SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door outcast_within op 20-08-2007 23:50:59 ]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:35 schreef outcast_within het volgende:
stoomwolken ze is een engel die stoomt ipv bloost.
L.c. 19 Oh my Dat was een goede aflevering.
oh my oh my oh myah op die fiets, zou ik niet verzonnen hebben maar okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LC 19 was weer geweldig
ook dat moment bij 16:04![]()
geweldig
![]()
ben dus niet de enige die dat vindtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Risa jankt wel veel zeg.
Maar was inderdaad een mooie aflevering en zwijmel momenten.
Dat doen alle vrouwenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Risa jankt wel veel zeg.
Maar was inderdaad een mooie aflevering en zwijmel momenten.
Je draait oorzaak en gevolg omquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef outcast_within het volgende:
*fotoboek relatie status checked
Met zo'n instelling kom je er wel
UTFSquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Teije het volgende:
Toch maar eens Claymore gekeken, erg leuke serie zo te zien (ben pas bij ep12).
Nog andere tips?
berserk past erg goed in dat straatje. de serie is echter oud, dus zul je hem eerder op torrent sites vinden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Teije het volgende:
Nog andere tips?
Basiliskquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:28 schreef Teije het volgende:
Nog andere tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22 nog wel, ik hou m'n hart vast voor 23-26. anime "original" ending.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef wdn het volgende:
Zoooooooooooo dat dunt even uit zeg
Ik kan gewoon niet wachten op 22![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag Air gezien, werd daarna een soort van depressief. Had eigenlijk een portie Kenichi er achteraan gewild, maar One Piece werkte ook goed om me weer in een vrolijke stemming te krijgen. Morgen ga ik beginnen met Berserk, lijkt me erg leuk. D.Gray-man is trouwens echt verneukt, tot aflevering 30 ofzo was het lekker fast paced en veel actie, nu is het filler filler filler saaiheid...
[ Bericht 6% gewijzigd door pwned op 23-08-2007 13:24:39 ]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:21 schreef pwned het volgende:Spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |