Nouja, oké.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
*nvm
haal je url weg, vinden de mods niet zo leuk.. (zie ook de OP)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, oké.
Maar als je verder nog andere animes zoekt, ik kijk altijd op Animesuki
DRAMA!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Saikano is echt een dramaserie... Wat ik er van gezien heb, vond ik minder dan Mahoromatic, eigenlijk. Mahoromatic is een vlotte, vrolijke serie met enkel wat drama in de rode draad van het verhaal.
Van Saikano is trouwens ook een Live-action film uitgebracht...
quote hem dan ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
haal je url weg, vinden de mods niet zo leuk.. (zie ook de OP)
ik heb de url zelf weggehaald... een naam niet mogen noemen zou wel veels te belachelijk worden...quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 08:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
DRAMA!
waarom vertelde je me dat niet eerder? *noteert op lijstje
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k hou niet zo van sneue love-drama's...
maar je zou eens kunnen kijken naar Kimagure Orange Road, Onegai Twins, Video Girl Ai, Gravitation (is wel mannenliefde), REC, Saikano en wellicht zelfs een serie als I My Me! Strawberry Eggs (is wel meer comedy)
Zelfs ik had door wat mschol deed dus tsk tsk tsk zquingquote:
Het noemen van een naam is praktisch hetzelfde als het neerzetten van de url... Je mag niet verwijzen naar torrentsites.... Het maakt daarbij niet uit of je dat doet via een link, of alleen via de naam.quote:Op donderdag 1 november 2007 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de url zelf weggehaald... een naam niet mogen noemen zou wel veels te belachelijk worden...
richting de eerste aflevering...quote:Op donderdag 1 november 2007 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eerste 3 van gungrave gezien, anders gaan er even veel mensen dood zeg
geen idee waar dit heen gaat lopen
Ik haat het wanneer series dat doen xD, is net zo erg als een aflevering die met een kut moment begint en daarna komt met, 12 uur eerderquote:Op donderdag 1 november 2007 21:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
richting de eerste aflevering...
Valt me op hoe vaak series dat idd doen. Eerste aflevering als opwarmertje. En dan de tweede aflevering x-uur/dagen/maanden/jaren daarvoor. Om daarna na 12/24/x-aantal aflevering weer bij 1 te zijn. En daarna de serie nog afronden in x-aantal afleveringen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik haat het wanneer series dat doen xD, is net zo erg als een aflevering die met een kut moment begint en daarna komt met, 12 uur eerder.
Gundam OO (als je ervan houdt.) Blue Drop, Minami-ke, EF tales of Memories (al is dat heel drama) zijn tot nu toe de toppers imo.quote:Maaruh zijn er nog aanraders dit seizoen die niet al te dramatisch zijn, ik ben bang dat ik nogal weinig tijd heb gehad veel in de gaten te houden
Nog even een toevoeging voor Frag_adder.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gundam OO (als je ervan houdt.) Blue Drop, Minami-ke, EF tales of Memories (al is dat heel drama) zijn tot nu toe de toppers imo.
black lagoon is wel 1 van de betere series van de afgelopen tijdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:46 schreef Yi-Long het volgende:
Zojuist de eerste episode van Black Lagoon bekeken: Erg leuk.![]()
Het gebeurt regelmatig dat de serie niet helemaal chronologisch verloopt, zoals bijvoorbeeld een serie als Cowboy Bebop, waarin veel gebruik gemaakt wordt van flashbacks. Gungrave was echter de eerste serie die ik gezien heb, waarbij er gebruik gemaakt wordt van een volgorde die volledig chronologisch is, op de eerste aflevering na.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Valt me op hoe vaak series dat idd doen. Eerste aflevering als opwarmertje. En dan de tweede aflevering x-uur/dagen/maanden/jaren daarvoor. Om daarna na 12/24/x-aantal aflevering weer bij 1 te zijn. En daarna de serie nog afronden in x-aantal afleveringen.
Bij Gungrave en bijvoorbeeld ook Berserk vond ik het ook niet storend. Bij Fullmetal Alchemist bijvoorbeeld weer wel. Daar hadden ze net zo goed bij het begin kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het gebeurt regelmatig dat de serie niet helemaal chronologisch verloopt, zoals bijvoorbeeld een serie als Cowboy Bebop, waarin veel gebruik gemaakt wordt van flashbacks. Gungrave was echter de eerste serie die ik gezien heb, waarbij er gebruik gemaakt wordt van een volgorde die volledig chronologisch is, op de eerste aflevering na.
In Gungrave vond ik het niet storend... in tegendeel! Als ze zouden beginnen bij de 2e aflevering (wat in chronologische volgorde de eerste aflevering zou zijn), zou het lang niet zo'n interessant begin van de serie zijn. Juist doordat er in de eerste aflevering een tipje van de sluier wordt opgelicht, wil je graag zien hoe het tot die situatie had kunnen komen.
Genshiken vergeten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Nog even een toevoeging voor Frag_adder.![]()
Kaiji, Rental Magica, Night Wizard, Dragonaut, Hero Tales, Ghost Hound, Genshiken 2 zijn ook zeker de moeite waard om te kijken.
jaaaaa!!!!!!!!!! gaan ze hem volledig uitbrengen??quote:Op zondag 4 november 2007 09:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
die krengen zijn best duur .____.
also ep 1 van Alfred J Kwak is released door Hari no Ito
met de Nederlandse en jawel de japanse audio xD
en ja deze ga ik volgen anders krijg ik ruzie met mijn vroegere ik
Like omg o_________o Zou über cool zijn als zij alle eps gaan releasen.quote:Op zondag 4 november 2007 09:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
vetquote:Op zondag 4 november 2007 09:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nice...quote:Op zondag 4 november 2007 16:01 schreef Qunix het volgende:
spirited away nu op Nederland 3 (Japans gesproken!!!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |