Neequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:09 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Mij zie je daar wel DDRen ofzo
In me Allen Walker cosplay
trouwens ben je al van je fotovrees af?
ik bedoel voor acon..........quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:28 schreef Jordy-B het volgende:
Dat lijstje staat toch in het meetingtopic? Gewoon het lijstje in de OP, maar dan zonder de afzeggingen (Kroekroek)
Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
opzich wel, maar ik denk dat er hier mee aconners zitten dan in 't meet topic en ik denk ook niet dat alle users daar kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja, dat kan natuurlijk ook in het meetingtopic... Er zijn nog twee maanden voor animecon, dus dat kan nog wel even geregeld worden.
Kabouter Plop cosplayquote:
Dan kom ik jullie bij Aconquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:16 schreef zquing het volgende:
[..]
opzich wel, maar ik denk dat er hier mee aconners zitten dan in 't meet topic en ik denk ook niet dat alle users daar kijken
ik heb bleach niet meer gevolgd sinds ze met die vampier dingen begonnen, is 't nu alweer een beetje leuk?quote:Op zondag 1 april 2007 00:14 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dan kom ik jullie bij Aconvanzelf well tegen
* Crashcat wants more Bleach![]()
-edit.. The Third... aflevering 23.. Dat moet een ander geanimeerd hebben.. De gezichten zien er niet uit![]()
Het volgt nu de Manga weer. Zeker weer de moeite waard om te volgen.quote:Op zondag 1 april 2007 15:44 schreef zquing het volgende:
[..]
ik heb bleach niet meer gevolgd sinds ze met die vampier dingen begonnen, is 't nu alweer een beetje leuk?
Episode 110.quote:Op zondag 1 april 2007 15:52 schreef zquing het volgende:
dan ga ik 't maar weer een keer downen, vanaf welke ep moet ik ongeveer beginnen?
Het is zeker 1 april grapquote:Op zondag 1 april 2007 15:39 schreef torn_Machina het volgende:
De laatste Bleach film Memories of Nobody is nu ook te vinden in bittorent land.
Ben hem nu aan het binnen hengelen.![]()
Daar heb ik ook al aan zitten denken, maar we zien wel. Ik laat hem anders gewoon aanstaan.quote:Op zondag 1 april 2007 18:25 schreef stroopje het volgende:
[..]
Het is zeker 1 april grapik las ergens dat het allemaal fake was
wat is er mis met het downen van oude series? Ik heb echt het gevoel dat de oudere series ook de betere zijnquote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef koffiegast het volgende:
het is erg stil...nog steeds...in subland... zo erg dat ik ouwe series beng aan downloaden![]()
lijst van wachtenden:
inukami laatste
sumomo 17 en hoger ..except 21/22
tonagura laatste
Inukami is net de laatste van uitgebracht.quote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef koffiegast het volgende:
het is erg stil...nog steeds...in subland... zo erg dat ik ouwe series beng aan downloaden![]()
lijst van wachtenden:
inukami laatste
sumomo 17 en hoger ..except 21/22
tonagura laatste
waar heb je supergals vandaan? Die wil ik nogsteeds zienquote:Op zondag 1 april 2007 21:34 schreef koffiegast het volgende:
niks or, twas alleen om beetje 'drama' te kweke
keb kodomo no omocha, supergals, ikkitousen, gunslinger girl klaar/in down atm
FB is zo tof, echt wel 1 van de beste shoujo die ik gezien hebquote:Op zondag 1 april 2007 21:35 schreef PsyCha het volgende:
ik ben Fruits Basket aan het dl'en!
heb je nog aanraders? mogen ook films zijn?quote:Op zondag 1 april 2007 21:37 schreef zquing het volgende:
[..]
FB is zo tof, echt wel 1 van de beste shoujo die ik gezien heb
Nana is tof, Paradise Kiss ook. Honey and clover zou ook heel leuk moeten zijn, maar heb die nog niet gezien. Maar Nana moet en als je drama een beetje leuk vind zou je een keer in 't Aziatische Drama topic moeten langs komenquote:Op zondag 1 april 2007 21:42 schreef PsyCha het volgende:
[..]
heb je nog aanraders? mogen ook films zijn?
ZOMG tis nog waar OOK! downdwdnwndwn thx!quote:Op zondag 1 april 2007 21:36 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Inukami is net de laatste van uitgebracht.![]()
Al gezienquote:Op zondag 1 april 2007 21:26 schreef zquing het volgende:
ik vond "He is My Master" wel leuk, maar die is ook alweer 2 jaar uit
enige doorverwijzing over tokyo university story?quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb je Golden Boy al gezien?
of Green Green TV
Green Green is zooooooo flauw
of mischien Tokyo University Story
is van dezelfde maker als Golden Boy
Murakami Naoki is the most intelligent student at his high school, but he can't stop obsessing over a girl named Mizuno Haruka. He finally asks her out, and to his surprise, she accepts. After several months of a loving yet obviously doomed romance, it comes time for them to take the entrance exams for Tokyo University. But what would happen to their relationship if only one of them was accepted.
Hmm.. Tokyo Univeristy klinkt wel leukquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
of Green Green TV
Murakami Naoki is the most intelligent student at his high school, but he can't stop obsessing over a girl named Mizuno Haruka. He finally asks her out, and to his surprise, she accepts. After several months of a loving yet obviously doomed romance, it comes time for them to take the entrance exams for Tokyo University. But what would happen to their relationship if only one of them was accepted.
green green is niet flauw, het is gewoon slecht. Ik dacht laat ik maar een keer harem kijken voor de verandering en had toen green green gekeken. Sindsdien geen harem meer voor mijquote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
of Green Green TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |