alvast welkomquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:50 schreef BazzieK het volgende:
schaamteloze tvp
* Sh0g checkt fobo Bereid jij je maar vast voor!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:35 schreef Bura het volgende:
Post hier ook maar 'ns even*
yup yup!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:44 schreef Sh0g het volgende:
[..]
alvast welkom
[..]
* Sh0g checkt fobo Bereid jij je maar vast voor!!
Vrouwelijk geslacht...
bijna 20 jaar...
vrijgezel...
verzot op animé en manga...
Ik hoor in de verte de huwelijksaanzoeken al.![]()
Maareh, welkom en leuke site heb je http://animenl.japwned.com/
je mag nog wel even wachten met die foto's hoor(maar niet te langquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:35 schreef Bura het volgende:
Post hier ook maar 'ns even*
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:53 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
=
Ik mis iemand op de meet
Zei ik dat dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoezo bedoel ik jou...![]()
bestandsnaam van foto
Er is zo'n functie genaamd fotoboek waar je dit soort dingen kan vragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
just making sure![]()
Hoe is het licht in de huiskamer?![]()
Ik ga in ieder geval naar a'con... dus wie weet zien jullie me daarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:49 schreef koffiegast het volgende:
[..]
yup yup!![]()
alleen geen foto's! hint hint
Mij zie je daar wel DDRen ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef Bura het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval naar a'con... dus wie weet zien jullie me daar![]()
Neequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Mij zie je daar wel DDRen ofzo
In me Allen Walker cosplay
trouwens ben je al van je fotovrees af?
ik bedoel voor acon..........quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef Jordy-B het volgende:
Dat lijstje staat toch in het meetingtopic? Gewoon het lijstje in de OP, maar dan zonder de afzeggingen (Kroekroek)
Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
opzich wel, maar ik denk dat er hier mee aconners zitten dan in 't meet topic en ik denk ook niet dat alle users daar kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja, dat kan natuurlijk ook in het meetingtopic... Er zijn nog twee maanden voor animecon, dus dat kan nog wel even geregeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |