abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52730847
What the fuck. Dat verhaal is echt te bizar.
pi_52733855
niet gezien nog
wel deze binnengetrokken (eerste 3 seizoenen), geen anime, maar ach.. verveel me
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:10:58 #213
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_52734043
Die is wel leuk mschol.

En ik heb Basilisk uit. Iemand die het nog niet gezien heeft en op zoek is naar een verhaal met ninja's die de meest vreemde trekjes(*) hebben: kijken. Serie krijgt van mij een 10 uit 10
Te vinden op de normale plekken

(*) een aantal hebben eigenschappen van dieren overgenomen: octopus, spin, etc.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_52738585
OUCH!

なんだっけ
  maandag 27 augustus 2007 @ 21:55:11 #215
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_52738946
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:39 schreef Crashcat het volgende:
OUCH!

[afbeelding]
Niiiiiiiiiiice!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_52740123
Vanuit PAX

xD
なんだっけ
pi_52740352
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef wdn het volgende:
Die is wel leuk mschol.

En ik heb Basilisk uit. Iemand die het nog niet gezien heeft en op zoek is naar een verhaal met ninja's die de meest vreemde trekjes(*) hebben: kijken. Serie krijgt van mij een 10 uit 10
Te vinden op de normale plekken

(*) een aantal hebben eigenschappen van dieren overgenomen: octopus, spin, etc.
ik heb em voornamelijk binnengehaald omdat hij mij idd wel aansprak
en hij schijnt in US mateloos populair te zijn (d.w.z. disney heeft na acties van fans besloten een 4'de seizoen te maken, zegt toch een boel..)

van Basilisk zou ik niet weten wat ik ervan zou vinden, beschrijving op ANN is te vaag...
misschien maar eerste paar eps downloaden, zie dan wel verder
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 01:14:38 #219
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_52743198
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 21:39 schreef Crashcat het volgende:
OUCH!

[afbeelding]
hey een RKO/Diamond Cutter
ja ik ben WWE / TNA fan as we;; xD
pi_52743222
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 22:48 schreef Crashcat het volgende:
Vanuit PAX

[afbeelding]

xD
what the fuck, zeker weddenschap
pi_52745215
geheel offtopic maar:
straks 1 van onze katten laten inslapen
pi_52754338
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 08:32 schreef mschol het volgende:
geheel offtopic maar:
straks 1 van onze katten laten inslapen
Sterkte ermee... Waarschijnlijke toch het beste voor de kat.
Onze twee hondjes zijn ook vlak na elkaar twee maanden geleden gestorven. 1 in laten slapen en de ander voelde ik de hartslag verdwijnen.

Iig.. Gister en eergisteren mijn anime op de harde schijf opgeruimd.
Van twijfelachte titels even door de 1e eps geffwd en vele verwijderd. Daarna toch maar begonnnen te kijken met Claymore en het is een leuke serie. Alleen jammer dat eps 20 zo voorstelbaar was.
なんだっけ
pi_52756114
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Sterkte ermee... Waarschijnlijke toch het beste voor de kat.
Onze twee hondjes zijn ook vlak na elkaar twee maanden geleden gestorven. 1 in laten slapen en de ander voelde ik de hartslag verdwijnen.
zeker weten beter voor de kat...
ze kon inmiddels amper lopen, at niet meer en dronk wel..
de narcose prik was eigenlijk al voldoende om haar in te laten slapen (en ja dan is de kat echt op d'r laatste krachten aan het lopen. dierenarts heeft voor de zekerheid wel het andere spuitje gegeven)
pi_52756497
Iets om je op te vrolijken..
quote:
Heavy.com, a men's entertainment website, has announced a partnership with Manga Entertainment to bring a sizable portion of its catalog to HeavyTV, Heavy's InternetTV channel. Each month, they'll broadcast an episode and a full-length film on the site, and then also present a "mashup," which is some of the content listed below, except it'll include commentary from Heavy's comedic personalities.

Why did they decide to go with this?

“We’ve seen a lot of success with our original anime series, Kung Fu Jimmy Chow, and decided we needed to give Heavy’s audience the foundational anime classics courtesy of Manga Entertainment,” said Jason Marks, VP of Programming for Heavy. “Manga Entertainment’s library is unparalleled in both quality and depth, and we at Heavy are ecstatic to have been chosen as the online home for the Heavy generation of anime fans.”

So, if you're looking to watch some free anime on the Internet (legally), then here are the options you've got. Also, check out the press release after the jump.

* Astro Boy
* Blood: The Last Vampire
* Castle of Cagliostro
* Dead Leaves
* Ghost in the Shell
* Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
* Ninja Scroll
* Macross Plus
* Macross II
* Read or Die
* Street Fighter Alpha
* Street Fighter Alpha Generations
* Street Fighter II V
* Street Fighter II: The Movie
* Virus

New York, NY – August 2
And the final piece du resistance... of zoiets..

Let's Be Perverts Vol. 4, which is about a 17-year-old student named Perverto; and the nickname of “pervert” that constantly follows him abound. I don’t know about you, but I know what I am naming my son.
なんだっけ
pi_52756937
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:51 schreef Crashcat het volgende:
Iets om je op te vrolijken..
[..]

And the final piece du resistance... of zoiets..

[afbeelding]

Let's Be Perverts Vol. 4, which is about a 17-year-old student named Perverto; and the nickname of “pervert” that constantly follows him abound. I don’t know about you, but I know what I am naming my son.
die laatste
pi_52757307

are u fucking kidding me

serieus WTF
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:28:57 #227
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_52759075
Jigoku Shoujo: na 3 afleveringen komt bij mij de vraag op: gaat dit zo door? Of gebeurd er ook nog iets afwijkends dan:
eerste gedeelte wordt iemand getergt
opent website
hell girl komt op en neemt de tergende partij mee naar hell.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_52760130
Ha mijn oude topic reeks... helaas heb ik wegens een enorm tijdgebrek geen tijd meer om me bezig te houden met animé
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_52765194
heb 't de laatste tijd ook erg druk, ga vandaag maar eens een paar eps LC inhalen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_52766976
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:28 schreef wdn het volgende:
Jigoku Shoujo: na 3 afleveringen komt bij mij de vraag op: gaat dit zo door? Of gebeurd er ook nog iets afwijkends dan:
eerste gedeelte wordt iemand getergt
opent website
hell girl komt op en neemt de tergende partij mee naar hell.
tis meer een sfeer anime volgens mij.

Mij kon het niet bekoren iig. er gaat iemand dood en de ander ook. En dat alles in een duister sfeertje
pi_52767027
I like Konata
1 Name: Anonymous : 2007-05-03 15:11 ID:J6/WnM3o
I like Konata because she is a otaku like me, except she has friends. Oh god I wish I had friends too ;_;

Konata also likes videogames and she is kawaii. And there are lesbians in the show and that's good because I like lesbians and I will never have a girlfriend. Why am I such a loser?!

Konata is like my dreamgirl she has a :3 face I love that. She is also nice why aren't real girls nice!? I got dumped a lot of times but I love konata and she wouldn't dump me because she's so nice and cool.

We would play videogames all day and watch Naruto and other cool animes on TV, and I would have sex with her because sex is so good. I wish I could have sex with a girl.
pi_52767092
18 Name: Anonymous : 2007-05-15 14:48 ID:D9AjThYY
I like Captain Aizen because he is a yaoi like me, except he has friends. Oh god I wish I had friends too ;_;

Captain Aizen also likes videogames and he is kawaii. And there are gays in the show and that's good because I like gays and I will never have a boyfriend. Why am I such a loser?!

Captain Aizen is like my dreamboi he has a :3 face I love that. He is also nice why aren't real boys nice!? I got dumped a lot of times but I love Captain Aizen and he wouldn't dump me because he's so nice and cool.

We would play videogames all day and watch yaoi and other cool animes on TV, and I would have sex with him because sex is so good. I wish I could have sex with Captain Aizen.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 01:12:04 #233
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_52770063
uhm O_W
is er iets wat je ons wilt duidelijkk maken ?
pi_52770835
gevonden op het 4chan (wtf is dat voor iets)

deed me denken aan sasuke fangirl uitspraken

iemand anders reageerde erop door hetzelfde te zeggen maar dan met cptn aizen.
pi_52771163
pi_52771425
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 02:08 schreef outcast_within het volgende:
gevonden op het 4chan (wtf is dat voor iets)

deed me denken aan sasuke fangirl uitspraken

iemand anders reageerde erop door hetzelfde te zeggen maar dan met cptn aizen.
Ken je 4chan niet????
なんだっけ
pi_52771978
mensen veranderen serieus door /B
pi_52774053
/b?

en 4chan ik ken het wel half soort van 2chan densha style. maar mijn god wat lelijk en je moet echt tijd teveel hebben wil je daar je topics terug vinden.
Ik vind het iig in het niet vallen bij fok
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:54:27 #239
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_52775572
't is ook minder dan fok, zelf in onz ligt 't niveau een stuk hoger dan in een willekeurig subforum op 4chan. Soms blijken er leuke dingen langs te komen op /B maar meestal is het een hoop reposts, meme's en meer crap

En Romeo X Juliet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')