downloaden dusquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:56 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ook. Waarschuwing de subs van Nyoron schijnen belachelijk slecht te zijn. http://www.darkmirage.com(...)-translation-errors/
Ik ben eergisteren begonnen. Eerste dag 5 eps gezien en gisteren 7. Dus vandaag met ep 13 beginnen. Moet ik trouwens de fillers overslaan of kan ik die gewoon rustig bekijken?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jep!
Ben je net begonnen of bij welke aflevering ben je?
Bleach fillers kun je goed kijken. Het zijn er normaal 1 of 2. Soms 3 achterelkaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:20 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik ben eergisteren begonnen. Eerste dag 5 eps gezien en gisteren 7. Dus vandaag met ep 13 beginnen. Moet ik trouwens de fillers overslaan of kan ik die gewoon rustig bekijken?
Die heb ik allemaal overgeslagen, ik wilde eindelijk met Shippuuden beginnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef rakotto het volgende:
Aah bedankt! Dan is het wel goed. Ik heb liever een amuserende filler dan een onnodige filler zoals die van Naruto. Sommige eps waren om te janken. T__T
Ik wist dus niet wanneer de fillers afgelopen waren en zat dus mijn nagels te bijten tijdens de preview van de volgende episode.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal overgeslagen, ik wilde eindelijk met Shippuuden beginnen![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef Teije het volgende:
Naruto, doen! Gurren-Lagann inderdaad.. Hellsing? Trigun? Twelve Kingdoms misschien? Seto no Hanayome vond ik zelf superquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zoek een anime met een jongen en meisje en dat meisje is een robot ofzoiets die voor het leger werktIemand?
Weet iemand nog een goede anime die bij mij past? (Ik kijk/keek Bleach, Dragonball, Elfen Lied, het plaatje hierboven en ik wil beginnen aan Naruto)
Saikano of Mahoromatic, denk ik...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zoek een anime met een jongen en meisje en dat meisje is een robot ofzoiets die voor het leger werktIemand?
das volgens mij de serie mahoromatic, bestaat uit meerdere seizoenenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand nog een goede anime die bij mij past? (Ik kijk/keek Bleach, Dragonball, Elfen Lied, het plaatje hierboven en ik wil beginnen aan Naruto)
tja ik kan de rest alleen maar herhalen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Top bedankt.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Naruto, doen! Gurren-Lagann inderdaad.. Hellsing? Trigun? Twelve Kingdoms misschien? Seto no Hanayome vond ik zelf superEn Welcome To The N.H.K.! was ook leuk
Fullmetal Alchemist vind je denk ik ook wel leuk.. Eureka 7
Claymore misschien ook wel..
Voorlopig even genoeg?
die serie lijkt ook wel intressant...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Top bedankt.
Saikano is idd de serie die ik zocht
[ afbeelding ]
ik wacht tot conclave em eindelijk helemaal heeft...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:15 schreef Bakakame het volgende:
Wauw.. School Days net afgekeken..
Waarom pak je die andere van m33w niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wacht tot conclave em eindelijk helemaal heeft...
maar ze zitten pas bij ep 7 dus dat kan nog wel eff gaan duren
ik heb een tik om een serie van 1 groep te willen hebben i.v.m. subs..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Waarom pak je die andere van m33w niet?
Opzich is 't ook veel fijner.. Ik weet nog dat ik bij Naruto eerst de ene subber had, daarna de ander.. Verschrikkelijk is dat..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een tik om een serie van 1 groep te willen hebben i.v.m. subs..
Saikano is echt een dramaserie... Wat ik er van gezien heb, vond ik minder dan Mahoromatic, eigenlijk. Mahoromatic is een vlotte, vrolijke serie met enkel wat drama in de rode draad van het verhaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Top bedankt.
Saikano is idd de serie die ik zocht
[ afbeelding ]
ik kijk nu Pretty cure en het eerste seizoen is door 3 verschillende groepen gesubbed, helaas de enige goed verkrijgbare torrent en gelukkig geen hele vervelende verschillen in subs.. dus die houd ik dan weer welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Opzich is 't ook veel fijner.. Ik weet nog dat ik bij Naruto eerst de ene subber had, daarna de ander.. Verschrikkelijk is dat..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |