SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:39 schreef mschol het volgende:
jullie kunnen niet tellen.
terug de school banken in..!
De telling loopt idd niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
bekijk de laatste 3 posts van het vorige topic eens
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
bekijk de laatste 3 posts van het vorige topic eens
Het is niet ongeinspireerd, dus dan mag het.quote:
dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:38 schreef RipCore het volgende:
[..]
Het is niet ongeinspireerd, dus dan mag het.
Wat dan? Dat er 'zen' ipv 'zijn' staat?quote:
ik had van jou wel wat meer verwacht...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:49 schreef RipCore het volgende:
[..]
Wat dan? Dat er 'zen' ipv 'zijn' staat?
Dit misschien?quote:Een andere populaire is bukkake girls/duck deze word ook veelvuldig besproken door Fok!ers (zie links verder in dit topic). Deze anime loopt nog steeds en is zeer populair. (the horror)
ik had hem nog niet gezien, voor mij was het wel een spoilerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:59 schreef outcast_within het volgende:
http://duckakke.ytmnd.com/
maar over claymore dat was geen spoiler. dat was gewoon opletten.
ik reageerde ook maar op iemand die niet door had dat het priscilla was :(quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik had hem nog niet gezien, voor mij was het wel een spoiler
Inderdaad wat uit is bespreken we ^^quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:59 schreef outcast_within het volgende:
http://duckakke.ytmnd.com/
maar over claymore dat was geen spoiler. dat was gewoon opletten.
Bedankt voor je mededeling ome joop.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:26 schreef floris.exe het volgende:
Anime dames zijn over het algemeen eigenlijk perfect, daar kan een RL dame niet aan tippen. Maar goed, anime is dan ook niet echt.
Bite me...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
wacht maar totdat je hier wat langer zit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef outcast_within het volgende:
Naruto was weer best goed.
Mits je vaardig bent in het spoelen van de achtervolging en spiegel gevechten
Lovely complex:neu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop op een green green einde!![]()
heb je het nu over de ova :'Pquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
neu...
ik hoop op een green green einde!![]()
zoiets als hieronder schrijf je toch ook niet meteen op dezelfde dag in het algemene topic van harry?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Inderdaad wat uit is bespreken we ^^
duh!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
heb je het nu over de ova :'P
nou hebbie het voor mij verpest...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:08 schreef blessed19 het volgende:
zoiets als hieronder schrijf je toch ook niet meteen op dezelfde dag in het algemene topic van harry?
Ik zie dit nu pas in de OP staan.quote:Lieve Bezoekertjes van het grote Anime/Manga topic!
hoe eindigde die dan? het enige wat ik me er nog van herinner is dat een meisje terug kwam uit de toekomst om met yuusuke te ***** en dat die kleine dikke pad sex had met een ijsbeeld van de lerares.quote:
Snape was dat die vervelende blonde klasgenoot van harry?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zoiets als hieronder schrijf je toch ook niet meteen op dezelfde dag in het algemene topic van harry?
harry potter gaat niet dood en krijgt kinderen!
ron en hermelijn gaan trouwen
snape gaat dood en bleek goed te zijn
voldemort gaat ook dood
Nee, Snape is toch hun docent zwarte magie? Zoiets.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Snape was dat die vervelende blonde klasgenoot van harry?
en wat een spoilers zeg over harry
tja..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoe eindigde die dan? het enige wat ik me er nog van herinner is dat een meisje terug kwam uit de toekomst om met yuusuke te ***** en dat die kleine dikke pad sex had met een ijsbeeld van de lerares.
Hoe deze ep verwerkt word in lovely complex einde zie ik zo 1 2 3 niet
snape = docent verweer tegen de zwarte kunstenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Snape was dat die vervelende blonde klasgenoot van harry?
en wat een spoilers zeg over harry
Ohja. Dat was het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
snape = docent verweer tegen de zwarte kunsten
yep.. idd...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw ep 17&18Otani in een totaal ander licht.
Dat moment met dat smsje was ook geweldig.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:49 schreef outcast_within het volgende:
awwwotani is slimmer dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Zwaardvechtende vrouwen (in ondergoed en handdoek) kan je ook vinden in Love Hina ep 25.
je hebt het over de extra aflevering van GG? daar zitten de orgionele stemmen er geneens bij!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoe eindigde die dan? het enige wat ik me er nog van herinner is dat een meisje terug kwam uit de toekomst om met yuusuke te ***** en dat die kleine dikke pad sex had met een ijsbeeld van de lerares.
Hoe deze ep verwerkt word in lovely complex einde zie ik zo 1 2 3 niet
Nieuwe seizoen begint in oktober.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:21 schreef Canisfire het volgende:
Maar wanneer komt er nou godverdomme weer eens iets totaal nieuws uit !
In oktober is er weerquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:21 schreef Canisfire het volgende:
Maar wanneer komt er nou godverdomme weer eens iets totaal nieuws uit !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crashcat: moet je Japanner voor zijn denk ik
[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 12-08-2007 16:28:54 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:14 schreef wdn het volgende:
[..]
In oktober is er weertja dat hoop je, misschien is het nu wel wat anders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crashcat: moet je Japanner voor zijn denk ik
en we hebben ook nog een film die binnenkort uitgezonden wordt.. al uitgezonden is...
ben benieuwd wanneer daar een sub van verschijnt![]()
4 afleveringen worden het volgens mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef blessed19 het volgende:
tales of symphonia is net uitgebracht (eerste 2 delen) op animeliefde. ik ben erg benieuwd naar deze serie, omdat ik er meerdere uren achter de gamecube heb gezeten, maar op een gegeven moment niet verder kwam...
mai otome is toch al afgelopen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef wdn het volgende:
Komt het laatste deel van Mai Otome niet ook binnenkort?
Kan ik die ook eens gaan bekijken
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef blessed19 het volgende:
tales of symphonia is net uitgebracht (eerste 2 delen) op animeliefde. ik ben erg benieuwd naar deze serie, omdat ik er meerdere uren achter de gamecube heb gezeten, maar op een gegeven moment niet verder kwam...
Jups ova 4quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mai otome is toch al afgelopen?
of bedoel je die OVA?
Leuk! maar dat helpt niet als ik verdwaald ben in die stomme bossen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef RipCore het volgende:
[..]Dat spel was best makkelijk joh! Als een bepaald gevecht niet lukt, gewoon gaan levelen ergens of anders poppetje op autopilot zetten en 'm potions voederen bij near-death. Ea-sy!
quote:
Uit mijn hoofd:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:42 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik allemaal gemist qua series?
Volg nu alleen Naruto en Bleach nog namelijk en heb een beginnetje gemaakt met Pita Ten.
Daarbij heb ik nu voor mijzelf een nieuwe policy, alleen beginnen aan series die al compleet zijn.
Dus...wat is er allemaal al klaar wat ik nog moet zien volgens jullie![]()
dank voor de tips.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd:
Death Note
Nana
Sola
Hoe ver terug? En afgeronde seizoenen ook goed?
s1 van Shakugan no Shana?
Maar series die een lopend thema hebben maar wel afgeronde verhalen per episode is dat niet ook goed?
Nagasarete Airantou kun je gewoon losse eps van zien. Lucky Star ook.
Plus series die aflopen voordat je de eerste eps hebt gezien?
Claymore eindigt in 6 weken bijvoorbeeld.
goeie timing om terug te komen dan, rond oktober/eind september zijn een hele zwik series afgelopen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
dank voor de tips.
Geen zin in lopende series omdat ik dan alles moet gaan bijhouden, en dat gaat niet (meer) zo goed als voorheen. De stapelen dingen zich op en kijk ik helemaal nooit meer.
Maar ik kan ff vooruit zie ik al![]()
ik mis mijn manga'squote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
dank voor de tips.
Geen zin in lopende series omdat ik dan alles moet gaan bijhouden, en dat gaat niet (meer) zo goed als voorheen. De stapelen dingen zich op en kijk ik helemaal nooit meer.
Maar ik kan ff vooruit zie ik al![]()
Ik weet hetquote:
terugkomen is wel een groot woord hoor, heb jullie heel af en toe nog wel bespiedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie timing om terug te komen dan, rond oktober/eind september zijn een hele zwik series afgelopen..
En dan klagen dat ik naar Nanoha Strikers kijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:44 schreef mschol het volgende:
iemand die weet wanneer Sugar Sugar Rune weer verder gaat, het is nou al ruim 2 maanden stil rondom die serie...
ey!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef wdn het volgende:
[..]
En dan klagen dat ik naar Nanoha Strikers kijk
*snif*
en ik ben bang dat het nog wel even duurt voor de nieuwe ep released isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:31 schreef wdn het volgende:
Oh ja HIJ was dat! Sorry mschol.
Nagasarete Airantou 18 en 19 was weer leuk. Alleen irritant dat ze deel 19 niet samen met deel 20 uitbrengenNu moet er weer gewacht worden
![]()
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:28 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
en ik ben bang dat het nog wel even duurt voor de nieuwe ep released is
hoe dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:28 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
en ik ben bang dat het nog wel even duurt voor de nieuwe ep released is
mwoa, de releases in het begin waren 2-3 dagen na air date, vind ik snel zat...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ayako is normaal gesproken niet bepaald snel
hey coolquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
In navolging van de anime heb ik de eerste 6 mangas van Nana gekocht,
Ik zat van de week op een irc channel en daar waren er een paar aan het klagen over de snelheidquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
mwoa, de releases in het begin waren 2-3 dagen na air date, vind ik snel zat...
nu hebben ze waarschijnlijk effies een dip door vakantie (zoals de meeste fansubbers dit hebben)
Heb ze bijna allemaal gekocht bij The American Book Center (¤9.95 p/s, 10% korting als je student of klantenkaart hebt) in Amsterdam, behalve deel 3. Die heb ik bij Blunder (¤8.99) in Utrecht gekocht.quote:
* Sora gaat morgen even het centrum in, richting spuiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Heb ze bijna allemaal gekocht bij The American Book Center (¤9.95 p/s, 10% korting als je student of klantenkaart hebt) in Amsterdam, behalve deel 3. Die heb ik bij Blunder (¤8.99) in Utrecht gekocht.
Denk dat de ABC in Amsterdam nog wat (maar niet alles) heeft, zelfs Love Hina was compleet. Blunder heeft nu alleen nog deel 1 of 6 als ik me niet vergis.
Heb de eerste 3 delen al gelezen en moet zeggen dat de fansubs van de anime beter zijn dan wat in de manga vertaald is, maar daar zet ik me over heen. ^^
De Nederlandse versie (totnutoe bij deel 3) schijnt een stuk beter te zijn heb ik van een fan vernomen, maar ik weet niet waar die te krijgen is.
Waar? In de gewone kiosk? Ik koop nl. nooit Nederlandstalige manga.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:51 schreef Bura het volgende:
Nana is nu overigens ook verkrijgbaar in het nederlands. Ben je een stuk minder geld kwijt en de kwaliteit is net zo goed.
Ik heb hem ook gezien tijdje geleden, idd heel leuk, een serie die lekker wegkijkt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef mschol het volgende:
LC downloaden gaat..,.
vandaag Kamisama Kazoku gezien, errug leuk
die stoomwolk(jes/en)
tja d'r zaten idd wel stukken in waarvan in had , HE? (die stoomwolken bijvoorbeeld, waarom doet zij dat?)quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:39 schreef outcast_within het volgende:
kamisama kazoku die tenko met der bruine haar voor der ogen.
Ik snapte de scene niet 100% maar mooi was het zeker
[ Bericht 17% gewijzigd door outcast_within op 20-08-2007 23:50:59 ]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef outcast_within het volgende:
stoomwolken ze is een engel die stoomt ipv bloost.
L.c. 19 Oh my Dat was een goede aflevering.
oh my oh my oh myah op die fiets, zou ik niet verzonnen hebben maar okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LC 19 was weer geweldig
ook dat moment bij 16:04![]()
geweldig
![]()
ben dus niet de enige die dat vindtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Risa jankt wel veel zeg.
Maar was inderdaad een mooie aflevering en zwijmel momenten.
Dat doen alle vrouwenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Risa jankt wel veel zeg.
Maar was inderdaad een mooie aflevering en zwijmel momenten.
Je draait oorzaak en gevolg omquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef outcast_within het volgende:
*fotoboek relatie status checked
Met zo'n instelling kom je er wel
UTFSquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Teije het volgende:
Toch maar eens Claymore gekeken, erg leuke serie zo te zien (ben pas bij ep12).
Nog andere tips?
berserk past erg goed in dat straatje. de serie is echter oud, dus zul je hem eerder op torrent sites vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Teije het volgende:
Nog andere tips?
Basiliskquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Teije het volgende:
Nog andere tips?
22 nog wel, ik hou m'n hart vast voor 23-26. anime "original" ending.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef wdn het volgende:
Zoooooooooooo dat dunt even uit zeg
Ik kan gewoon niet wachten op 22![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag Air gezien, werd daarna een soort van depressief. Had eigenlijk een portie Kenichi er achteraan gewild, maar One Piece werkte ook goed om me weer in een vrolijke stemming te krijgen. Morgen ga ik beginnen met Berserk, lijkt me erg leuk. D.Gray-man is trouwens echt verneukt, tot aflevering 30 ofzo was het lekker fast paced en veel actie, nu is het filler filler filler saaiheid...
[ Bericht 6% gewijzigd door pwned op 23-08-2007 13:24:39 ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:21 schreef pwned het volgende:Spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef outcast_within het volgende:heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfdequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Crashcat het volgende:
ik heb al twee weken geen interesse meer om anime te kijken.. En ik heb nog zoveel liggen en school begint over anderhalve week en en en
ik had voor 10 weken vakantie een hoop op het programma staan, is ook niet zo veel van terecht gekomenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Crashcat het volgende:
ik heb al twee weken geen interesse meer om anime te kijken.. En ik heb nog zoveel liggen en school begint over anderhalve week en en en
Vast niet, of anders niet veel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef outcast_within het volgende:
Zou otani eigenlijk nog groeien?
zou het iets te sprookjes achtig vinden.
Hierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:39 schreef outcast_within het volgende:
waar was ook alweer dat foute cosplay topic
ongeveer het zelfde wanneer een mollig meisje besluit om dat naveltruitje aan te trekken wat haar vetrollen zo accentueertquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vast niet, of anders niet veel.
En persoonlijk zou ik dat ook helemaal niet leuk vinden.
Die cosplay![]()
![]()
![]()
Wat bezielde dat mens toen ze zichzelf in de spiegel bekeek en dacht dat het er wel mee door kon.
Dat is inderdaad al erg, maar bij die hierboven moet je toch wel doorhebben dat het er niet uitziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ongeveer het zelfde wanneer een mollig meisje besluit om dat naveltruitje aan te trekken wat haar vetrollen zo accentueert
'k ben benieuwd naar de achterkant...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ongeveer het zelfde wanneer een mollig meisje besluit om dat naveltruitje aan te trekken wat haar vetrollen zo accentueert
*zucht*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
LC 20 PICS van de mooie scene.![]()
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC01.jpg :![]()
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC06.jpg : Maar Otani, wat doe je nu?![]()
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC05.jpg : BIJJJNA
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC02.jpg : AWWW![]()
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC04.jpg : HiHi
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC03.jpg : And they live happily ever after... or not?![]()
Het is een beetje gtst met een anime jasje als ik het zo hoorquote:
yep al gepost, hijs wel leukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:38 schreef outcast_within het volgende:
had ik deze al gepost?
[afbeelding]
auw daar gaat mijn hart
hij is goed gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:57 schreef outcast_within het volgende:
? Nani. Als dat geen geslaagde cosplay is dan weet ik het ook niet meer.
ken ik niet...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:37 schreef outcast_within het volgende:
Eh van DE serie op dit moment?
guren lagan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
!
Grote gros van japanse meisjes/vrouwen zijn lelijk.
JA/NEE
M'n ogen, niet wééér!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:30 schreef koffiegast het volgende:
rofl ik zie die fucking picture nu pas [afbeelding]
Dit is de eerste keer dat ik dat doe joh!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
*zucht*
ga je dat serieus bij elke kus scene doen..
je had et zo neergezet dat ik had verwacht je je het bij elke scene zou gaan doen, dat wilde ik eff voor zijn..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dat doe joh!![]()
that didn't make sense in any kind of wayquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je had et zo neergezet dat ik had verwacht je je het bij elke scene zou gaan doen, dat wilde ik eff voor zijn..![]()
Die naruto-gast (dat is toch een gast?) had zich beter als Choji kunnen verkleden.quote:
Hehe inderdaad, maar als Naruto is het ook best grappigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:01 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Die naruto-gast (dat is toch een gast?) had zich beter als Choji kunnen verkleden.
[afbeelding]
Niiiiiiiiiiice!quote:
ik heb em voornamelijk binnengehaald omdat hij mij idd wel aansprakquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef wdn het volgende:
Die is wel leuk mschol.
En ik heb Basilisk uit. Iemand die het nog niet gezien heeft en op zoek is naar een verhaal met ninja's die de meest vreemde trekjes(*) hebben: kijken. Serie krijgt van mij een 10 uit 10![]()
Te vinden op de normale plekken
(*) een aantal hebben eigenschappen van dieren overgenomen: octopus, spin, etc.
Sterkte ermee... Waarschijnlijke toch het beste voor de kat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef mschol het volgende:
geheel offtopic maar:
straks 1 van onze katten laten inslapen
zeker weten beter voor de kat...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Sterkte ermee... Waarschijnlijke toch het beste voor de kat.
Onze twee hondjes zijn ook vlak na elkaar twee maanden geleden gestorven. 1 in laten slapen en de ander voelde ik de hartslag verdwijnen.
And the final piece du resistance... of zoiets..quote:Heavy.com, a men's entertainment website, has announced a partnership with Manga Entertainment to bring a sizable portion of its catalog to HeavyTV, Heavy's InternetTV channel. Each month, they'll broadcast an episode and a full-length film on the site, and then also present a "mashup," which is some of the content listed below, except it'll include commentary from Heavy's comedic personalities.
Why did they decide to go with this?
“We’ve seen a lot of success with our original anime series, Kung Fu Jimmy Chow, and decided we needed to give Heavy’s audience the foundational anime classics courtesy of Manga Entertainment,” said Jason Marks, VP of Programming for Heavy. “Manga Entertainment’s library is unparalleled in both quality and depth, and we at Heavy are ecstatic to have been chosen as the online home for the Heavy generation of anime fans.”
So, if you're looking to watch some free anime on the Internet (legally), then here are the options you've got. Also, check out the press release after the jump.
* Astro Boy
* Blood: The Last Vampire
* Castle of Cagliostro
* Dead Leaves
* Ghost in the Shell
* Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
* Ninja Scroll
* Macross Plus
* Macross II
* Read or Die
* Street Fighter Alpha
* Street Fighter Alpha Generations
* Street Fighter II V
* Street Fighter II: The Movie
* Virus
New York, NY – August 2
die laatstequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:51 schreef Crashcat het volgende:
Iets om je op te vrolijken..
[..]
And the final piece du resistance... of zoiets..
[afbeelding]
Let's Be Perverts Vol. 4, which is about a 17-year-old student named Perverto; and the nickname of “pervert” that constantly follows him abound. I don’t know about you, but I know what I am naming my son.
tis meer een sfeer anime volgens mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:28 schreef wdn het volgende:
Jigoku Shoujo: na 3 afleveringen komt bij mij de vraag op: gaat dit zo door? Of gebeurd er ook nog iets afwijkends dan:
eerste gedeelte wordt iemand getergt
opent website
hell girl komt op en neemt de tergende partij mee naar hell.
Ken je 4chan niet????quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:08 schreef outcast_within het volgende:
gevonden op het 4chan (wtf is dat voor iets)
deed me denken aan sasuke fangirl uitspraken
iemand anders reageerde erop door hetzelfde te zeggen maar dan met cptn aizen.
Ah, okayquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:29 schreef wdn het volgende:
De subbed versie? Die komt altijd woensdag laat in de avond.
Nagasarete Airantou 21 is er wel. Daar hou ik me wel even mee zoet.
tof welke krijg ik?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:14 schreef Sh0g het volgende:
Net terug van de boekenbeurs in de jaarbeurshal Utrecht.
En dit is de loot:
[afbeelding]
Ai Yori Aoshi 2, 4, 5 en 6
Real Bout High School 1 t/m 6
.hack // Legend of the Twilight 1 en 2
Comic Party 1
Love Hina 1
Clover 4
¤ 1,95 per stuk.
5 halen, 4 betalen.
Zeer ruime keus en lekker goedkoop. Maar je moest wel goed zoeken en de kans dat je opeenvolgende volumes vond was klein, vooral bij manga met veel volumes. Er is wel veel van Initial D dit jaar. Er liep een kerel met 10 volumes, maar dus niet opeenvolgend allemaal.
Beurs duurt t/m zondag. Ik ga het weekend weer heen denk ik.
het is vrij stil heb ik het ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:40 schreef rakotto het volgende:
tvp~ und hoi nog veel nieuwe anime de afgelopen 2 maanden?
Helaas~ Naja ik vermaak me wel ff met Claymore (Dat ik dat niet eerder ben gaan volgen:') ) en DMC. ^^quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:24 schreef koffiegast het volgende:
[..]
het is vrij stil heb ik het idee
Ik heb het geďnstalleerd en ik ben de eerste tutorial levels aan het spelen, alles is tot nu toe gewoon in het engels...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:35 schreef koffiegast het volgende:
qua japans leren kan nog wel interessant worden
Is het wat? Heb nog geen tijd gehad, om het te spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb het geďnstalleerd en ik ben de eerste tutorial levels aan het spelen, alles is tot nu toe gewoon in het engels...
Weljah, ik vind het wel grappig, al ben ik nog niet echt ver gekomen. Het heeft wat weg van Warcraft met die levels die als je vecht omhoog gaan... Er zitten nog wel wat zaken in die verbetering kunnen gebruiken zoals bij veel beta's het geval is. Zoals het oprapen van items, dat wil niet altijd even goed lukken en ik ben ook een paar keer van de server gegooid. Als je eenmaal wat verder zit in een level dan kan dat vervelend zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:02 schreef Crashcat het volgende:
Gurren Laggan is een vermakelijke anime... Gewoon popcorn erbij en kijken maar.
[..]
Is het wat? Heb nog geen tijd gehad, om het te spelen.
Wie meer info heeft met betrekking tot air dates hier graag melden.quote:The story occurs in Tokyo, Uruyu Tomoe is a new fresh detective who was seriously injured after becoming involved in a messy affair. The mysterious girl named Velvet rescued him and he survived, miraculously recovering. In an operation his left hand was replaced with an artificial one. His past memory before the time of his incident remains hazy. He was robbed of everything and the names of thirteen murderers who attacked him were engraved in his skin at that time. Tomoe is recruited as an underworld executioner by Velvet and inherited the legendary assassin's code name, Aya. He swears vengeance, seeking out the thirteen murderers one by one in an effort to bring out the ringleader. Velvet, alias V, who is the granddaughter of the superintendant general of the Tokyo Metropolitan Police recruits criminals (who have excellent abilities) to the underworld in order to have them execute outrageous villains cut loose by the court system and who are beyond the realm of arrest. Now there are 13 troops who have been retrained as underworld executioners including Aya. He organizes his the team depending on the situation, sometimes taking one person and sometimes all 13. The sides lock in battle, each utilizing their own secret martial arts fighting techniques.
Ik vind Shippuuden best oké!quote:Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef Agiath het volgende:
Ik wil weer anime volgen, ik mis het...
Is dat naruto shipuudden nog goed? Een maat van me zegt elke keer weer dat ik moet gaan kijken...
Yep, dat had ik niet verwacht.quote:Op maandag 3 september 2007 14:53 schreef torn_Machina het volgende:
Straks maar even ep 23 kijken.Met deze serie vermaak ik mij toch het meest dit seizoen.
![]()
Dan krijg ik idd de site, maar de downloadpagina is praktisch leeg.quote:Op maandag 3 september 2007 21:52 schreef Crashcat het volgende:
Gewoon de groep name nemen en dan .org erachter zetten.
Niks mis met BSS-Anon subs. Vanaf ep 15 zien hun x264 releases er gewoon goed uit. 2 goede translators en een encoder van Static-Subs doen wonderen.quote:Op maandag 3 september 2007 21:27 schreef RipCore het volgende:
Ik kan alleen 1 tot 14 vinden van Order. En aan BSS begin ik niet. Weet iemand waar ik de ADTRW 15 t/m 23 kan vinden? PM staat open.
(wat een nerd sp34k, forgive me father for I have sinned)
heb dit eerder eens gezienquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:27 schreef Crashcat het volgende:
Doujin Work is een 4 panel manga dat als anime is uitgebracht.
Het gaat over een meisje dat haar baan verliest en een kans ziet om rijk te worden met doujinshi te maken en te verkopen.
Video's zijn ondertiteld.
Youtube episode 1]
Youtube episode 2]
Youtube episode 3
Youtube episode 4
Het verhaal en de humor maakt veel goed.. En de mecha's zien er op de een of andere manier 'tof' uit. Vooral die van Kittan. xDquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:04 schreef Frag_adder het volgende:
Gurren lagann ziet er een beetje dom uit voor een mecha maar dat kan aan mij liggen. Geef mij maar mecha in een mooie setting zoals ZoE, Gundam, en uhmm dat was het zo een beetje
.
Check Monster..quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Iemand nog leuke Anime of Manga aanraders; Horror/Drama?
Oeh~ 26 episodes dus. Had ik dan toch maar geen 4 eps per dag moeten zien afgelopen week. XDquote:Op donderdag 6 september 2007 09:15 schreef wdn het volgende:
Nee, Claymore is woensdagavond. Tussen 8 en 10 ofzo. 23 was wel wat laat (er was zelfs iemand bij me aan het klagen via PM)
Ja, 23 is de laatste. Nog 3 episodes meen ik en dan is Claymore afgelopen![]()
Gezien de subsnelheid van Order en KAA zal het project klaar zijn in 2009...quote:Op donderdag 6 september 2007 14:11 schreef torn_Machina het volgende:
En KAA brengt samen met Order, Gurren Lagann in dvd qualiteit uit.![]()
Maar wel verzekerd van goede kwaliteit, KAA dvd releases gebruik ik toch meestal voor het vervangen van tv eps.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:14 schreef RipCore het volgende:
[..]
Gezien de subsnelheid van Order en KAA zal het project klaar zijn in 2009...En ik weet het, mag niet zeuren, maar die gasten zijn LANG-ZAAM, and that's a fact.
Gungrave...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Iemand nog leuke Anime of Manga aanraders; Horror/Drama?
-knip-
ik vind het niet zo gek dat die Japanners daar allemaal staan te fotograferen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |