Zet even een link in het oude topic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:08 schreef koffiegast het volgende:
realiseerde me niet dat ik topic dicht gooide, wou net topic aan maken
Eigenlijk wel ja, wie biedt zich aan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef Orealo het volgende:
We moeten hier eens een mooie op voor maken.
Nope, not mequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik herhaal de vraag in het laatste topic: Wie leest hier nog meer de manga?
Ik ook niet...quote:
Ooh wil ik best wel doen, als ik ergens tijd heb deze week, vandaag niet iigquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, wie biedt zich aan?![]()
Met veel moeite jou in je waarde laat.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:37 schreef hele_nare_user het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk bedoeld met fillers? Zit nu in ep 190 maar niet echt iets waar ik me aan stoor?
Dingen die eigenlijk niks toevoegen aan het verhaal, zoals naruto & co die een random missie oplossen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:37 schreef hele_nare_user het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk bedoeld met fillers? Zit nu in ep 190 maar niet echt iets waar ik me aan stoor?
ahh zo. Ik vond persoonlijk die vele afleveringen van het chuunin examen saai wordenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dingen die eigenlijk niks toevoegen aan het verhaal, zoals naruto & co die een random missie oplossen.
Chuunin examen was imo één van de hoogtepunten van de serie. Naruto vs. Neji vind ik nog steeds één van de gaafste gevechten ooit uit de serie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:01 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
ahh zo. Ik vond persoonlijk die vele afleveringen van het chuunin examen saai worden
en lee vs gaara.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Chuunin examen was imo één van de hoogtepunten van de serie. Naruto vs. Neji vind ik nog steeds één van de gaafste gevechten ooit uit de serie.
TVPquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier verder!
Ik herhaal de vraag in het laatste topic: Wie leest hier nog meer de manga?
[afbeelding]
Er is toch nog niets verklapt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:57 schreef Zeurberus het volgende:
Zou het zeer op prijs stellen als het manga gedeelte gespoiled neergezet word of dat er een apart topic voor komt.
Het moge nu nog fillers eps zijn, binnenkort (hopelijk) niet meer en dan wil ik zo min mogelijk van het verhaal weten
dank u
Zeikerd ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:57 schreef Zeurberus het volgende:
Zou het zeer op prijs stellen als het manga gedeelte gespoiled neergezet word of dat er een apart topic voor komt.
Het moge nu nog fillers eps zijn, binnenkort (hopelijk) niet meer en dan wil ik zo min mogelijk van het verhaal weten
dank u
*eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:57 schreef Zeurberus het volgende:
dank u
SPOILER: spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door -Strawberry- op 21-10-2006 10:13:39 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij nog niets bekend en ze zeggen al maanden dat het bijna afgelopen was.. maar helaas.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef outcast_within het volgende:
is het nu al een keer afgelopen?meen toch iets gezien te hebben dat die dattabayo gasten zeiden dat het binnenkort een keer zou stoppen?
maar goed wat weten hun er nu van
Alhoewel de nieuwe intro toch wel een leuk nieuwtje heeftquote:Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgensmij nog niets bekend en ze zeggen al maanden dat het bijna afgelopen was.. maar helaas.
Die ep waar het weer gaat beginnen heette toch anders ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:53 schreef Orealo het volgende:
2006-11-30
211.
Kakashi: A Rememberance
2006-12-07
212.
The Man With Lightning Speed
電光速度の人
Klein maandje dus nog....
Kakashi Gaiden ja..quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:26 schreef Speedski het volgende:
[..]
Die ep waar het weer gaat beginnen heette toch anders ?
Ik heb 'm niet eens gekeken..quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:24 schreef koffiegast het volgende:
ik vond epi 208 maar ...zuig...
Tzal wel erg toevallig zijn als er een filler komt met Kakashi in de hoofdrol, wetende dat de manga met Kakashi begint.quote:Op zondag 5 november 2006 16:47 schreef Ronaldinho10 het volgende:
De titel 210 en 211 zijn een weekje uitgesteld dus we moeten nog ff wachten of het fillers zijn of niet maar ik heb weinig hoop
Ja, ik had al op Archonia gekeken naar die manga's.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef outcast_within het volgende:
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=26984
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=26849
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=27078
Naruto vol 02 GN Language : English
Usually ships within 48 hours
Our price EUR 6.57
Er gaat een hoop met Sasuke gebeuren.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:13 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nou ik heb pas de nederlandse manga gekocht, gewoon om te kijken of Naruto wat voor mij was. Ik moet zeggen dat ik het toch wel behoorlijk tof vond eigenlijk. Ik kan nu al niet wachten tot vol. 2 in de winkel ligt![]()
En ik ben fan van Sasuke
Nope.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:58 schreef outcast_within het volgende:
heb je geen internetbankieren?
welke is datquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:17 schreef Speedski het volgende:
Dattebayo geeft de nieuwste Naruto niet vrij, totdat er 50k downloads zijn geweest van een of andere ziek kinderprogramma.
Goed ... toch maar gedownload, en heb me werkelijk kapot gelachenhahaha
OMFG wat een bullcrap is die show!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:17 schreef Speedski het volgende:
Dattebayo geeft de nieuwste Naruto niet vrij, totdat er 50k downloads zijn geweest van een of andere ziek kinderprogramma.
Goed ... toch maar gedownload, en heb me werkelijk kapot gelachenhahaha
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:54 schreef outcast_within het volgende:
maart?
ik hoop dat ze sasuke eerder vrijlaten
[afbeelding]
Chuunin Exams was inderdaad goed. Maar ik vond de afleveringen met Yakumo ook gaaf.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Chuunin examen was imo één van de hoogtepunten van de serie. Naruto vs. Neji vind ik nog steeds één van de gaafste gevechten ooit uit de serie.
Het wordt steeds onwaarschijnlijker idd...quote:Quick FAQ
* Q: Does "naruto dropped" mean you will stop subbing it?
* A: Yes.
* Q: Will you also drop "Bleach"?
* A: If enough people request, yes.
* Q: Since you are now subbing Pokemon DP and started at episode 9 will you be subbing episodes 1-8
* A: Yes
* Q: Will you start so release naruto again when it resume the main story?
* A: No.
quote:Dattebayo to pick up Pokemon Diamond & Pearl - Naruto dropped*
oftewel ze gaan door met subben en het is gewoon weer zo'n lame ass You Have Been Trolled dingetjequote:* YHBT
Oh, het valt mij nu pas op dat YHBT daar voor staat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
You Have Been TrolledHoe kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |