Blijdschap? Voor 3 maanden wachten?quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Echt?![]()
Trouwens ik mis de blijdschap..![]()
![]()
![]()
![]()
!FILLERS STOPPEN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weten we tenminste wanneer ze eindigen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:15 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Blijdschap? Voor 3 maanden wachten?
Mjah, de zekerheid is er bij mij wel af.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu weten we tenminste wanneer ze eindigen.![]()
En het valt best wel mee.
Outcast.. jouw ava.![]()
![]()
![]()
alleen al om de reden dat ie 7 en een half mb is !quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:50 schreef hele_nare_user het volgende:
Whehe ik wacht alleen totdat ie een blauwe avatar van "you icon has been removed!"
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond die vorige eigenlijk wel leuk..
Met een jaar normale eps wil ik best wel weer 1.5 jaar kankeren op fillers hoorquote:Op zondag 26 november 2006 17:21 schreef torn_Machina het volgende:
Onvoorstelbaar dat zoveel lui nog steeds in die YHBT posts van Dattebayo trappen.![]()
En nog 3 maand van die klote fillers.Zeker weer 1 jaar normale eps en dan hebben ze zeker de manga weer ingehaald en gaan we weer 1.5 jaar fillers krijgen.
![]()
yay In juni naruto kijkenquote:Op maandag 27 november 2006 15:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan wacht je toch nog even 10 extra weken en ga je de episodes dan kijken?![]()
Ze moeten zich hierna weer aan de manga houden en fillers waren in feite alleen tijdvulling..quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:37 schreef outcast_within het volgende:
zoiets van dat er iemand wakker word uit een droom tijdens de laatste filler aflevering?
211 deze week. Nog gewoon 12/16 eps van die fillers.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:50 schreef Sala-adin het volgende:
welke afleveringen zijn ze nu?
Ik zeg toch deze week.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:47 schreef koffiegast het volgende:
zie 211 nog geen subs.. btw yhbt is ook het gedeelte van de sitenaam waar ze die torrents plaatsen :x
*MEGA SPOILER*quote:Op woensdag 29 november 2006 15:33 schreef wdn het volgende:
Het is niet zo dat Naruto veel geleerd heeft in de tussentijd dus dat komt wel goed
Hij kent maar 2 truukjes: rasengan en klonen. De rest is gebaseerd op de ninetail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je in het vervolg vertellen waar die spoiler over gaat? Nu moest ik heel voorzichtig deeerste zin aftasten, om er vervolgens achter te komen dat het over iets nieuws in de manga gaat.quote:
dat zijn ook spoilers dusquote:Op woensdag 29 november 2006 19:42 schreef torn_Machina het volgende:
Nou wat een spoilers zeg, dat staat ook allemaal op wikipedia.![]()
Nee, want de manga is bij uitgave 332 nu en daar heeft hij die betere Rasengan nog niet geperfectioneerd.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:28 schreef wdn het volgende:
DemonRage: kewlLijkt me leuk om te zien hoe ze dat gaan doen.
Zouden ze dat in die 16 fillers nog even regelen denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:55 schreef wdn het volgende:
En gezien (in de trein).Tuurlijk is het een filler en daarvoor hoef je echt geen spoilers te gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom dequote:Op vrijdag 1 december 2006 15:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een filler en daarvoor hoef je echt geen spoilers te gebruiken.![]()
Nee, de fillers stoppen wel maar het vervolg begint niet meteen over Sasuke.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:48 schreef wdn het volgende:
Nee, 211 is uit en 212 komt vrijdag. Allemaal fillers (er zaten na 190 een paar goede afleveringen erbij dat wel maar het waren toch fillers).
Ergens begin 2007 eindigen de fillers trouwens. Dan gaat het verder met het verhaal van Sasuke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:Tot ik der geen zin meer in hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOLBeatus vir qui suffert tentationem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |