je moet toch wat met je leven hequote:Op donderdag 29 maart 2007 00:05 schreef wdn het volgende:
zquing wat een devotieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
make up your F**king mind !!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Sh0g het volgende:
Jezus, ze maken op TV nu ook al reclame om hentai op je GSM te downloaden. SMS NU blablaba naar etc... je kent het wel. Alleen noemen ze het mangaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., de knurften. Goede reclame voor animé.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar das toch geil, al die getekende babes die worden gepenetreerd door tentakels enzo, of die dating sims die super realistisch zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Sh0g het volgende:
Jezus, ze maken op TV nu ook al reclame om hentai op je GSM te downloaden. SMS NU blablaba naar etc... je kent het wel. Alleen noemen ze het mangaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., de knurften. Goede reclame voor animé.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had animé een goede reputatie dan bij het merendeel van de bevolking?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Sh0g het volgende:
ik accepteer de cookies.
serieus?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Sh0g het volgende:
ik accepteer de cookies.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef RipCore het volgende:
Feliciteer mij hier.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarmee?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef RipCore het volgende:
Feliciteer mij hier.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je uberhaubt al een euro of meer neertelt voor een 'wallpaper' van 128x160 oid.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:28 schreef Sh0g het volgende:
ik accepteer de cookies.
Daar bedoelen ze het bedrijf meequote:Op donderdag 29 maart 2007 15:00 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Als je uberhaubt al een euro of meer neertelt voor een 'wallpaper' van 128x160 oid.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het zegt iig genoeg over de doelgroep.
Free Record Shop noemt zijn anime collectie anders ook manga.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is er zo moeilijk aanquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:04 schreef RipCore het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ze hebben de betekenis van het woord "manga" nog niet gewijzigd op Van Dale online...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze laten gecensureerde HENTAI plaatjes zien.
D'r staat heel groot MANGA rechtsboven in beeld.
Het is slechte reclame voor ANIMÉ en eigenlijk nog meer voor de manga strips, omdat mensen denken dat hentai en manga en animé allemaal hetzelfde is. Als je nu zegt dat je manga leest, dan denken mensen aan die reclame waar dus met koeienletters manga in beeld staat en dan gaan ze gekke dingen denken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Gefeliciteerd!
doen mensen toch wel, me broer dacht een jaar geleden ook dat anime == manga was (en die heeft notabene een webwinkelquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:01 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze laten gecensureerde HENTAI plaatjes zien.
D'r staat heel groot MANGA rechtsboven in beeld.
Het is slechte reclame voor ANIMÉ en eigenlijk nog meer voor de manga strips, omdat mensen denken dat hentai en manga en animé allemaal hetzelfde is. Als je nu zegt dat je manga leest, dan denken mensen aan die reclame waar dus met koeienletters manga in beeld staat en dan gaan ze gekke dingen denken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker op dezelfde manier als in je webicon.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
doen mensen toch wel, me broer dacht een jaar geleden ook dat anime == manga was (en die heeft notabene een webwinkelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) dit misverstand heb ik er overigens toen ik het merkte asap uitgetimmertJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:25 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Zeker op dezelfde manier als in je webicon.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Manga is geen Anime, Manga is GEEN Anime, ... ... *schud* *schud*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alvast welkomquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:50 schreef BazzieK het volgende:
schaamteloze tvp
* Sh0g checkt fobo Bereid jij je maar vast voor!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:35 schreef Bura het volgende:
Post hier ook maar 'ns even*
yup yup!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef Sh0g het volgende:
[..]
alvast welkomom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
* Sh0g checkt fobo Bereid jij je maar vast voor!!
Vrouwelijk geslacht...
bijna 20 jaar...
vrijgezel...
verzot op animé en manga...
Ik hoor in de verte de huwelijksaanzoeken al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maareh, welkom en leuke site heb je http://animenl.japwned.com/om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je mag nog wel even wachten met die foto's hoor(maar niet te langquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:35 schreef Bura het volgende:
Post hier ook maar 'ns even*
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:53 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
=
Ik mis iemand op de meetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoezo bedoel ik jou...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent hopeloos.
Zei ik dat dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoezo bedoel ik jou...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bestandsnaam van fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
just making surequote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had het al gezien hoor..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er is zo'n functie genaamd fotoboek waar je dit soort dingen kan vragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
just making sureom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe is het licht in de huiskamer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga in ieder geval naar a'con... dus wie weet zien jullie me daarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
yup yup!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alleen geen foto's! hint hintom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mij zie je daar wel DDRen ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef Bura het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval naar a'con... dus wie weet zien jullie me daarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop