Die naruto-gast (dat is toch een gast?) had zich beter als Choji kunnen verkleden.quote:
Hehe inderdaad, maar als Naruto is het ook best grappigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:01 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Die naruto-gast (dat is toch een gast?) had zich beter als Choji kunnen verkleden.
[afbeelding]
Niiiiiiiiiiice!quote:
ik heb em voornamelijk binnengehaald omdat hij mij idd wel aansprakquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef wdn het volgende:
Die is wel leuk mschol.
En ik heb Basilisk uit. Iemand die het nog niet gezien heeft en op zoek is naar een verhaal met ninja's die de meest vreemde trekjes(*) hebben: kijken. Serie krijgt van mij een 10 uit 10![]()
Te vinden op de normale plekken
(*) een aantal hebben eigenschappen van dieren overgenomen: octopus, spin, etc.
Sterkte ermee... Waarschijnlijke toch het beste voor de kat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef mschol het volgende:
geheel offtopic maar:
straks 1 van onze katten laten inslapen
zeker weten beter voor de kat...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Sterkte ermee... Waarschijnlijke toch het beste voor de kat.
Onze twee hondjes zijn ook vlak na elkaar twee maanden geleden gestorven. 1 in laten slapen en de ander voelde ik de hartslag verdwijnen.
And the final piece du resistance... of zoiets..quote:Heavy.com, a men's entertainment website, has announced a partnership with Manga Entertainment to bring a sizable portion of its catalog to HeavyTV, Heavy's InternetTV channel. Each month, they'll broadcast an episode and a full-length film on the site, and then also present a "mashup," which is some of the content listed below, except it'll include commentary from Heavy's comedic personalities.
Why did they decide to go with this?
“We’ve seen a lot of success with our original anime series, Kung Fu Jimmy Chow, and decided we needed to give Heavy’s audience the foundational anime classics courtesy of Manga Entertainment,” said Jason Marks, VP of Programming for Heavy. “Manga Entertainment’s library is unparalleled in both quality and depth, and we at Heavy are ecstatic to have been chosen as the online home for the Heavy generation of anime fans.”
So, if you're looking to watch some free anime on the Internet (legally), then here are the options you've got. Also, check out the press release after the jump.
* Astro Boy
* Blood: The Last Vampire
* Castle of Cagliostro
* Dead Leaves
* Ghost in the Shell
* Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
* Ninja Scroll
* Macross Plus
* Macross II
* Read or Die
* Street Fighter Alpha
* Street Fighter Alpha Generations
* Street Fighter II V
* Street Fighter II: The Movie
* Virus
New York, NY – August 2
die laatstequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:51 schreef Crashcat het volgende:
Iets om je op te vrolijken..
[..]
And the final piece du resistance... of zoiets..
[afbeelding]
Let's Be Perverts Vol. 4, which is about a 17-year-old student named Perverto; and the nickname of “pervert” that constantly follows him abound. I don’t know about you, but I know what I am naming my son.
tis meer een sfeer anime volgens mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:28 schreef wdn het volgende:
Jigoku Shoujo: na 3 afleveringen komt bij mij de vraag op: gaat dit zo door? Of gebeurd er ook nog iets afwijkends dan:
eerste gedeelte wordt iemand getergt
opent website
hell girl komt op en neemt de tergende partij mee naar hell.
Ken je 4chan niet????quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:08 schreef outcast_within het volgende:
gevonden op het 4chan (wtf is dat voor iets)
deed me denken aan sasuke fangirl uitspraken
iemand anders reageerde erop door hetzelfde te zeggen maar dan met cptn aizen.
Ah, okayquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:29 schreef wdn het volgende:
De subbed versie? Die komt altijd woensdag laat in de avond.
Nagasarete Airantou 21 is er wel. Daar hou ik me wel even mee zoet.
tof welke krijg ik?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:14 schreef Sh0g het volgende:
Net terug van de boekenbeurs in de jaarbeurshal Utrecht.
En dit is de loot:
[afbeelding]
Ai Yori Aoshi 2, 4, 5 en 6
Real Bout High School 1 t/m 6
.hack // Legend of the Twilight 1 en 2
Comic Party 1
Love Hina 1
Clover 4
¤ 1,95 per stuk.
5 halen, 4 betalen.
Zeer ruime keus en lekker goedkoop. Maar je moest wel goed zoeken en de kans dat je opeenvolgende volumes vond was klein, vooral bij manga met veel volumes. Er is wel veel van Initial D dit jaar. Er liep een kerel met 10 volumes, maar dus niet opeenvolgend allemaal.
Beurs duurt t/m zondag. Ik ga het weekend weer heen denk ik.
het is vrij stil heb ik het ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:40 schreef rakotto het volgende:
tvp~ und hoi nog veel nieuwe anime de afgelopen 2 maanden?
Helaas~ Naja ik vermaak me wel ff met Claymore (Dat ik dat niet eerder ben gaan volgen:') ) en DMC. ^^quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:24 schreef koffiegast het volgende:
[..]
het is vrij stil heb ik het idee
Ik heb het geïnstalleerd en ik ben de eerste tutorial levels aan het spelen, alles is tot nu toe gewoon in het engels...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:35 schreef koffiegast het volgende:
qua japans leren kan nog wel interessant worden
Is het wat? Heb nog geen tijd gehad, om het te spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb het geïnstalleerd en ik ben de eerste tutorial levels aan het spelen, alles is tot nu toe gewoon in het engels...
Weljah, ik vind het wel grappig, al ben ik nog niet echt ver gekomen. Het heeft wat weg van Warcraft met die levels die als je vecht omhoog gaan... Er zitten nog wel wat zaken in die verbetering kunnen gebruiken zoals bij veel beta's het geval is. Zoals het oprapen van items, dat wil niet altijd even goed lukken en ik ben ook een paar keer van de server gegooid. Als je eenmaal wat verder zit in een level dan kan dat vervelend zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:02 schreef Crashcat het volgende:
Gurren Laggan is een vermakelijke anime... Gewoon popcorn erbij en kijken maar.
[..]
Is het wat? Heb nog geen tijd gehad, om het te spelen.
Wie meer info heeft met betrekking tot air dates hier graag melden.quote:The story occurs in Tokyo, Uruyu Tomoe is a new fresh detective who was seriously injured after becoming involved in a messy affair. The mysterious girl named Velvet rescued him and he survived, miraculously recovering. In an operation his left hand was replaced with an artificial one. His past memory before the time of his incident remains hazy. He was robbed of everything and the names of thirteen murderers who attacked him were engraved in his skin at that time. Tomoe is recruited as an underworld executioner by Velvet and inherited the legendary assassin's code name, Aya. He swears vengeance, seeking out the thirteen murderers one by one in an effort to bring out the ringleader. Velvet, alias V, who is the granddaughter of the superintendant general of the Tokyo Metropolitan Police recruits criminals (who have excellent abilities) to the underworld in order to have them execute outrageous villains cut loose by the court system and who are beyond the realm of arrest. Now there are 13 troops who have been retrained as underworld executioners including Aya. He organizes his the team depending on the situation, sometimes taking one person and sometimes all 13. The sides lock in battle, each utilizing their own secret martial arts fighting techniques.
Ik vind Shippuuden best oké!quote:Op zondag 2 september 2007 18:46 schreef Agiath het volgende:
Ik wil weer anime volgen, ik mis het...
Is dat naruto shipuudden nog goed? Een maat van me zegt elke keer weer dat ik moet gaan kijken...
Yep, dat had ik niet verwacht.quote:Op maandag 3 september 2007 14:53 schreef torn_Machina het volgende:
Straks maar even ep 23 kijken.Met deze serie vermaak ik mij toch het meest dit seizoen.
![]()
Dan krijg ik idd de site, maar de downloadpagina is praktisch leeg.quote:Op maandag 3 september 2007 21:52 schreef Crashcat het volgende:
Gewoon de groep name nemen en dan .org erachter zetten.
Niks mis met BSS-Anon subs. Vanaf ep 15 zien hun x264 releases er gewoon goed uit. 2 goede translators en een encoder van Static-Subs doen wonderen.quote:Op maandag 3 september 2007 21:27 schreef RipCore het volgende:
Ik kan alleen 1 tot 14 vinden van Order. En aan BSS begin ik niet. Weet iemand waar ik de ADTRW 15 t/m 23 kan vinden? PM staat open.
(wat een nerd sp34k, forgive me father for I have sinned)
heb dit eerder eens gezienquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:27 schreef Crashcat het volgende:
Doujin Work is een 4 panel manga dat als anime is uitgebracht.
Het gaat over een meisje dat haar baan verliest en een kans ziet om rijk te worden met doujinshi te maken en te verkopen.
Video's zijn ondertiteld.
Youtube episode 1]
Youtube episode 2]
Youtube episode 3
Youtube episode 4
Het verhaal en de humor maakt veel goed.. En de mecha's zien er op de een of andere manier 'tof' uit. Vooral die van Kittan. xDquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:04 schreef Frag_adder het volgende:
Gurren lagann ziet er een beetje dom uit voor een mecha maar dat kan aan mij liggen. Geef mij maar mecha in een mooie setting zoals ZoE, Gundam, en uhmm dat was het zo een beetje
.
Check Monster..quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Iemand nog leuke Anime of Manga aanraders; Horror/Drama?
Oeh~ 26 episodes dus. Had ik dan toch maar geen 4 eps per dag moeten zien afgelopen week. XDquote:Op donderdag 6 september 2007 09:15 schreef wdn het volgende:
Nee, Claymore is woensdagavond. Tussen 8 en 10 ofzo. 23 was wel wat laat (er was zelfs iemand bij me aan het klagen via PM)
Ja, 23 is de laatste. Nog 3 episodes meen ik en dan is Claymore afgelopen![]()
Gezien de subsnelheid van Order en KAA zal het project klaar zijn in 2009...quote:Op donderdag 6 september 2007 14:11 schreef torn_Machina het volgende:
En KAA brengt samen met Order, Gurren Lagann in dvd qualiteit uit.![]()
Maar wel verzekerd van goede kwaliteit, KAA dvd releases gebruik ik toch meestal voor het vervangen van tv eps.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:14 schreef RipCore het volgende:
[..]
Gezien de subsnelheid van Order en KAA zal het project klaar zijn in 2009...En ik weet het, mag niet zeuren, maar die gasten zijn LANG-ZAAM, and that's a fact.
Gungrave...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Iemand nog leuke Anime of Manga aanraders; Horror/Drama?
-knip-
ik vind het niet zo gek dat die Japanners daar allemaal staan te fotograferen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |