Naar mij weten is dit niet gebeurd, maar kom op...Ino is blond en sexy. Hinata is lief en verlegen. Maar hier toch wat plaatjes van Ino. Bovendien kunnen we nu bijna een nieuw topic openen. Deze zit al bijna of inmiddels op pagina 7. Mooi begin voor een nieuw begin ^^quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:04 schreef wdn het volgende:
Wat hebben jullie ineens met Ino? Heeft er iemand soms pixs ge-PM'd van de new better and largly improved Ino zonder mij te PM'en?
HInata is toch leuker![]()
WTFquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:18 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Naar mij weten is dit niet gebeurd, maar kom op...Ino is blond en sexy. Hinata is lief en verlegen. Maar hier toch wat plaatjes van Ino. Bovendien kunnen we nu bijna een nieuw topic openen. Deze zit al bijna of inmiddels op pagina 7. Mooi begin voor een nieuw begin ^^
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is er trouwens al een One Piece topic???
De post-tijdsprong Ino (uit de manga):quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:04 schreef wdn het volgende:
Wat hebben jullie ineens met Ino? Heeft er iemand soms pixs ge-PM'd van de new better and largly improved Ino zonder mij te PM'en?
HInata is toch leuker![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:18 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Naar mij weten is dit niet gebeurd, maar kom op...Ino is blond en sexy. Hinata is lief en verlegen. Maar hier toch wat plaatjes van Ino. Bovendien kunnen we nu bijna een nieuw topic openen. Deze zit al bijna of inmiddels op pagina 7. Mooi begin voor een nieuw begin ^^
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is er trouwens al een One Piece topic???
spoiler van het chuunin examen idd (de preliminairy's)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:30 schreef wdn het volgende:
Hinata Keychain
http://www.399animeshop.c(...)-hinata-keychain.php
oh en dit kan wel eens een spoiler zijn:
http://www.animegalleries(...)aruto_hinata0068.jpg
hebbie daar een howto van?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef mschol het volgende:
ik heb em 2 uurtjes geleden via remote control aangezet vanuit school
Nav vorige vragen: Witch Hunter Robin was goedquote:inmiddels thuis en hij is uiteraard al binnen
eerst een andere serie afkijken, daarna kijk ik die
redelijk simpel:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef wdn het volgende:
[..]
hebbie daar een howto van?
[..]
Nav vorige vragen: Witch Hunter Robin was goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wat was dit genieten![]()
ALLEEN 1 PROBLEEM MET DEZE AFLEVERINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |