quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Gewoon een oudere Naruto maar,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das puur toevalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:27 schreef wdn het volgende:
Hey mschol. Jouw kom ik ook steeds in dezelfde topics tegen als waar ik post
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:40 schreef outcast_within het volgende:
moto moto moto moto zei ze in een aflevering
Grapje toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:16 schreef wdn het volgende:
Wat moet Sasuke in die tekeningen?
Hadden ze daar niet Hinata neer kunnen zetten?![]()
Misschien is het stiekem toch Sai (die na de break bij hun team komt).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grapje toch?Als je het zo bekijkt, staat Sasuke op één van die plaatjes 2x.
To much NaruHina..Wacht maar..
saiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien is het stiekem toch Sai (die na de break bij hun team komt).
Sai? WTF is dat? Concurent voor Naruto als het gaat om Sakura?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien is het stiekem toch Sai (die na de break bij hun team komt).
et zou wat zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Sai? WTF is dat? Concurent voor Naruto als het gaat om Sakura?
Een oversekste emotieloze Sasuke wannabe.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Sai? WTF is dat? Concurent voor Naruto als het gaat om Sakura?
geen sasuke plaatjes posten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een oversekste emotieloze Sasuke wannabe.Nieuw personage.
Die wordt wel een keer vet hard op z'n bek geslagen door Sakura, die qua kracht in de buurt begint te komen van Tsunade.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een oversekste emotieloze Sasuke wannabe.Nieuw personage.
ja iedereen heeft zo wat een oudere tegenhanger daar in blaadjes landquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die wordt wel een keer vet hard op z'n bek geslagen door Sakura, die qua kracht in de buurt begint te komen van Tsunade.
Van mij mag je en Gaara en Naruto als ik Hinata krijgquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:26 schreef Jenny69 het volgende:
yay! naruto topic!! ikke lieft Naruto ^^ of.. hehe beter gezegd.. Gaara!!! =D
doe mij Sakura dan maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Van mij mag je en Gaara en Naruto als ik Hinata krijg:_O-
volgens mij moeten we om d'r vechtenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:08 schreef koffiegast het volgende:
Ik kies maar Hinata dan
want ik lijk het meest op naruto! zo!
![]()
![]()
Mijn Bankai is toch het sterkstequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij moeten we om d'r vechten
ik heb nog wel ergens een vosje liggen met 9 staartenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn Bankai is toch het sterkste
Oh wacht dat is Bleach
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:49 schreef DemonRage het volgende:
Dan neem ik Tsunade... die's lekker ruim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:46 schreef DemonRage het volgende:
Er is een techniek waar Jiraiya heer en meester in is:Ah jak.........moest dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
Er is een techniek waar Jiraiya heer en meester in is:come onSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is een techniek waar Jiraiya heer en meester in is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
mschol die niet weet wat dat is? dat vind ik nog minder geloofwaardig
die zat toch altijd na de laatste aflevering?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:38 schreef Orealo het volgende:
Kinderen...
Ik wil de preview van de volgende ep!
Ja maar ik kijk geen fillersquote:Op maandag 12 februari 2007 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
die zat toch altijd na de laatste aflevering?
download je de laatste filler en dan spoel je door naar de preview ?quote:
zoals eerder werd gezgd, alle jonkies hebben zowat een oudere verwant... alleen Ino die nu ook medical ninja wilt worden...mmhquote:Op maandag 12 februari 2007 18:36 schreef mschol het volgende:
inmiddels door speedfiller kijken (m.a.w. enkele filler eps kijken, en afhankelijk van de missie, de bij behorende eps ook kijken)
aan beland bij 213, sakura in zuster outfit...
en daar had ik iets van:![]()
![]()
![]()
alleen lijkt ze haast wel een exacte kopie van tsunade:
ze is zeer sterk, een medic ninja, en dat karakter van d'r komt imho ook nog met haar overheen...
volgens mij wordt dat eerder grappig dan een nuttig iemandquote:Op maandag 12 februari 2007 18:40 schreef koffiegast het volgende:
[..]
alleen Ino die nu ook medical ninja wilt worden...mmh
Ik zag die ook liggen bij de mediamarkt voor 29 euro. Ik speel liever Naruto 4 op de gamecubequote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef Qunix het volgende:
Check:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=147727
Naruto is nu voor de PS2 te koop bij Bart Smit.
hehe das waar, ze kan nog steeds die tricks..benieuwd wat sakura nog verder dan dat kan..tenzij ino niet superkracht tricks leert...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:59 schreef ImmovableMind het volgende:
Wellicht dat Ino straks iemand kan healen door zijn of haar lichaam over te nemen. Dat zou wel erg handig zijn.
Bij het tournament in dat stadion, toen Naruto tegen Neji moest vechten, toen liet hij z'n "rode chakra" zien. Maar ze hebben Naruto nog niet in z'n echte gevaarlijke vorm gezien, waarbij de vorm van de Kyuubi zichtbaar werd, behalve Sasuke dan bij dat gevecht in de vallei.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:27 schreef mschol het volgende:
hebben sakura, Hinata, die ikamaru (?, die met die hond), lee en die bug user
naruto nou al eens in z'n "gevaarlijke" vorm gezien? deze dus
ze weten volgens mij wel allemaal dattie nine-tails in zich heeft maar echt z'n krachten laten zien is nog nooit publiekelijk gebeurd..
aan het begin van de serie 1x, gevecht met saske bij die 2 standbeelden, en volgens mij nog ergens maar weet nie waar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen op eigen risico dus!
[ Bericht 17% gewijzigd door DemonRage op 13-02-2007 18:56:21 ]
ben benieuwd...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij het tournament in dat stadion, toen Naruto tegen Neji moest vechten, toen liet hij z'n "rode chakra" zien. Maar ze hebben Naruto nog niet in z'n echte gevaarlijke vorm gezien, waarbij de vorm van de vos zichtbaar werd. In het volgende seizoen (na de tijdsprong) gebeurt het wel (volgens de manga).
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]sterfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manga spoilers in spoilertags plz :/quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij het tournament in dat stadion, toen Naruto tegen Neji moest vechten, toen liet hij z'n "rode chakra" zien. Maar ze hebben Naruto nog niet in z'n echte gevaarlijke vorm gezien, waarbij de vorm van de vos zichtbaar werd. In het volgende seizoen (na de tijdsprong) gebeurt het wel (volgens de manga).
Zo erg was die spoiler nou ook weer niet.quote:
Naar mij weten is dit niet gebeurd, maar kom op...Ino is blond en sexy. Hinata is lief en verlegen. Maar hier toch wat plaatjes van Ino. Bovendien kunnen we nu bijna een nieuw topic openen. Deze zit al bijna of inmiddels op pagina 7. Mooi begin voor een nieuw begin ^^quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:04 schreef wdn het volgende:
Wat hebben jullie ineens met Ino? Heeft er iemand soms pixs ge-PM'd van de new better and largly improved Ino zonder mij te PM'en?
HInata is toch leuker![]()
WTFquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:18 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Naar mij weten is dit niet gebeurd, maar kom op...Ino is blond en sexy. Hinata is lief en verlegen. Maar hier toch wat plaatjes van Ino. Bovendien kunnen we nu bijna een nieuw topic openen. Deze zit al bijna of inmiddels op pagina 7. Mooi begin voor een nieuw begin ^^
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is er trouwens al een One Piece topic???
De post-tijdsprong Ino (uit de manga):quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:04 schreef wdn het volgende:
Wat hebben jullie ineens met Ino? Heeft er iemand soms pixs ge-PM'd van de new better and largly improved Ino zonder mij te PM'en?
HInata is toch leuker![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:18 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Naar mij weten is dit niet gebeurd, maar kom op...Ino is blond en sexy. Hinata is lief en verlegen. Maar hier toch wat plaatjes van Ino. Bovendien kunnen we nu bijna een nieuw topic openen. Deze zit al bijna of inmiddels op pagina 7. Mooi begin voor een nieuw begin ^^
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is er trouwens al een One Piece topic???
spoiler van het chuunin examen idd (de preliminairy's)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:30 schreef wdn het volgende:
Hinata Keychain
http://www.399animeshop.c(...)-hinata-keychain.php
oh en dit kan wel eens een spoiler zijn:
http://www.animegalleries(...)aruto_hinata0068.jpg
hebbie daar een howto van?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef mschol het volgende:
ik heb em 2 uurtjes geleden via remote control aangezet vanuit school
Nav vorige vragen: Witch Hunter Robin was goedquote:inmiddels thuis en hij is uiteraard al binnen
eerst een andere serie afkijken, daarna kijk ik die
redelijk simpel:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:26 schreef wdn het volgende:
[..]
hebbie daar een howto van?
[..]
Nav vorige vragen: Witch Hunter Robin was goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh wat was dit genieten![]()
ALLEEN 1 PROBLEEM MET DEZE AFLEVERINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |