Zet even een link in het oude topic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:08 schreef koffiegast het volgende:
realiseerde me niet dat ik topic dicht gooide, wou net topic aan maken
Eigenlijk wel ja, wie biedt zich aan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef Orealo het volgende:
We moeten hier eens een mooie op voor maken.
Nope, not mequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik herhaal de vraag in het laatste topic: Wie leest hier nog meer de manga?
Ik ook niet...quote:
Ooh wil ik best wel doen, als ik ergens tijd heb deze week, vandaag niet iigquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, wie biedt zich aan?![]()
Met veel moeite jou in je waarde laat.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:37 schreef hele_nare_user het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk bedoeld met fillers? Zit nu in ep 190 maar niet echt iets waar ik me aan stoor?
Dingen die eigenlijk niks toevoegen aan het verhaal, zoals naruto & co die een random missie oplossen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:37 schreef hele_nare_user het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk bedoeld met fillers? Zit nu in ep 190 maar niet echt iets waar ik me aan stoor?
ahh zo. Ik vond persoonlijk die vele afleveringen van het chuunin examen saai wordenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dingen die eigenlijk niks toevoegen aan het verhaal, zoals naruto & co die een random missie oplossen.
Chuunin examen was imo één van de hoogtepunten van de serie. Naruto vs. Neji vind ik nog steeds één van de gaafste gevechten ooit uit de serie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:01 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
ahh zo. Ik vond persoonlijk die vele afleveringen van het chuunin examen saai worden
en lee vs gaara.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Chuunin examen was imo één van de hoogtepunten van de serie. Naruto vs. Neji vind ik nog steeds één van de gaafste gevechten ooit uit de serie.
TVPquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier verder!
Ik herhaal de vraag in het laatste topic: Wie leest hier nog meer de manga?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |