Het verhaal en de humor maakt veel goed.. En de mecha's zien er op de een of andere manier 'tof' uit. Vooral die van Kittan. xDquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:04 schreef Frag_adder het volgende:
Gurren lagann ziet er een beetje dom uit voor een mecha maar dat kan aan mij liggen. Geef mij maar mecha in een mooie setting zoals ZoE, Gundam, en uhmm dat was het zo een beetje
.
Check Monster..quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Iemand nog leuke Anime of Manga aanraders; Horror/Drama?
Oeh~ 26 episodes dus. Had ik dan toch maar geen 4 eps per dag moeten zien afgelopen week. XDquote:Op donderdag 6 september 2007 09:15 schreef wdn het volgende:
Nee, Claymore is woensdagavond. Tussen 8 en 10 ofzo. 23 was wel wat laat (er was zelfs iemand bij me aan het klagen via PM)
Ja, 23 is de laatste. Nog 3 episodes meen ik en dan is Claymore afgelopen![]()
Gezien de subsnelheid van Order en KAA zal het project klaar zijn in 2009...quote:Op donderdag 6 september 2007 14:11 schreef torn_Machina het volgende:
En KAA brengt samen met Order, Gurren Lagann in dvd qualiteit uit.![]()
Maar wel verzekerd van goede kwaliteit, KAA dvd releases gebruik ik toch meestal voor het vervangen van tv eps.quote:Op donderdag 6 september 2007 17:14 schreef RipCore het volgende:
[..]
Gezien de subsnelheid van Order en KAA zal het project klaar zijn in 2009...En ik weet het, mag niet zeuren, maar die gasten zijn LANG-ZAAM, and that's a fact.
Gungrave...quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Iemand nog leuke Anime of Manga aanraders; Horror/Drama?
-knip-
ik vind het niet zo gek dat die Japanners daar allemaal staan te fotograferen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |