quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef blessed19 het volgende:
tales of symphonia is net uitgebracht (eerste 2 delen) op animeliefde. ik ben erg benieuwd naar deze serie, omdat ik er meerdere uren achter de gamecube heb gezeten, maar op een gegeven moment niet verder kwam...
Jups ova 4quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mai otome is toch al afgelopen?
of bedoel je die OVA?
Leuk! maar dat helpt niet als ik verdwaald ben in die stomme bossen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef RipCore het volgende:
[..]Dat spel was best makkelijk joh! Als een bepaald gevecht niet lukt, gewoon gaan levelen ergens of anders poppetje op autopilot zetten en 'm potions voederen bij near-death. Ea-sy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Uit mijn hoofd:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:42 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik allemaal gemist qua series?
Volg nu alleen Naruto en Bleach nog namelijk en heb een beginnetje gemaakt met Pita Ten.
Daarbij heb ik nu voor mijzelf een nieuwe policy, alleen beginnen aan series die al compleet zijn.
Dus...wat is er allemaal al klaar wat ik nog moet zien volgens jullie![]()
dank voor de tips.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd:
Death Note
Nana
Sola
Hoe ver terug? En afgeronde seizoenen ook goed?
s1 van Shakugan no Shana?
Maar series die een lopend thema hebben maar wel afgeronde verhalen per episode is dat niet ook goed?
Nagasarete Airantou kun je gewoon losse eps van zien. Lucky Star ook.
Plus series die aflopen voordat je de eerste eps hebt gezien?
Claymore eindigt in 6 weken bijvoorbeeld.
goeie timing om terug te komen dan, rond oktober/eind september zijn een hele zwik series afgelopen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
dank voor de tips.
Geen zin in lopende series omdat ik dan alles moet gaan bijhouden, en dat gaat niet (meer) zo goed als voorheen. De stapelen dingen zich op en kijk ik helemaal nooit meer.
Maar ik kan ff vooruit zie ik al![]()
ik mis mijn manga'squote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
dank voor de tips.
Geen zin in lopende series omdat ik dan alles moet gaan bijhouden, en dat gaat niet (meer) zo goed als voorheen. De stapelen dingen zich op en kijk ik helemaal nooit meer.
Maar ik kan ff vooruit zie ik al![]()
Ik weet hetquote:
terugkomen is wel een groot woord hoor, heb jullie heel af en toe nog wel bespiedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie timing om terug te komen dan, rond oktober/eind september zijn een hele zwik series afgelopen..
En dan klagen dat ik naar Nanoha Strikers kijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:44 schreef mschol het volgende:
iemand die weet wanneer Sugar Sugar Rune weer verder gaat, het is nou al ruim 2 maanden stil rondom die serie...
ey!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef wdn het volgende:
[..]
En dan klagen dat ik naar Nanoha Strikers kijk
*snif*
en ik ben bang dat het nog wel even duurt voor de nieuwe ep released isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:31 schreef wdn het volgende:
Oh ja HIJ was dat! Sorry mschol.
Nagasarete Airantou 18 en 19 was weer leuk. Alleen irritant dat ze deel 19 niet samen met deel 20 uitbrengenNu moet er weer gewacht worden
![]()
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:28 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
en ik ben bang dat het nog wel even duurt voor de nieuwe ep released is
hoe dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:28 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
en ik ben bang dat het nog wel even duurt voor de nieuwe ep released is
mwoa, de releases in het begin waren 2-3 dagen na air date, vind ik snel zat...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ayako is normaal gesproken niet bepaald snel
hey coolquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
In navolging van de anime heb ik de eerste 6 mangas van Nana gekocht,
Ik zat van de week op een irc channel en daar waren er een paar aan het klagen over de snelheidquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
mwoa, de releases in het begin waren 2-3 dagen na air date, vind ik snel zat...
nu hebben ze waarschijnlijk effies een dip door vakantie (zoals de meeste fansubbers dit hebben)
Heb ze bijna allemaal gekocht bij The American Book Center (¤9.95 p/s, 10% korting als je student of klantenkaart hebt) in Amsterdam, behalve deel 3. Die heb ik bij Blunder (¤8.99) in Utrecht gekocht.quote:
* Sora gaat morgen even het centrum in, richting spuiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Heb ze bijna allemaal gekocht bij The American Book Center (¤9.95 p/s, 10% korting als je student of klantenkaart hebt) in Amsterdam, behalve deel 3. Die heb ik bij Blunder (¤8.99) in Utrecht gekocht.
Denk dat de ABC in Amsterdam nog wat (maar niet alles) heeft, zelfs Love Hina was compleet. Blunder heeft nu alleen nog deel 1 of 6 als ik me niet vergis.
Heb de eerste 3 delen al gelezen en moet zeggen dat de fansubs van de anime beter zijn dan wat in de manga vertaald is, maar daar zet ik me over heen. ^^
De Nederlandse versie (totnutoe bij deel 3) schijnt een stuk beter te zijn heb ik van een fan vernomen, maar ik weet niet waar die te krijgen is.
Waar? In de gewone kiosk? Ik koop nl. nooit Nederlandstalige manga.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:51 schreef Bura het volgende:
Nana is nu overigens ook verkrijgbaar in het nederlands. Ben je een stuk minder geld kwijt en de kwaliteit is net zo goed.
Ik heb hem ook gezien tijdje geleden, idd heel leuk, een serie die lekker wegkijkt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef mschol het volgende:
LC downloaden gaat..,.
vandaag Kamisama Kazoku gezien, errug leuk
die stoomwolk(jes/en)
tja d'r zaten idd wel stukken in waarvan in had , HE? (die stoomwolken bijvoorbeeld, waarom doet zij dat?)quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:39 schreef outcast_within het volgende:
kamisama kazoku die tenko met der bruine haar voor der ogen.
Ik snapte de scene niet 100% maar mooi was het zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door outcast_within op 20-08-2007 23:50:59 ]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef outcast_within het volgende:
stoomwolken ze is een engel die stoomt ipv bloost.
L.c. 19 Oh my Dat was een goede aflevering.
oh my oh my oh myah op die fiets, zou ik niet verzonnen hebben maar okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LC 19 was weer geweldig
ook dat moment bij 16:04![]()
geweldig
![]()
ben dus niet de enige die dat vindtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Risa jankt wel veel zeg.
Maar was inderdaad een mooie aflevering en zwijmel momenten.
Dat doen alle vrouwenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Risa jankt wel veel zeg.
Maar was inderdaad een mooie aflevering en zwijmel momenten.
Je draait oorzaak en gevolg omquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef outcast_within het volgende:
*fotoboek relatie status checked
Met zo'n instelling kom je er wel
UTFSquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Teije het volgende:
Toch maar eens Claymore gekeken, erg leuke serie zo te zien (ben pas bij ep12).
Nog andere tips?
berserk past erg goed in dat straatje. de serie is echter oud, dus zul je hem eerder op torrent sites vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Teije het volgende:
Nog andere tips?
Basiliskquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Teije het volgende:
Nog andere tips?
22 nog wel, ik hou m'n hart vast voor 23-26. anime "original" ending.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef wdn het volgende:
Zoooooooooooo dat dunt even uit zeg
Ik kan gewoon niet wachten op 22![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag Air gezien, werd daarna een soort van depressief. Had eigenlijk een portie Kenichi er achteraan gewild, maar One Piece werkte ook goed om me weer in een vrolijke stemming te krijgen. Morgen ga ik beginnen met Berserk, lijkt me erg leuk. D.Gray-man is trouwens echt verneukt, tot aflevering 30 ofzo was het lekker fast paced en veel actie, nu is het filler filler filler saaiheid...
[ Bericht 6% gewijzigd door pwned op 23-08-2007 13:24:39 ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:21 schreef pwned het volgende:Spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |