SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:56 schreef outcast_within het volgende:heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Zelfdequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Crashcat het volgende:
ik heb al twee weken geen interesse meer om anime te kijken.. En ik heb nog zoveel liggen en school begint over anderhalve week en en en
ik had voor 10 weken vakantie een hoop op het programma staan, is ook niet zo veel van terecht gekomenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:56 schreef Crashcat het volgende:
ik heb al twee weken geen interesse meer om anime te kijken.. En ik heb nog zoveel liggen en school begint over anderhalve week en en en
Vast niet, of anders niet veel.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:18 schreef outcast_within het volgende:
Zou otani eigenlijk nog groeien?
zou het iets te sprookjes achtig vinden.
Hierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:39 schreef outcast_within het volgende:
waar was ook alweer dat foute cosplay topic
ongeveer het zelfde wanneer een mollig meisje besluit om dat naveltruitje aan te trekken wat haar vetrollen zo accentueertquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vast niet, of anders niet veel.
En persoonlijk zou ik dat ook helemaal niet leuk vinden.
Die cosplay![]()
![]()
![]()
Wat bezielde dat mens toen ze zichzelf in de spiegel bekeek en dacht dat het er wel mee door kon.
Dat is inderdaad al erg, maar bij die hierboven moet je toch wel doorhebben dat het er niet uitziet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ongeveer het zelfde wanneer een mollig meisje besluit om dat naveltruitje aan te trekken wat haar vetrollen zo accentueert
'k ben benieuwd naar de achterkant...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ongeveer het zelfde wanneer een mollig meisje besluit om dat naveltruitje aan te trekken wat haar vetrollen zo accentueert
*zucht*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
LC 20 PICS van de mooie scene.![]()
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC01.jpg :![]()
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC06.jpg : Maar Otani, wat doe je nu?![]()
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC05.jpg : BIJJJNA
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC02.jpg : AWWW![]()
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC04.jpg : HiHi
http://www.geekimages.com/pics/20070814/LC03.jpg : And they live happily ever after... or not?![]()
in welk opzicht?quote:
Het is een beetje gtst met een anime jasje als ik het zo hoorquote:
yep al gepost, hijs wel leukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:38 schreef outcast_within het volgende:
had ik deze al gepost?
[afbeelding]
auw daar gaat mijn hart
hij is goed gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:57 schreef outcast_within het volgende:
? Nani. Als dat geen geslaagde cosplay is dan weet ik het ook niet meer.
ken ik niet...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:37 schreef outcast_within het volgende:
Eh van DE serie op dit moment?
guren lagan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
!
Grote gros van japanse meisjes/vrouwen zijn lelijk.
JA/NEE
M'n ogen, niet wééér!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:30 schreef koffiegast het volgende:
rofl ik zie die fucking picture nu pas [afbeelding]
Dit is de eerste keer dat ik dat doe joh!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
*zucht*
ga je dat serieus bij elke kus scene doen..
je had et zo neergezet dat ik had verwacht je je het bij elke scene zou gaan doen, dat wilde ik eff voor zijn..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik dat doe joh!![]()
that didn't make sense in any kind of wayquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
je had et zo neergezet dat ik had verwacht je je het bij elke scene zou gaan doen, dat wilde ik eff voor zijn..![]()
Die naruto-gast (dat is toch een gast?) had zich beter als Choji kunnen verkleden.quote:
Hehe inderdaad, maar als Naruto is het ook best grappigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:01 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Die naruto-gast (dat is toch een gast?) had zich beter als Choji kunnen verkleden.
[afbeelding]
Niiiiiiiiiiice!quote:
ik heb em voornamelijk binnengehaald omdat hij mij idd wel aansprakquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef wdn het volgende:
Die is wel leuk mschol.
En ik heb Basilisk uit. Iemand die het nog niet gezien heeft en op zoek is naar een verhaal met ninja's die de meest vreemde trekjes(*) hebben: kijken. Serie krijgt van mij een 10 uit 10![]()
Te vinden op de normale plekken
(*) een aantal hebben eigenschappen van dieren overgenomen: octopus, spin, etc.
Sterkte ermee... Waarschijnlijke toch het beste voor de kat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef mschol het volgende:
geheel offtopic maar:
straks 1 van onze katten laten inslapen
zeker weten beter voor de kat...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Sterkte ermee... Waarschijnlijke toch het beste voor de kat.
Onze twee hondjes zijn ook vlak na elkaar twee maanden geleden gestorven. 1 in laten slapen en de ander voelde ik de hartslag verdwijnen.
And the final piece du resistance... of zoiets..quote:Heavy.com, a men's entertainment website, has announced a partnership with Manga Entertainment to bring a sizable portion of its catalog to HeavyTV, Heavy's InternetTV channel. Each month, they'll broadcast an episode and a full-length film on the site, and then also present a "mashup," which is some of the content listed below, except it'll include commentary from Heavy's comedic personalities.
Why did they decide to go with this?
“We’ve seen a lot of success with our original anime series, Kung Fu Jimmy Chow, and decided we needed to give Heavy’s audience the foundational anime classics courtesy of Manga Entertainment,” said Jason Marks, VP of Programming for Heavy. “Manga Entertainment’s library is unparalleled in both quality and depth, and we at Heavy are ecstatic to have been chosen as the online home for the Heavy generation of anime fans.”
So, if you're looking to watch some free anime on the Internet (legally), then here are the options you've got. Also, check out the press release after the jump.
* Astro Boy
* Blood: The Last Vampire
* Castle of Cagliostro
* Dead Leaves
* Ghost in the Shell
* Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
* Ninja Scroll
* Macross Plus
* Macross II
* Read or Die
* Street Fighter Alpha
* Street Fighter Alpha Generations
* Street Fighter II V
* Street Fighter II: The Movie
* Virus
New York, NY – August 2
die laatstequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:51 schreef Crashcat het volgende:
Iets om je op te vrolijken..
[..]
And the final piece du resistance... of zoiets..
[afbeelding]
Let's Be Perverts Vol. 4, which is about a 17-year-old student named Perverto; and the nickname of “pervert” that constantly follows him abound. I don’t know about you, but I know what I am naming my son.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |