yep al gepost, hijs wel leukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:38 schreef outcast_within het volgende:
had ik deze al gepost?
[afbeelding]
auw daar gaat mijn hart
hij is goed gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:57 schreef outcast_within het volgende:
? Nani. Als dat geen geslaagde cosplay is dan weet ik het ook niet meer.
ken ik niet...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:37 schreef outcast_within het volgende:
Eh van DE serie op dit moment?
guren lagan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
!
Grote gros van japanse meisjes/vrouwen zijn lelijk.
JA/NEE
M'n ogen, niet wééér!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:30 schreef koffiegast het volgende:
rofl ik zie die fucking picture nu pas [afbeelding]
Dit is de eerste keer dat ik dat doe joh!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
*zucht*
ga je dat serieus bij elke kus scene doen..
je had et zo neergezet dat ik had verwacht je je het bij elke scene zou gaan doen, dat wilde ik eff voor zijn..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dat doe joh!![]()
that didn't make sense in any kind of wayquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je had et zo neergezet dat ik had verwacht je je het bij elke scene zou gaan doen, dat wilde ik eff voor zijn..![]()
Die naruto-gast (dat is toch een gast?) had zich beter als Choji kunnen verkleden.quote:
Hehe inderdaad, maar als Naruto is het ook best grappigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:01 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Die naruto-gast (dat is toch een gast?) had zich beter als Choji kunnen verkleden.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |