Ik heb 'm niet eens gekeken..quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:24 schreef koffiegast het volgende:
ik vond epi 208 maar ...zuig...
Tzal wel erg toevallig zijn als er een filler komt met Kakashi in de hoofdrol, wetende dat de manga met Kakashi begint.quote:Op zondag 5 november 2006 16:47 schreef Ronaldinho10 het volgende:
De titel 210 en 211 zijn een weekje uitgesteld dus we moeten nog ff wachten of het fillers zijn of niet maar ik heb weinig hoop
Ja, ik had al op Archonia gekeken naar die manga's.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef outcast_within het volgende:
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=26984
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=26849
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=27078
Naruto vol 02 GN Language : English
Usually ships within 48 hours
Our price EUR 6.57
Er gaat een hoop met Sasuke gebeuren.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:13 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nou ik heb pas de nederlandse manga gekocht, gewoon om te kijken of Naruto wat voor mij was. Ik moet zeggen dat ik het toch wel behoorlijk tof vond eigenlijk. Ik kan nu al niet wachten tot vol. 2 in de winkel ligt![]()
En ik ben fan van Sasuke
Nope.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:58 schreef outcast_within het volgende:
heb je geen internetbankieren?
welke is datquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:17 schreef Speedski het volgende:
Dattebayo geeft de nieuwste Naruto niet vrij, totdat er 50k downloads zijn geweest van een of andere ziek kinderprogramma.
Goed ... toch maar gedownload, en heb me werkelijk kapot gelachenhahaha
OMFG wat een bullcrap is die show!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:17 schreef Speedski het volgende:
Dattebayo geeft de nieuwste Naruto niet vrij, totdat er 50k downloads zijn geweest van een of andere ziek kinderprogramma.
Goed ... toch maar gedownload, en heb me werkelijk kapot gelachenhahaha
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:54 schreef outcast_within het volgende:
maart?
ik hoop dat ze sasuke eerder vrijlaten
[afbeelding]
Chuunin Exams was inderdaad goed. Maar ik vond de afleveringen met Yakumo ook gaaf.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Chuunin examen was imo één van de hoogtepunten van de serie. Naruto vs. Neji vind ik nog steeds één van de gaafste gevechten ooit uit de serie.
Het wordt steeds onwaarschijnlijker idd...quote:Quick FAQ
* Q: Does "naruto dropped" mean you will stop subbing it?
* A: Yes.
* Q: Will you also drop "Bleach"?
* A: If enough people request, yes.
* Q: Since you are now subbing Pokemon DP and started at episode 9 will you be subbing episodes 1-8
* A: Yes
* Q: Will you start so release naruto again when it resume the main story?
* A: No.
quote:Dattebayo to pick up Pokemon Diamond & Pearl - Naruto dropped*
oftewel ze gaan door met subben en het is gewoon weer zo'n lame ass You Have Been Trolled dingetjequote:* YHBT
Oh, het valt mij nu pas op dat YHBT daar voor staat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
You Have Been TrolledHoe kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |