ik wacht tot conclave em eindelijk helemaal heeft...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:15 schreef Bakakame het volgende:
Wauw.. School Days net afgekeken..
Waarom pak je die andere van m33w niet?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wacht tot conclave em eindelijk helemaal heeft...
maar ze zitten pas bij ep 7 dus dat kan nog wel eff gaan duren
ik heb een tik om een serie van 1 groep te willen hebben i.v.m. subs..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef F04 het volgende:
[..]
Waarom pak je die andere van m33w niet?
Opzich is 't ook veel fijner.. Ik weet nog dat ik bij Naruto eerst de ene subber had, daarna de ander.. Verschrikkelijk is dat..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een tik om een serie van 1 groep te willen hebben i.v.m. subs..
Saikano is echt een dramaserie... Wat ik er van gezien heb, vond ik minder dan Mahoromatic, eigenlijk. Mahoromatic is een vlotte, vrolijke serie met enkel wat drama in de rode draad van het verhaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Top bedankt.
Saikano is idd de serie die ik zocht
[ afbeelding ]
ik kijk nu Pretty cure en het eerste seizoen is door 3 verschillende groepen gesubbed, helaas de enige goed verkrijgbare torrent en gelukkig geen hele vervelende verschillen in subs.. dus die houd ik dan weer welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Opzich is 't ook veel fijner.. Ik weet nog dat ik bij Naruto eerst de ene subber had, daarna de ander.. Verschrikkelijk is dat..![]()
Nouja, oké.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
*nvm
haal je url weg, vinden de mods niet zo leuk.. (zie ook de OP)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, oké.
Maar als je verder nog andere animes zoekt, ik kijk altijd op Animesuki
DRAMA!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Saikano is echt een dramaserie... Wat ik er van gezien heb, vond ik minder dan Mahoromatic, eigenlijk. Mahoromatic is een vlotte, vrolijke serie met enkel wat drama in de rode draad van het verhaal.
Van Saikano is trouwens ook een Live-action film uitgebracht...
quote hem dan ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
haal je url weg, vinden de mods niet zo leuk.. (zie ook de OP)
ik heb de url zelf weggehaald... een naam niet mogen noemen zou wel veels te belachelijk worden...quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
DRAMA!
waarom vertelde je me dat niet eerder? *noteert op lijstje
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k hou niet zo van sneue love-drama's...
maar je zou eens kunnen kijken naar Kimagure Orange Road, Onegai Twins, Video Girl Ai, Gravitation (is wel mannenliefde), REC, Saikano en wellicht zelfs een serie als I My Me! Strawberry Eggs (is wel meer comedy)
Zelfs ik had door wat mschol deed dus tsk tsk tsk zquingquote:
Het noemen van een naam is praktisch hetzelfde als het neerzetten van de url... Je mag niet verwijzen naar torrentsites.... Het maakt daarbij niet uit of je dat doet via een link, of alleen via de naam.quote:Op donderdag 1 november 2007 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de url zelf weggehaald... een naam niet mogen noemen zou wel veels te belachelijk worden...
richting de eerste aflevering...quote:Op donderdag 1 november 2007 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eerste 3 van gungrave gezien, anders gaan er even veel mensen dood zeg
geen idee waar dit heen gaat lopen
Ik haat het wanneer series dat doen xD, is net zo erg als een aflevering die met een kut moment begint en daarna komt met, 12 uur eerderquote:Op donderdag 1 november 2007 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
richting de eerste aflevering...
Valt me op hoe vaak series dat idd doen. Eerste aflevering als opwarmertje. En dan de tweede aflevering x-uur/dagen/maanden/jaren daarvoor. Om daarna na 12/24/x-aantal aflevering weer bij 1 te zijn. En daarna de serie nog afronden in x-aantal afleveringen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik haat het wanneer series dat doen xD, is net zo erg als een aflevering die met een kut moment begint en daarna komt met, 12 uur eerder.
Gundam OO (als je ervan houdt.) Blue Drop, Minami-ke, EF tales of Memories (al is dat heel drama) zijn tot nu toe de toppers imo.quote:Maaruh zijn er nog aanraders dit seizoen die niet al te dramatisch zijn, ik ben bang dat ik nogal weinig tijd heb gehad veel in de gaten te houden
Nog even een toevoeging voor Frag_adder.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gundam OO (als je ervan houdt.) Blue Drop, Minami-ke, EF tales of Memories (al is dat heel drama) zijn tot nu toe de toppers imo.
black lagoon is wel 1 van de betere series van de afgelopen tijdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:46 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist de eerste episode van Black Lagoon bekeken: Erg leuk.![]()
Het gebeurt regelmatig dat de serie niet helemaal chronologisch verloopt, zoals bijvoorbeeld een serie als Cowboy Bebop, waarin veel gebruik gemaakt wordt van flashbacks. Gungrave was echter de eerste serie die ik gezien heb, waarbij er gebruik gemaakt wordt van een volgorde die volledig chronologisch is, op de eerste aflevering na.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Valt me op hoe vaak series dat idd doen. Eerste aflevering als opwarmertje. En dan de tweede aflevering x-uur/dagen/maanden/jaren daarvoor. Om daarna na 12/24/x-aantal aflevering weer bij 1 te zijn. En daarna de serie nog afronden in x-aantal afleveringen.
Bij Gungrave en bijvoorbeeld ook Berserk vond ik het ook niet storend. Bij Fullmetal Alchemist bijvoorbeeld weer wel. Daar hadden ze net zo goed bij het begin kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het gebeurt regelmatig dat de serie niet helemaal chronologisch verloopt, zoals bijvoorbeeld een serie als Cowboy Bebop, waarin veel gebruik gemaakt wordt van flashbacks. Gungrave was echter de eerste serie die ik gezien heb, waarbij er gebruik gemaakt wordt van een volgorde die volledig chronologisch is, op de eerste aflevering na.
In Gungrave vond ik het niet storend... in tegendeel! Als ze zouden beginnen bij de 2e aflevering (wat in chronologische volgorde de eerste aflevering zou zijn), zou het lang niet zo'n interessant begin van de serie zijn. Juist doordat er in de eerste aflevering een tipje van de sluier wordt opgelicht, wil je graag zien hoe het tot die situatie had kunnen komen.
Genshiken vergeten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nog even een toevoeging voor Frag_adder.![]()
Kaiji, Rental Magica, Night Wizard, Dragonaut, Hero Tales, Ghost Hound, Genshiken 2 zijn ook zeker de moeite waard om te kijken.
jaaaaa!!!!!!!!!! gaan ze hem volledig uitbrengen??quote:Op zondag 4 november 2007 09:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
die krengen zijn best duur .____.
also ep 1 van Alfred J Kwak is released door Hari no Ito
met de Nederlandse en jawel de japanse audio xD
en ja deze ga ik volgen anders krijg ik ruzie met mijn vroegere ik
Like omg o_________o Zou über cool zijn als zij alle eps gaan releasen.quote:Op zondag 4 november 2007 09:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
vetquote:Op zondag 4 november 2007 09:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nice...quote:Op zondag 4 november 2007 16:01 schreef Qunix het volgende:
spirited away nu op Nederland 3 (Japans gesproken!!!!)
Tof van VPROquote:
i know... die dvd heb ik ooit in me handen gehad :Squote:Op zondag 4 november 2007 16:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tof van VPRO
Want hij is ook in het Nederlands gedubt... "De reis van Chihiro" en die is niet uitgezonden!!!
quote:Op zondag 4 november 2007 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
i know... die dvd heb ik ooit in me handen gehad :S
quote:Op zondag 4 november 2007 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb spirited away opgenomenis een goede film volgens velen, kijken of ik vanavond tijd heb om hem te zien..
heb ik al eens gezien, mooie film, en het ziet er werkelijk práchtig uitquote:Op zondag 4 november 2007 17:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En huur ook maar een keer Howl's Moving Castle
Z@pp is toch voor kinderen?quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Z@p Cinema nog een aantal films... Hopelijk zenden ze die ook uit... Akira, Ghost In The Shell, Blood: The Last Vampire etc... klik
Hopelijk komt daar een eind aan en bedenken ze dat er ook studenten graag animaties willen kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 05-11-2007 09:21:09 ]
Alfred Jodokus Kwakquote:Op maandag 5 november 2007 17:21 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
AJK???
Death Note moet ik nog kijkenquote:Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef wdn het volgende:
Crashcat Claire
Damn ik mis Claymoreen Death Note en Nagasarete Airantou.
die laatste zou je nog op release van ayako kunnen wachten (dat is wat ik nu doequote:Op maandag 5 november 2007 19:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Death Note moet ik nog kijken
Ik mis een leuke anime waar ik een week lang echt op zit te wachten.. Náást Naruto en Bleach, maar die zijn vlak na elkaar dus de rest van de week niets te doen
Seto no Hanayome
GG?quote:Op maandag 5 november 2007 21:44 schreef torn_Machina het volgende:
GG is zo dood als het maar kan.Dan maar wachten op Shinsen's releases van Seto.
dat was ook het eerste bij me op kwam.. maar ik had iets van: "dat kan het nooit zijn"quote:
Uhh, ik bedoelde dat ik Seto misquote:Op maandag 5 november 2007 20:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die laatste zou je nog op release van ayako kunnen wachten (dat is wat ik nu doe)
Subgroup voor als je het nog niet door had.quote:Op maandag 5 november 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was ook het eerste bij me op kwam.. maar ik had iets van: "dat kan het nooit zijn"
Nee, die zijn oud... Er komen 4 nieuwe Evangelion-films (één is al uit, de andere drie komen volgend jaar).quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:01 schreef rakotto het volgende:
Evangelion Movie 1 - Death and Rebirth
Evangelion Movie 2 - The End of Evangelion
Deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist wel dat AJK in Japan was getekend, maar de serie was toch wel gewoon in Nederland bedacht? Dus alleen maar NL stemmen?quote:Op maandag 5 november 2007 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
Alfred Jodokus Kwak
als ie helemaal beschikbaar is ga ik em downloaden
AJK was/is een duits/nederlands/japans product...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:36 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
m
[..]
Ik wist wel dat AJK in Japan was getekend, maar de serie was toch wel gewoon in Nederland bedacht? Dus alleen maar NL stemmen?
Maarja ik kan er ook gigantisch naast zitten, ik ken het alleen maar van toen ik nog maar een beetje jonger was. Toen keek ik nog serie's braaf voor de tv.
Is Bush Bush wel van Nederlandse bodem?
Gungrave.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zit vanaf 2 uur al gungrave te zien, ben onder de indruk
Chill.quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Z@p Cinema nog een aantal films... Hopelijk zenden ze die ook uit... Akira, Ghost In The Shell, Blood: The Last Vampire etc... klik
Death Note was echt pure tijdverspilling.quote:Op maandag 5 november 2007 19:04 schreef wdn het volgende:
Crashcat Claire
Damn ik mis Claymoreen Death Note en Nagasarete Airantou.
Hoezo? Wat vond je er niet leuk aan? Wat voor series vind je normaal wel leuk?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Death Note was echt pure tijdverspilling.![]()
ja als ik op google afbeeldingen kijk denk ik ook van WTFquote:Op woensdag 7 november 2007 08:23 schreef rakotto het volgende:
[..]
Gungrave.Wat je hebt gezien is niets vergleken met de rest van de serie.
![]()
teleurgesteld in het eindequote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Begin zometeen aan afl 9..quote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Bedankt leuk om te wetenquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
AJK was/is een duits/nederlands/japans product...
en we hebben geen extra bush'es nodig![]()
Geragera Bus Monogatari (aka Boes)
Vond ik totaal niet, eigenlijk...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:25 schreef torn_Machina het volgende:
Gungrave had ook een teleurstellend einde.![]()
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet, eigenlijk...
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Misschien had ik wat duidelijker moeten zijn.Ja, maar daar begon het hele verhaal natuurlijk wel mee. Ik vind het zelf wel prettig als er een omslag in de serie zit, zo rond de helft. Echt een duidelijk verschil tussen de eerste en tweede helft van een serie. Dat houdt het interessant, vooral als het om een actie-serie gaat. Gungrave is natuurlijk voornamelijk een actieserie, maar dan wel met goed uitgewerkte karakters en karakterontwikkeling. Bij Gungrave vond ik dat type einde daarom geen punt. Sterker nog, het einde van Gungrave was bijzonder passend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GungraveOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde wijkt niet veel af van de rest van de serie (alleen trapje hoger) en het laat je ook niet met zo'n leeg gevoel achter, zoals bij sommige andere series gebeurt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Je hebt vrij veel verschillende series.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Deathnote was tot iets van 10 afleveringen voor het einde helemaal fantastisch maar het einde vond ik zelf ook minder.
Weet iemand nog goede anime's om te kijken?
Op het lijstje van gekeken staat
Deathnote, Full metal Alchemist, World strongest disciple Kenichi, Claymore en nog eentje maar die heeft een enorm moeilijke naam en heb geen zin om die op te zoeken.
Degene die ik nu volg zijn Naruto, bleach en Gundam 00
Zoek eigenlijk een leuke/actie anime maar heb geen flauw idee welke. Van hellsing en gungrave vond ik niets aan, heb van bedie 3 afleveringen gezien en it's just not my cup of tea.
Heeft iemand nog suggesties?
Nausicaä of the Valley of the Winds, Laputa Castle in the Sky, Tonari no Totoro, The Cat Returns en Kiki's Delivery Service zijn ook aanraders.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit soort Bleach afleveringen vind ik saaiMeer vechten a.u.b. en minder praat bullshit
Gisteren trouwens Sen to Chihiro no kamikakushi gezien, mooie film
Nu nog Hauru no ugoku shiro en Mononoke-hime
torrent FTWquote:Op donderdag 8 november 2007 19:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ah nu snap ik het, tv-links.co.uk is uit de lucht gehaald wegens wat dingen die niet mochten ofzo
maar nu weet ik geen andere site (op youtube) na waar je gewoon films, anime, docu's enzo kan zien.
jeuhquote:
http://stage6.divx.com/us(...)eath-note-pelicula-1quote:Op donderdag 8 november 2007 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jeuh
nee eigenlijk wou ik de live film van death note op internet kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |