Ja ik zag hetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:28 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
en ik ben bang dat het nog wel even duurt voor de nieuwe ep released is
hoe dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:28 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
en ik ben bang dat het nog wel even duurt voor de nieuwe ep released is
mwoa, de releases in het begin waren 2-3 dagen na air date, vind ik snel zat...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ayako is normaal gesproken niet bepaald snel
hey coolquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
In navolging van de anime heb ik de eerste 6 mangas van Nana gekocht,
Ik zat van de week op een irc channel en daar waren er een paar aan het klagen over de snelheidquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
mwoa, de releases in het begin waren 2-3 dagen na air date, vind ik snel zat...
nu hebben ze waarschijnlijk effies een dip door vakantie (zoals de meeste fansubbers dit hebben)
Heb ze bijna allemaal gekocht bij The American Book Center (¤9.95 p/s, 10% korting als je student of klantenkaart hebt) in Amsterdam, behalve deel 3. Die heb ik bij Blunder (¤8.99) in Utrecht gekocht.quote:
* Sora gaat morgen even het centrum in, richting spuiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Heb ze bijna allemaal gekocht bij The American Book Center (¤9.95 p/s, 10% korting als je student of klantenkaart hebt) in Amsterdam, behalve deel 3. Die heb ik bij Blunder (¤8.99) in Utrecht gekocht.
Denk dat de ABC in Amsterdam nog wat (maar niet alles) heeft, zelfs Love Hina was compleet. Blunder heeft nu alleen nog deel 1 of 6 als ik me niet vergis.
Heb de eerste 3 delen al gelezen en moet zeggen dat de fansubs van de anime beter zijn dan wat in de manga vertaald is, maar daar zet ik me over heen. ^^
De Nederlandse versie (totnutoe bij deel 3) schijnt een stuk beter te zijn heb ik van een fan vernomen, maar ik weet niet waar die te krijgen is.
Waar? In de gewone kiosk? Ik koop nl. nooit Nederlandstalige manga.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:51 schreef Bura het volgende:
Nana is nu overigens ook verkrijgbaar in het nederlands. Ben je een stuk minder geld kwijt en de kwaliteit is net zo goed.
Ik heb hem ook gezien tijdje geleden, idd heel leuk, een serie die lekker wegkijkt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:01 schreef mschol het volgende:
LC downloaden gaat..,.
vandaag Kamisama Kazoku gezien, errug leuk
die stoomwolk(jes/en)
tja d'r zaten idd wel stukken in waarvan in had , HE? (die stoomwolken bijvoorbeeld, waarom doet zij dat?)quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:39 schreef outcast_within het volgende:
kamisama kazoku die tenko met der bruine haar voor der ogen.
Ik snapte de scene niet 100% maar mooi was het zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door outcast_within op 20-08-2007 23:50:59 ]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef outcast_within het volgende:
stoomwolken ze is een engel die stoomt ipv bloost.
L.c. 19 Oh my Dat was een goede aflevering.
oh my oh my oh myah op die fiets, zou ik niet verzonnen hebben maar okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LC 19 was weer geweldig
ook dat moment bij 16:04![]()
geweldig
![]()
ben dus niet de enige die dat vindtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Risa jankt wel veel zeg.
Maar was inderdaad een mooie aflevering en zwijmel momenten.
Dat doen alle vrouwenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Risa jankt wel veel zeg.
Maar was inderdaad een mooie aflevering en zwijmel momenten.
Je draait oorzaak en gevolg omquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef outcast_within het volgende:
*fotoboek relatie status checked
Met zo'n instelling kom je er wel
UTFSquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Teije het volgende:
Toch maar eens Claymore gekeken, erg leuke serie zo te zien (ben pas bij ep12).
Nog andere tips?
berserk past erg goed in dat straatje. de serie is echter oud, dus zul je hem eerder op torrent sites vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Teije het volgende:
Nog andere tips?
Basiliskquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Teije het volgende:
Nog andere tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22 nog wel, ik hou m'n hart vast voor 23-26. anime "original" ending.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef wdn het volgende:
Zoooooooooooo dat dunt even uit zeg
Ik kan gewoon niet wachten op 22![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag Air gezien, werd daarna een soort van depressief. Had eigenlijk een portie Kenichi er achteraan gewild, maar One Piece werkte ook goed om me weer in een vrolijke stemming te krijgen. Morgen ga ik beginnen met Berserk, lijkt me erg leuk. D.Gray-man is trouwens echt verneukt, tot aflevering 30 ofzo was het lekker fast paced en veel actie, nu is het filler filler filler saaiheid...
[ Bericht 6% gewijzigd door pwned op 23-08-2007 13:24:39 ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:21 schreef pwned het volgende:Spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef outcast_within het volgende:heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfdequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Crashcat het volgende:
ik heb al twee weken geen interesse meer om anime te kijken.. En ik heb nog zoveel liggen en school begint over anderhalve week en en en
ik had voor 10 weken vakantie een hoop op het programma staan, is ook niet zo veel van terecht gekomenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Crashcat het volgende:
ik heb al twee weken geen interesse meer om anime te kijken.. En ik heb nog zoveel liggen en school begint over anderhalve week en en en
Vast niet, of anders niet veel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef outcast_within het volgende:
Zou otani eigenlijk nog groeien?
zou het iets te sprookjes achtig vinden.
Hierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:39 schreef outcast_within het volgende:
waar was ook alweer dat foute cosplay topic
ongeveer het zelfde wanneer een mollig meisje besluit om dat naveltruitje aan te trekken wat haar vetrollen zo accentueertquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vast niet, of anders niet veel.
En persoonlijk zou ik dat ook helemaal niet leuk vinden.
Die cosplay![]()
![]()
![]()
Wat bezielde dat mens toen ze zichzelf in de spiegel bekeek en dacht dat het er wel mee door kon.
Dat is inderdaad al erg, maar bij die hierboven moet je toch wel doorhebben dat het er niet uitziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ongeveer het zelfde wanneer een mollig meisje besluit om dat naveltruitje aan te trekken wat haar vetrollen zo accentueert
'k ben benieuwd naar de achterkant...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ongeveer het zelfde wanneer een mollig meisje besluit om dat naveltruitje aan te trekken wat haar vetrollen zo accentueert
*zucht*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
LC 20 PICS van de mooie scene.![]()
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC01.jpg :![]()
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC06.jpg : Maar Otani, wat doe je nu?![]()
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC05.jpg : BIJJJNA
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC02.jpg : AWWW![]()
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC04.jpg : HiHi
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC03.jpg : And they live happily ever after... or not?![]()
Het is een beetje gtst met een anime jasje als ik het zo hoorquote:
yep al gepost, hijs wel leukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:38 schreef outcast_within het volgende:
had ik deze al gepost?
[afbeelding]
auw daar gaat mijn hart
hij is goed gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:57 schreef outcast_within het volgende:
? Nani. Als dat geen geslaagde cosplay is dan weet ik het ook niet meer.
ken ik niet...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:37 schreef outcast_within het volgende:
Eh van DE serie op dit moment?
guren lagan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
!
Grote gros van japanse meisjes/vrouwen zijn lelijk.
JA/NEE
M'n ogen, niet wééér!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:30 schreef koffiegast het volgende:
rofl ik zie die fucking picture nu pas [afbeelding]
Dit is de eerste keer dat ik dat doe joh!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
*zucht*
ga je dat serieus bij elke kus scene doen..
je had et zo neergezet dat ik had verwacht je je het bij elke scene zou gaan doen, dat wilde ik eff voor zijn..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dat doe joh!![]()
that didn't make sense in any kind of wayquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je had et zo neergezet dat ik had verwacht je je het bij elke scene zou gaan doen, dat wilde ik eff voor zijn..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |