SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:46 schreef DemonRage het volgende:
Er is een techniek waar Jiraiya heer en meester in is:Ah jak.........moest dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
Er is een techniek waar Jiraiya heer en meester in is:come onSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is een techniek waar Jiraiya heer en meester in is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
mschol die niet weet wat dat is? dat vind ik nog minder geloofwaardig
die zat toch altijd na de laatste aflevering?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:38 schreef Orealo het volgende:
Kinderen...
Ik wil de preview van de volgende ep!
Ja maar ik kijk geen fillersquote:Op maandag 12 februari 2007 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
die zat toch altijd na de laatste aflevering?
download je de laatste filler en dan spoel je door naar de preview ?quote:
zoals eerder werd gezgd, alle jonkies hebben zowat een oudere verwant... alleen Ino die nu ook medical ninja wilt worden...mmhquote:Op maandag 12 februari 2007 18:36 schreef mschol het volgende:
inmiddels door speedfiller kijken (m.a.w. enkele filler eps kijken, en afhankelijk van de missie, de bij behorende eps ook kijken)
aan beland bij 213, sakura in zuster outfit...
en daar had ik iets van:![]()
![]()
![]()
alleen lijkt ze haast wel een exacte kopie van tsunade:
ze is zeer sterk, een medic ninja, en dat karakter van d'r komt imho ook nog met haar overheen...
volgens mij wordt dat eerder grappig dan een nuttig iemandquote:Op maandag 12 februari 2007 18:40 schreef koffiegast het volgende:
[..]
alleen Ino die nu ook medical ninja wilt worden...mmh
Ik zag die ook liggen bij de mediamarkt voor 29 euro. Ik speel liever Naruto 4 op de gamecubequote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef Qunix het volgende:
Check:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=147727
Naruto is nu voor de PS2 te koop bij Bart Smit.
hehe das waar, ze kan nog steeds die tricks..benieuwd wat sakura nog verder dan dat kan..tenzij ino niet superkracht tricks leert...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:59 schreef ImmovableMind het volgende:
Wellicht dat Ino straks iemand kan healen door zijn of haar lichaam over te nemen. Dat zou wel erg handig zijn.
Bij het tournament in dat stadion, toen Naruto tegen Neji moest vechten, toen liet hij z'n "rode chakra" zien. Maar ze hebben Naruto nog niet in z'n echte gevaarlijke vorm gezien, waarbij de vorm van de Kyuubi zichtbaar werd, behalve Sasuke dan bij dat gevecht in de vallei.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef mschol het volgende:
hebben sakura, Hinata, die ikamaru (?, die met die hond), lee en die bug user
naruto nou al eens in z'n "gevaarlijke" vorm gezien? deze dus
ze weten volgens mij wel allemaal dattie nine-tails in zich heeft maar echt z'n krachten laten zien is nog nooit publiekelijk gebeurd..
aan het begin van de serie 1x, gevecht met saske bij die 2 standbeelden, en volgens mij nog ergens maar weet nie waar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen op eigen risico dus!
[ Bericht 17% gewijzigd door DemonRage op 13-02-2007 18:56:21 ]
ben benieuwd...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij het tournament in dat stadion, toen Naruto tegen Neji moest vechten, toen liet hij z'n "rode chakra" zien. Maar ze hebben Naruto nog niet in z'n echte gevaarlijke vorm gezien, waarbij de vorm van de vos zichtbaar werd. In het volgende seizoen (na de tijdsprong) gebeurt het wel (volgens de manga).
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]sterfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manga spoilers in spoilertags plz :/quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij het tournament in dat stadion, toen Naruto tegen Neji moest vechten, toen liet hij z'n "rode chakra" zien. Maar ze hebben Naruto nog niet in z'n echte gevaarlijke vorm gezien, waarbij de vorm van de vos zichtbaar werd. In het volgende seizoen (na de tijdsprong) gebeurt het wel (volgens de manga).
Zo erg was die spoiler nou ook weer niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |