quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:40 schreef outcast_within het volgende:
moto moto moto moto zei ze in een aflevering
Grapje toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:16 schreef wdn het volgende:
Wat moet Sasuke in die tekeningen?
Hadden ze daar niet Hinata neer kunnen zetten?![]()
Misschien is het stiekem toch Sai (die na de break bij hun team komt).quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Grapje toch?Als je het zo bekijkt, staat Sasuke op één van die plaatjes 2x.
To much NaruHina..Wacht maar..
saiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien is het stiekem toch Sai (die na de break bij hun team komt).
Sai? WTF is dat? Concurent voor Naruto als het gaat om Sakura?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien is het stiekem toch Sai (die na de break bij hun team komt).
et zou wat zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Sai? WTF is dat? Concurent voor Naruto als het gaat om Sakura?
Een oversekste emotieloze Sasuke wannabe.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Sai? WTF is dat? Concurent voor Naruto als het gaat om Sakura?
geen sasuke plaatjes posten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een oversekste emotieloze Sasuke wannabe.Nieuw personage.
Die wordt wel een keer vet hard op z'n bek geslagen door Sakura, die qua kracht in de buurt begint te komen van Tsunade.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een oversekste emotieloze Sasuke wannabe.Nieuw personage.
ja iedereen heeft zo wat een oudere tegenhanger daar in blaadjes landquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:53 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die wordt wel een keer vet hard op z'n bek geslagen door Sakura, die qua kracht in de buurt begint te komen van Tsunade.
Van mij mag je en Gaara en Naruto als ik Hinata krijgquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:26 schreef Jenny69 het volgende:
yay! naruto topic!! ikke lieft Naruto ^^ of.. hehe beter gezegd.. Gaara!!! =D
doe mij Sakura dan maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Van mij mag je en Gaara en Naruto als ik Hinata krijg:_O-
volgens mij moeten we om d'r vechtenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:08 schreef koffiegast het volgende:
Ik kies maar Hinata dan
want ik lijk het meest op naruto! zo!
![]()
![]()
Mijn Bankai is toch het sterkstequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij moeten we om d'r vechten
ik heb nog wel ergens een vosje liggen met 9 staartenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn Bankai is toch het sterkste
Oh wacht dat is Bleach
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:49 schreef DemonRage het volgende:
Dan neem ik Tsunade... die's lekker ruim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |