Zet even een link in het oude topic.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:08 schreef koffiegast het volgende:
realiseerde me niet dat ik topic dicht gooide, wou net topic aan maken
Eigenlijk wel ja, wie biedt zich aan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 01:11 schreef Orealo het volgende:
We moeten hier eens een mooie op voor maken.
Nope, not mequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik herhaal de vraag in het laatste topic: Wie leest hier nog meer de manga?
Ik ook niet...quote:
Ooh wil ik best wel doen, als ik ergens tijd heb deze week, vandaag niet iigquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, wie biedt zich aan?![]()
Met veel moeite jou in je waarde laat.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:37 schreef hele_nare_user het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk bedoeld met fillers? Zit nu in ep 190 maar niet echt iets waar ik me aan stoor?
Dingen die eigenlijk niks toevoegen aan het verhaal, zoals naruto & co die een random missie oplossen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:37 schreef hele_nare_user het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk bedoeld met fillers? Zit nu in ep 190 maar niet echt iets waar ik me aan stoor?
ahh zo. Ik vond persoonlijk die vele afleveringen van het chuunin examen saai wordenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dingen die eigenlijk niks toevoegen aan het verhaal, zoals naruto & co die een random missie oplossen.
Chuunin examen was imo één van de hoogtepunten van de serie. Naruto vs. Neji vind ik nog steeds één van de gaafste gevechten ooit uit de serie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:01 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
ahh zo. Ik vond persoonlijk die vele afleveringen van het chuunin examen saai worden
en lee vs gaara.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Chuunin examen was imo één van de hoogtepunten van de serie. Naruto vs. Neji vind ik nog steeds één van de gaafste gevechten ooit uit de serie.
TVPquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier verder!
Ik herhaal de vraag in het laatste topic: Wie leest hier nog meer de manga?
[afbeelding]
Er is toch nog niets verklapt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:57 schreef Zeurberus het volgende:
Zou het zeer op prijs stellen als het manga gedeelte gespoiled neergezet word of dat er een apart topic voor komt.
Het moge nu nog fillers eps zijn, binnenkort (hopelijk) niet meer en dan wil ik zo min mogelijk van het verhaal weten
dank u
Zeikerd ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:57 schreef Zeurberus het volgende:
Zou het zeer op prijs stellen als het manga gedeelte gespoiled neergezet word of dat er een apart topic voor komt.
Het moge nu nog fillers eps zijn, binnenkort (hopelijk) niet meer en dan wil ik zo min mogelijk van het verhaal weten
dank u
*eensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:57 schreef Zeurberus het volgende:
dank u
SPOILER: spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door -Strawberry- op 21-10-2006 10:13:39 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij nog niets bekend en ze zeggen al maanden dat het bijna afgelopen was.. maar helaas.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:49 schreef outcast_within het volgende:
is het nu al een keer afgelopen?meen toch iets gezien te hebben dat die dattabayo gasten zeiden dat het binnenkort een keer zou stoppen?
maar goed wat weten hun er nu van
Alhoewel de nieuwe intro toch wel een leuk nieuwtje heeftquote:Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgensmij nog niets bekend en ze zeggen al maanden dat het bijna afgelopen was.. maar helaas.
Die ep waar het weer gaat beginnen heette toch anders ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:53 schreef Orealo het volgende:
2006-11-30
211.
Kakashi: A Rememberance
2006-12-07
212.
The Man With Lightning Speed
電光速度の人
Klein maandje dus nog....
Kakashi Gaiden ja..quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:26 schreef Speedski het volgende:
[..]
Die ep waar het weer gaat beginnen heette toch anders ?
Ik heb 'm niet eens gekeken..quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:24 schreef koffiegast het volgende:
ik vond epi 208 maar ...zuig...
Tzal wel erg toevallig zijn als er een filler komt met Kakashi in de hoofdrol, wetende dat de manga met Kakashi begint.quote:Op zondag 5 november 2006 16:47 schreef Ronaldinho10 het volgende:
De titel 210 en 211 zijn een weekje uitgesteld dus we moeten nog ff wachten of het fillers zijn of niet maar ik heb weinig hoop
Ja, ik had al op Archonia gekeken naar die manga's.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef outcast_within het volgende:
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=26984
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=26849
http://www.archonia.com/index.php?page=article&aid=27078
Naruto vol 02 GN Language : English
Usually ships within 48 hours
Our price EUR 6.57
Er gaat een hoop met Sasuke gebeuren.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:13 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nou ik heb pas de nederlandse manga gekocht, gewoon om te kijken of Naruto wat voor mij was. Ik moet zeggen dat ik het toch wel behoorlijk tof vond eigenlijk. Ik kan nu al niet wachten tot vol. 2 in de winkel ligt![]()
En ik ben fan van Sasuke
Nope.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:58 schreef outcast_within het volgende:
heb je geen internetbankieren?
welke is datquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:17 schreef Speedski het volgende:
Dattebayo geeft de nieuwste Naruto niet vrij, totdat er 50k downloads zijn geweest van een of andere ziek kinderprogramma.
Goed ... toch maar gedownload, en heb me werkelijk kapot gelachenhahaha
OMFG wat een bullcrap is die show!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:17 schreef Speedski het volgende:
Dattebayo geeft de nieuwste Naruto niet vrij, totdat er 50k downloads zijn geweest van een of andere ziek kinderprogramma.
Goed ... toch maar gedownload, en heb me werkelijk kapot gelachenhahaha
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:54 schreef outcast_within het volgende:
maart?
ik hoop dat ze sasuke eerder vrijlaten
[afbeelding]
Chuunin Exams was inderdaad goed. Maar ik vond de afleveringen met Yakumo ook gaaf.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Chuunin examen was imo één van de hoogtepunten van de serie. Naruto vs. Neji vind ik nog steeds één van de gaafste gevechten ooit uit de serie.
Het wordt steeds onwaarschijnlijker idd...quote:Quick FAQ
* Q: Does "naruto dropped" mean you will stop subbing it?
* A: Yes.
* Q: Will you also drop "Bleach"?
* A: If enough people request, yes.
* Q: Since you are now subbing Pokemon DP and started at episode 9 will you be subbing episodes 1-8
* A: Yes
* Q: Will you start so release naruto again when it resume the main story?
* A: No.
quote:Dattebayo to pick up Pokemon Diamond & Pearl - Naruto dropped*
oftewel ze gaan door met subben en het is gewoon weer zo'n lame ass You Have Been Trolled dingetjequote:* YHBT
Oh, het valt mij nu pas op dat YHBT daar voor staat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
You Have Been TrolledHoe kansloos.
Blijdschap? Voor 3 maanden wachten?quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Echt?![]()
Trouwens ik mis de blijdschap..![]()
![]()
![]()
![]()
!FILLERS STOPPEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weten we tenminste wanneer ze eindigen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:15 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Blijdschap? Voor 3 maanden wachten?
Mjah, de zekerheid is er bij mij wel af.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu weten we tenminste wanneer ze eindigen.![]()
En het valt best wel mee.
Outcast.. jouw ava.![]()
![]()
![]()
alleen al om de reden dat ie 7 en een half mb is !quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:50 schreef hele_nare_user het volgende:
Whehe ik wacht alleen totdat ie een blauwe avatar van "you icon has been removed!"
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond die vorige eigenlijk wel leuk..
Met een jaar normale eps wil ik best wel weer 1.5 jaar kankeren op fillers hoorquote:Op zondag 26 november 2006 17:21 schreef torn_Machina het volgende:
Onvoorstelbaar dat zoveel lui nog steeds in die YHBT posts van Dattebayo trappen.![]()
En nog 3 maand van die klote fillers.Zeker weer 1 jaar normale eps en dan hebben ze zeker de manga weer ingehaald en gaan we weer 1.5 jaar fillers krijgen.
![]()
yay In juni naruto kijkenquote:Op maandag 27 november 2006 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan wacht je toch nog even 10 extra weken en ga je de episodes dan kijken?![]()
Ze moeten zich hierna weer aan de manga houden en fillers waren in feite alleen tijdvulling..quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:37 schreef outcast_within het volgende:
zoiets van dat er iemand wakker word uit een droom tijdens de laatste filler aflevering?
211 deze week. Nog gewoon 12/16 eps van die fillers.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef Sala-adin het volgende:
welke afleveringen zijn ze nu?
Ik zeg toch deze week.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef koffiegast het volgende:
zie 211 nog geen subs.. btw yhbt is ook het gedeelte van de sitenaam waar ze die torrents plaatsen :x
*MEGA SPOILER*quote:Op woensdag 29 november 2006 15:33 schreef wdn het volgende:
Het is niet zo dat Naruto veel geleerd heeft in de tussentijd dus dat komt wel goed
Hij kent maar 2 truukjes: rasengan en klonen. De rest is gebaseerd op de ninetail.
Kan je in het vervolg vertellen waar die spoiler over gaat? Nu moest ik heel voorzichtig deeerste zin aftasten, om er vervolgens achter te komen dat het over iets nieuws in de manga gaat.quote:
dat zijn ook spoilers dusquote:Op woensdag 29 november 2006 19:42 schreef torn_Machina het volgende:
Nou wat een spoilers zeg, dat staat ook allemaal op wikipedia.![]()
Nee, want de manga is bij uitgave 332 nu en daar heeft hij die betere Rasengan nog niet geperfectioneerd.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:28 schreef wdn het volgende:
DemonRage: kewlLijkt me leuk om te zien hoe ze dat gaan doen.
Zouden ze dat in die 16 fillers nog even regelen denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:55 schreef wdn het volgende:
En gezien (in de trein).Tuurlijk is het een filler en daarvoor hoef je echt geen spoilers te gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom dequote:Op vrijdag 1 december 2006 15:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een filler en daarvoor hoef je echt geen spoilers te gebruiken.![]()
Nee, de fillers stoppen wel maar het vervolg begint niet meteen over Sasuke.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:48 schreef wdn het volgende:
Nee, 211 is uit en 212 komt vrijdag. Allemaal fillers (er zaten na 190 een paar goede afleveringen erbij dat wel maar het waren toch fillers).
Ergens begin 2007 eindigen de fillers trouwens. Dan gaat het verder met het verhaal van Sasuke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:Tot ik der geen zin meer in hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOLBeatus vir qui suffert tentationem.
Idd... ik had het ook nog ff op kunnen zoeken.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Klopt alleen zijn naam is Sai niet Kai.
Jammer dat de anime niet zo mooi getekend is, althans vind ik.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:58 schreef outcast_within het volgende:
zou leuk zijn als ze weer eens zouden beginnen
dat plaatje met die kikker is wel een toffe preview trouwens
Ik ga nog gewoon verder met het kijken van Death Note hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:26 schreef koffiegast het volgende:
nu deathnote weg is mag naruto wel es komen :/ zowat alles is stopgezet in subland /cry
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:20 schreef DemonRage het volgende:
Naruto 216 is te downloaden in bittorrentland
Kijk ! Dat is zeker het wachten waard !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:41 schreef Qunix het volgende:
Shippuuden Preview on YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7o3eIEJWV1Q
Niets, de fillers begonnen rond Ep 130. De fillers zijn trouwens nog niet helemaal afgelopen. Nog 4 afleveringen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:35 schreef mschol het volgende:
ehh als me laaste ep die ik gezien heb ergens in de 150 ligt, wat moet ik dan downloaden om weer het verhaal te kunnen volgen? (aangezien ik begrepen heb dat de fillers voorbij zijn))
Deze fillers zijn de leukere opwarmertjes voor de nieuwe series. Doen ze goed!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
De fillers met Gaara zijn best ok!En de manga is ook weer tof!
En we zullen snel Sai en de Gaara arc geanimeerd zien.Kan niet wachten.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Deze fillers zijn de leukere opwarmertjes voor de nieuwe series. Doen ze goed!Klopt allebei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:16 schreef summerscent het volgende:
Ik heb weer t/m chapter 340 gelezen en ben weer up to date. Over enkele weken begint het nieuwe seizoen weer. Het wordt weer spannend.
En hier is een filmpje met Orochimaru http://www.youtube.com/watch?v=IuFgPXiBFKk Het is erg grappig.Zo grappig en fout!
[ Bericht 32% gewijzigd door -Strawberry- op 03-02-2007 20:59:50 ]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:16 schreef summerscent het volgende:
Ik heb weer t/m chapter 340 gelezen en ben weer up to date. Over enkele weken begint het nieuwe seizoen weer. Het wordt weer spannend.
En hier is een filmpje met Orochimaru http://www.youtube.com/watch?v=IuFgPXiBFKk Het is erg grappig.
15 februari komt een nieuwe aflevering uit, dus voor die tijd nog één filler denk ik zo.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:33 schreef Rahl het volgende:
nog 2 filler afleveringen?
Ah, fantastisch. Dankquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:17 schreef wdn het volgende:
Staat hier al gepost: Rahl - maandag 5 februari 2007 @ 22:33
2 fillers dus op 5.2. Daarvan is er nu weer 1 geweest.
We zijn bij episode 219.
Episode guide:
2007.02.01 - Episode 219: “The Resurrected Ultimate Weapon”
2007.02.08 - Episode 220: “Setting Out”
2007.02.15 - Episode 001: “Homecoming”
2007.02.15 - Episode 002: “Akatsuki - Action Begins”
2007.02.22 - Episode 003: “Fruits of the Training”
Dus 15.2 beginnen we echt.
Zie ik daar een dubbelepisodequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:17 schreef wdn het volgende:
Staat hier al gepost: Rahl - maandag 5 februari 2007 @ 22:33
2 fillers dus op 5.2. Daarvan is er nu weer 1 geweest.
We zijn bij episode 219.
Episode guide:
2007.02.01 - Episode 219: “The Resurrected Ultimate Weapon”
2007.02.08 - Episode 220: “Setting Out”
2007.02.15 - Episode 001: “Homecoming”
2007.02.15 - Episode 002: “Akatsuki - Action Begins”
2007.02.22 - Episode 003: “Fruits of the Training”
Dus 15.2 beginnen we echt.
Mag ook wel eens, na die 3 miljard filler episodes.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:30 schreef wdn het volgende:
Enne deel 1 zal wel een flauwe aflevering zijn anders hadden ze de titel wel het woord 'action' meegegeven. Deel 2 daarentegen...
Wat nog niemand lijkt te zijn opgevallen is dat de nummering 001, 002, 003 is. Dat wil zeggen dat dit meer dan 100 of afleveringen worden lijkt me. Dat is dus 2 jaar
het waren er volgens mij maar 150 ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:20 schreef zBus het volgende:
[..]
Mag ook wel eens, na die 3 miljard filler episodes.
ik heb de resterende eps (die ik nog niet had) maar eff gedownload, 6GB in 6 uurquote:Op donderdag 8 februari 2007 06:24 schreef wdn het volgende:
mschol het stukje met Gaara is best aardig dus je kunt nu al kijken
Enne WHR is ged/l, Eerst even Elfen Lied afkijken en dan vertel ik hoe het is geweest
'maar 150' ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
het waren er volgens mij maar 150 ofzo
Deze week is ep 220 en de fillers begonnen bij ep 130 dacht ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
'maar 150' ?
Met 1 epsidode per week, hebben we er dus 150 weken over gedaan..
Is dat niet bijna 3 jaar?.
TOF! Gaara! Dan is er dus ook een nieuwe preview neem ik aan? Aan het eind van de afleveringen..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 06:30 schreef wdn het volgende:
220 is uitDe laaaaaaaaatste filler
![]()
[DB] Naruto 220 170.03MiB [64CE1037] 3 1 0 05m
Jammer dat ik nu naar mijn werk moet
*bezig met downloaden*quote:Op vrijdag 9 februari 2007 06:30 schreef wdn het volgende:
220 is uitDe laaaaaaaaatste filler
![]()
[DB] Naruto 220 170.03MiB [64CE1037] 3 1 0 05m
Jammer dat ik nu naar mijn werk moet
Gewoon een oudere Naruto maar,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
*bezig met downloaden*
Blegh... m'n bittorrent heeft nog nooit zo langzaam een episode van Naruto gedownload.
@ ImmovableMind:
Diegene die dat getekend heeft, had een kruising tussen Naruto en Yondaime in gedachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Gewoon een oudere Naruto maar,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das puur toevalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef wdn het volgende:
Hey mschol. Jouw kom ik ook steeds in dezelfde topics tegen als waar ik post
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:40 schreef outcast_within het volgende:
moto moto moto moto zei ze in een aflevering
Grapje toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:16 schreef wdn het volgende:
Wat moet Sasuke in die tekeningen?
Hadden ze daar niet Hinata neer kunnen zetten?![]()
Misschien is het stiekem toch Sai (die na de break bij hun team komt).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grapje toch?Als je het zo bekijkt, staat Sasuke op één van die plaatjes 2x.
To much NaruHina..Wacht maar..
saiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien is het stiekem toch Sai (die na de break bij hun team komt).
Sai? WTF is dat? Concurent voor Naruto als het gaat om Sakura?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien is het stiekem toch Sai (die na de break bij hun team komt).
et zou wat zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Sai? WTF is dat? Concurent voor Naruto als het gaat om Sakura?
Een oversekste emotieloze Sasuke wannabe.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Sai? WTF is dat? Concurent voor Naruto als het gaat om Sakura?
geen sasuke plaatjes posten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een oversekste emotieloze Sasuke wannabe.Nieuw personage.
Die wordt wel een keer vet hard op z'n bek geslagen door Sakura, die qua kracht in de buurt begint te komen van Tsunade.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een oversekste emotieloze Sasuke wannabe.Nieuw personage.
ja iedereen heeft zo wat een oudere tegenhanger daar in blaadjes landquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die wordt wel een keer vet hard op z'n bek geslagen door Sakura, die qua kracht in de buurt begint te komen van Tsunade.
Van mij mag je en Gaara en Naruto als ik Hinata krijgquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:26 schreef Jenny69 het volgende:
yay! naruto topic!! ikke lieft Naruto ^^ of.. hehe beter gezegd.. Gaara!!! =D
doe mij Sakura dan maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Van mij mag je en Gaara en Naruto als ik Hinata krijg:_O-
volgens mij moeten we om d'r vechtenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:08 schreef koffiegast het volgende:
Ik kies maar Hinata dan
want ik lijk het meest op naruto! zo!
![]()
![]()
Mijn Bankai is toch het sterkstequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij moeten we om d'r vechten
ik heb nog wel ergens een vosje liggen met 9 staartenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn Bankai is toch het sterkste
Oh wacht dat is Bleach
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:49 schreef DemonRage het volgende:
Dan neem ik Tsunade... die's lekker ruim.
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:46 schreef DemonRage het volgende:
Er is een techniek waar Jiraiya heer en meester in is:Ah jak.........moest dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
Er is een techniek waar Jiraiya heer en meester in is:come onSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is een techniek waar Jiraiya heer en meester in is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
mschol die niet weet wat dat is? dat vind ik nog minder geloofwaardig
die zat toch altijd na de laatste aflevering?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:38 schreef Orealo het volgende:
Kinderen...
Ik wil de preview van de volgende ep!
Ja maar ik kijk geen fillersquote:Op maandag 12 februari 2007 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
die zat toch altijd na de laatste aflevering?
zoals eerder werd gezgd, alle jonkies hebben zowat een oudere verwant... alleen Ino die nu ook medical ninja wilt worden...mmhquote:Op maandag 12 februari 2007 18:36 schreef mschol het volgende:
inmiddels door speedfiller kijken (m.a.w. enkele filler eps kijken, en afhankelijk van de missie, de bij behorende eps ook kijken)
aan beland bij 213, sakura in zuster outfit...
en daar had ik iets van:![]()
![]()
![]()
alleen lijkt ze haast wel een exacte kopie van tsunade:
ze is zeer sterk, een medic ninja, en dat karakter van d'r komt imho ook nog met haar overheen...
volgens mij wordt dat eerder grappig dan een nuttig iemandquote:Op maandag 12 februari 2007 18:40 schreef koffiegast het volgende:
[..]
alleen Ino die nu ook medical ninja wilt worden...mmh
Ik zag die ook liggen bij de mediamarkt voor 29 euro. Ik speel liever Naruto 4 op de gamecubequote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef Qunix het volgende:
Check:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=147727
Naruto is nu voor de PS2 te koop bij Bart Smit.
hehe das waar, ze kan nog steeds die tricks..benieuwd wat sakura nog verder dan dat kan..tenzij ino niet superkracht tricks leert...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:59 schreef ImmovableMind het volgende:
Wellicht dat Ino straks iemand kan healen door zijn of haar lichaam over te nemen. Dat zou wel erg handig zijn.
Bij het tournament in dat stadion, toen Naruto tegen Neji moest vechten, toen liet hij z'n "rode chakra" zien. Maar ze hebben Naruto nog niet in z'n echte gevaarlijke vorm gezien, waarbij de vorm van de Kyuubi zichtbaar werd, behalve Sasuke dan bij dat gevecht in de vallei.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef mschol het volgende:
hebben sakura, Hinata, die ikamaru (?, die met die hond), lee en die bug user
naruto nou al eens in z'n "gevaarlijke" vorm gezien? deze dus
ze weten volgens mij wel allemaal dattie nine-tails in zich heeft maar echt z'n krachten laten zien is nog nooit publiekelijk gebeurd..
aan het begin van de serie 1x, gevecht met saske bij die 2 standbeelden, en volgens mij nog ergens maar weet nie waar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen op eigen risico dus!
[ Bericht 17% gewijzigd door DemonRage op 13-02-2007 18:56:21 ]
ben benieuwd...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij het tournament in dat stadion, toen Naruto tegen Neji moest vechten, toen liet hij z'n "rode chakra" zien. Maar ze hebben Naruto nog niet in z'n echte gevaarlijke vorm gezien, waarbij de vorm van de vos zichtbaar werd. In het volgende seizoen (na de tijdsprong) gebeurt het wel (volgens de manga).
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]sterfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manga spoilers in spoilertags plz :/quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij het tournament in dat stadion, toen Naruto tegen Neji moest vechten, toen liet hij z'n "rode chakra" zien. Maar ze hebben Naruto nog niet in z'n echte gevaarlijke vorm gezien, waarbij de vorm van de vos zichtbaar werd. In het volgende seizoen (na de tijdsprong) gebeurt het wel (volgens de manga).
Zo erg was die spoiler nou ook weer niet.quote:
Naar mij weten is dit niet gebeurd, maar kom op...Ino is blond en sexy. Hinata is lief en verlegen. Maar hier toch wat plaatjes van Ino. Bovendien kunnen we nu bijna een nieuw topic openen. Deze zit al bijna of inmiddels op pagina 7. Mooi begin voor een nieuw begin ^^quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:04 schreef wdn het volgende:
Wat hebben jullie ineens met Ino? Heeft er iemand soms pixs ge-PM'd van de new better and largly improved Ino zonder mij te PM'en?
HInata is toch leuker![]()
WTFquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:18 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Naar mij weten is dit niet gebeurd, maar kom op...Ino is blond en sexy. Hinata is lief en verlegen. Maar hier toch wat plaatjes van Ino. Bovendien kunnen we nu bijna een nieuw topic openen. Deze zit al bijna of inmiddels op pagina 7. Mooi begin voor een nieuw begin ^^
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is er trouwens al een One Piece topic???
De post-tijdsprong Ino (uit de manga):quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:04 schreef wdn het volgende:
Wat hebben jullie ineens met Ino? Heeft er iemand soms pixs ge-PM'd van de new better and largly improved Ino zonder mij te PM'en?
HInata is toch leuker![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:18 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Naar mij weten is dit niet gebeurd, maar kom op...Ino is blond en sexy. Hinata is lief en verlegen. Maar hier toch wat plaatjes van Ino. Bovendien kunnen we nu bijna een nieuw topic openen. Deze zit al bijna of inmiddels op pagina 7. Mooi begin voor een nieuw begin ^^
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is er trouwens al een One Piece topic???
spoiler van het chuunin examen idd (de preliminairy's)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:30 schreef wdn het volgende:
Hinata Keychain
http://www.399animeshop.c(...)-hinata-keychain.php
oh en dit kan wel eens een spoiler zijn:
http://www.animegalleries(...)aruto_hinata0068.jpg
hebbie daar een howto van?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef mschol het volgende:
ik heb em 2 uurtjes geleden via remote control aangezet vanuit school
Nav vorige vragen: Witch Hunter Robin was goedquote:inmiddels thuis en hij is uiteraard al binnen
eerst een andere serie afkijken, daarna kijk ik die
redelijk simpel:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef wdn het volgende:
[..]
hebbie daar een howto van?
[..]
Nav vorige vragen: Witch Hunter Robin was goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wat was dit genieten![]()
ALLEEN 1 PROBLEEM MET DEZE AFLEVERINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |