Bedankt voor je mededeling ome joop.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:26 schreef floris.exe het volgende:
Anime dames zijn over het algemeen eigenlijk perfect, daar kan een RL dame niet aan tippen. Maar goed, anime is dan ook niet echt.
Bite me...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
wacht maar totdat je hier wat langer zit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef outcast_within het volgende:
Naruto was weer best goed.
Mits je vaardig bent in het spoelen van de achtervolging en spiegel gevechten
Lovely complex:neu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop op een green green einde!![]()
heb je het nu over de ova :'Pquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
neu...
ik hoop op een green green einde!![]()
zoiets als hieronder schrijf je toch ook niet meteen op dezelfde dag in het algemene topic van harry?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Inderdaad wat uit is bespreken we ^^
duh!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:07 schreef outcast_within het volgende:
[..]
heb je het nu over de ova :'P
nou hebbie het voor mij verpest...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:08 schreef blessed19 het volgende:
zoiets als hieronder schrijf je toch ook niet meteen op dezelfde dag in het algemene topic van harry?
Ik zie dit nu pas in de OP staan.quote:Lieve Bezoekertjes van het grote Anime/Manga topic!
hoe eindigde die dan? het enige wat ik me er nog van herinner is dat een meisje terug kwam uit de toekomst om met yuusuke te ***** en dat die kleine dikke pad sex had met een ijsbeeld van de lerares.quote:
Snape was dat die vervelende blonde klasgenoot van harry?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:08 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zoiets als hieronder schrijf je toch ook niet meteen op dezelfde dag in het algemene topic van harry?
harry potter gaat niet dood en krijgt kinderen!
ron en hermelijn gaan trouwen
snape gaat dood en bleek goed te zijn
voldemort gaat ook dood
Nee, Snape is toch hun docent zwarte magie? Zoiets.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Snape was dat die vervelende blonde klasgenoot van harry?
en wat een spoilers zeg over harry
tja..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoe eindigde die dan? het enige wat ik me er nog van herinner is dat een meisje terug kwam uit de toekomst om met yuusuke te ***** en dat die kleine dikke pad sex had met een ijsbeeld van de lerares.
Hoe deze ep verwerkt word in lovely complex einde zie ik zo 1 2 3 niet
snape = docent verweer tegen de zwarte kunstenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Snape was dat die vervelende blonde klasgenoot van harry?
en wat een spoilers zeg over harry
Ohja. Dat was het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
snape = docent verweer tegen de zwarte kunsten
yep.. idd...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw ep 17&18Otani in een totaal ander licht.
Dat moment met dat smsje was ook geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:49 schreef outcast_within het volgende:
awwwotani is slimmer dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |