Ohja. Dat was het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
snape = docent verweer tegen de zwarte kunsten
yep.. idd...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw ep 17&18Otani in een totaal ander licht.
Dat moment met dat smsje was ook geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:49 schreef outcast_within het volgende:
awwwotani is slimmer dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Zwaardvechtende vrouwen (in ondergoed en handdoek) kan je ook vinden in Love Hina ep 25.
je hebt het over de extra aflevering van GG? daar zitten de orgionele stemmen er geneens bij!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoe eindigde die dan? het enige wat ik me er nog van herinner is dat een meisje terug kwam uit de toekomst om met yuusuke te ***** en dat die kleine dikke pad sex had met een ijsbeeld van de lerares.
Hoe deze ep verwerkt word in lovely complex einde zie ik zo 1 2 3 niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe seizoen begint in oktober.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:21 schreef Canisfire het volgende:
Maar wanneer komt er nou godverdomme weer eens iets totaal nieuws uit !
In oktober is er weerquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:21 schreef Canisfire het volgende:
Maar wanneer komt er nou godverdomme weer eens iets totaal nieuws uit !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crashcat: moet je Japanner voor zijn denk ik
[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 12-08-2007 16:28:54 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:14 schreef wdn het volgende:
[..]
In oktober is er weertja dat hoop je, misschien is het nu wel wat anders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crashcat: moet je Japanner voor zijn denk ik
en we hebben ook nog een film die binnenkort uitgezonden wordt.. al uitgezonden is...
ben benieuwd wanneer daar een sub van verschijnt![]()
4 afleveringen worden het volgens mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef blessed19 het volgende:
tales of symphonia is net uitgebracht (eerste 2 delen) op animeliefde. ik ben erg benieuwd naar deze serie, omdat ik er meerdere uren achter de gamecube heb gezeten, maar op een gegeven moment niet verder kwam...
mai otome is toch al afgelopen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef wdn het volgende:
Komt het laatste deel van Mai Otome niet ook binnenkort?
Kan ik die ook eens gaan bekijken
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef blessed19 het volgende:
tales of symphonia is net uitgebracht (eerste 2 delen) op animeliefde. ik ben erg benieuwd naar deze serie, omdat ik er meerdere uren achter de gamecube heb gezeten, maar op een gegeven moment niet verder kwam...
Jups ova 4quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
mai otome is toch al afgelopen?
of bedoel je die OVA?
Leuk! maar dat helpt niet als ik verdwaald ben in die stomme bossen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef RipCore het volgende:
[..]Dat spel was best makkelijk joh! Als een bepaald gevecht niet lukt, gewoon gaan levelen ergens of anders poppetje op autopilot zetten en 'm potions voederen bij near-death. Ea-sy!
quote:
Uit mijn hoofd:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:42 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik allemaal gemist qua series?
Volg nu alleen Naruto en Bleach nog namelijk en heb een beginnetje gemaakt met Pita Ten.
Daarbij heb ik nu voor mijzelf een nieuwe policy, alleen beginnen aan series die al compleet zijn.
Dus...wat is er allemaal al klaar wat ik nog moet zien volgens jullie![]()
dank voor de tips.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd:
Death Note
Nana
Sola
Hoe ver terug? En afgeronde seizoenen ook goed?
s1 van Shakugan no Shana?
Maar series die een lopend thema hebben maar wel afgeronde verhalen per episode is dat niet ook goed?
Nagasarete Airantou kun je gewoon losse eps van zien. Lucky Star ook.
Plus series die aflopen voordat je de eerste eps hebt gezien?
Claymore eindigt in 6 weken bijvoorbeeld.
goeie timing om terug te komen dan, rond oktober/eind september zijn een hele zwik series afgelopen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
dank voor de tips.
Geen zin in lopende series omdat ik dan alles moet gaan bijhouden, en dat gaat niet (meer) zo goed als voorheen. De stapelen dingen zich op en kijk ik helemaal nooit meer.
Maar ik kan ff vooruit zie ik al![]()
ik mis mijn manga'squote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
dank voor de tips.
Geen zin in lopende series omdat ik dan alles moet gaan bijhouden, en dat gaat niet (meer) zo goed als voorheen. De stapelen dingen zich op en kijk ik helemaal nooit meer.
Maar ik kan ff vooruit zie ik al![]()
Ik weet hetquote:
terugkomen is wel een groot woord hoor, heb jullie heel af en toe nog wel bespiedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie timing om terug te komen dan, rond oktober/eind september zijn een hele zwik series afgelopen..
En dan klagen dat ik naar Nanoha Strikers kijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:44 schreef mschol het volgende:
iemand die weet wanneer Sugar Sugar Rune weer verder gaat, het is nou al ruim 2 maanden stil rondom die serie...
ey!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:03 schreef wdn het volgende:
[..]
En dan klagen dat ik naar Nanoha Strikers kijk
*snif*
en ik ben bang dat het nog wel even duurt voor de nieuwe ep released isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:31 schreef wdn het volgende:
Oh ja HIJ was dat! Sorry mschol.
Nagasarete Airantou 18 en 19 was weer leuk. Alleen irritant dat ze deel 19 niet samen met deel 20 uitbrengenNu moet er weer gewacht worden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |