quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:35 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Ik volg nu net de nieuwe Gundam 00, wie kijkt dit nog meer?
I like :p
Beginnen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, ben klaar met Bleach
Nja, maar een keer met Naruto beginnen
Ja vrees van wel, en dan moet je weer aan iedereen gaan uitleggen dat anime niet alleen voor 12-jarige jongentjes is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mja, hebben jullie het idee dat naruto een soort van nieuwe dragonball z in nederland gaat worden? het zou goed aanslaan op de jeugd..
Precies.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je weer aan iedereen gaan uitleggen dat anime niet alleen voor 12-jarige jongentjes is.
Nou, tijd terug zat ik met een stel vrienden in de trein..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja vrees van wel, en dan moet je weer aan iedereen gaan uitleggen dat anime niet alleen voor 12-jarige jongentjes is.
je weet zeker dat je geen bootleg hebt, als er niet meer dan 3 a 4 afleveringen per dvd op staan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:11 schreef mschol het volgende:
plaats volgende keer een link in et oude topic..
heb chobits (hele serie) + Studio ghibli collectie dvd's binnen...
chobits is 99.9% zeker geen bootleg
released door "Zestbase Entertainment Sdn Bhd" en d'r zit ook nog zo'n authenticate sticker op dattie echt is...
over de studio ghibli box kan ik helemaal niks vinden...
17 films, volgende de verpakking verspreid over 3x dvd9 (is twijfelachtig, maar kan)
heeft de volgende EAN: 9528200080567
uitgebracht door "animedia entertainment" denk ik zo....
--edit-- toch de authenticate sticker gevonden, dus 99.9% zeker geen bootleg
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef RipCore het volgende:
Vandaag of morgen komt mijn nieuwe PC binnen, met 22" breedbeeldscherm.Ik heb geen tv meer nodig! Jammer dat ik ook unitoetsen heb en geen herfstvakantie.
Ik wil ook!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik own jou! Falty Towers en anime kijken wanneer en waar je wilt!
a) het is malasie c.q. china... die releases zijn zowiezo raar... (en daar houden ze zich niet echt aan EUROPESE c.q. WESTERSE kwaliteits eisen..) alles is daar ook te koop op Video CD, dat zegt voldoende over de kwaliteits eisen daarzo...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je weet zeker dat je geen bootleg hebt, als er niet meer dan 3 a 4 afleveringen per dvd op staan.
die ghibli is sowieso een bootleg! Een box van 17 ghibli films bestaat volgens mij wl, maar je betaalt er echt een harde duit voor (denk dat het zeker over de 300 euro zal zijn, mocht het bestaan). 17/3 is gemiddeld 6 films per dvd... dat is echt veels teveel!
mij lijkt dus dat je misschien genaaid bent, dus de vraag is: waar heb je het gekocht? en hoeveel heb je ervoor betaald?
juist!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:13 schreef mschol het volgende:
[..]
a) het is malasie c.q. china... die releases zijn zowiezo raar... (en daar houden ze zich niet echt aan EUROPESE c.q. WESTERSE kwaliteits eisen..) alles is daar ook te koop op Video CD, dat zegt voldoende over de kwaliteits eisen daarzo...
gekocht in malasie ergens (denk kuala lumpur, ik heb ze niet gekocht)
betaald? ¤17,75 (voor beide samen)
en tis gewoon grappig voor dat geld, nog wel een keer kijken of het op me 15" tv er oke uitziet, zou wel mooi zijn)
Je hebt geluk de vakantie komt eraanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, ben klaar met Bleach
Nja, maar een keer met Naruto beginnen
Hele dagen lang non-stop anime kunnen kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:33 schreef zquing het volgende:
wat is dat vakantie?
Bedoel je de eerste echte aflevering van Naruto of de eerste Ep van de Shippuden reeks?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:05 schreef RickoKun het volgende:
Hallo sletjes en lieve mensen!
weet iemand waar ik een WERKENDE episode 1 van naruto kan bekijken? Of Golden Boy (tenminste ik denk dat het zo heet) episodes?
Ik geef koekjes weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |