steengrillen kan toch ook redelijk gezond zijn?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:38 schreef Chicolate het volgende:
Balen Farfalla! (tja en met een brakke enkel kan je natuurlijk ook niet zelf even gaan ... ) Mijn moeder is juist vaak degene die mij dwingt om naar de dokter te gaan, terwijl ik zelf helemaal niet wil (is verpleegster he, en die ziet overal enge ziektes in xD)
Ik heb zin in woensdagdan ga ik samen met mijn
en een ander stelletje waar we heel goed bevriend mee zijn steengrillen. Hmmm echt trek in .. (hihi grappige is, zij is ook bezig met gezond eten, en is heel fanatiek aan het lijnen. Onze jongens zijn allebei juist het soort "ik eet alles en kom geen grammetje aan"
...)
welkom terugquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef vencodark het volgende:
Ohja, ik meld me wederom aan.![]()
Het ging een tijdje best goed met het gezond eten, bewegen, niet snoepen maar sinds een maandje ben ik weer terug bij af. Was nog geen gram afgevallen en sinds dat 1e patatje (omdat ik niet was afgevallen) eet ik weer makkelijk die dingen.![]()
Dus, ik start opnieuw. Wel lastig.![]()
ik heb echt zó het gevoel dat we hier nu afgeluisterd worden hèquote:
volhouden. Je zúlt afvallen. En maak niet de fout te denken dat door toe te geven aan één patatje je hele afvalpoging mislukt is. Je hebt je 'zondes' nodig om het vol te kunnen houden. En als je die niet nodig hebt, dan niet, nog beterquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:19 schreef vencodark het volgende:
Ohja, ik meld me wederom aan.![]()
Het ging een tijdje best goed met het gezond eten, bewegen, niet snoepen maar sinds een maandje ben ik weer terug bij af. Was nog geen gram afgevallen en sinds dat 1e patatje (omdat ik niet was afgevallen) eet ik weer makkelijk die dingen.![]()
Dus, ik start opnieuw. Wel lastig.![]()
ja dus niet zo rellen meer he Renskequote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb echt zó het gevoel dat we hier nu afgeluisterd worden hè(en dat is natuurlijk ook zo
).
Ja denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
steengrillen kan toch ook redelijk gezond zijn?
Temperatuur is hier pefect iigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:16 schreef Viking84 het volgende:
Een uur voor het sporten nog eten?. Daar begin ik niet aan, want dan krijg ik geheid een steek. Ik ga straks, als het droog wordt, nog m'n hardloopronde doen voor vandaag. Tis wel lekker koeltjes buiten, dus ik ben benieuwd of dat ook nog effect heeft op mijn ademhaling (heb vaak wat moeite met ademhalen, vandaar). Is iig wel lekker rustig op straat, dus kan zo doorrennen bij stoplichten
.
Ik wil zomaar ietsje slanker zijn rond mijn buik/middel maar gaat niks af.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
volhouden. Je zúlt afvallen. En maak niet de fout te denken dat door toe te geven aan één patatje je hele afvalpoging mislukt is. Je hebt je 'zondes' nodig om het vol te kunnen houden. En als je die niet nodig hebt, dan niet, nog beter. Zulke mensen zijn er ook
. Regel is dat je je het in de hand houdt, maar dat geldt voor alles, ook voor vruchtensappen drinken
![]()
.
Ja. Helemaal NIETS meer. Behalve avondeten als ik friet heb maar niets daarnaast. En wil weer meer bewegen, heb namelijk weer wat meer tijd dus moet lukken. Maybe skaten ofzo.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
welkom terug
en succes
ga je nu weer stoppen met snoepen/snacken?
1 uur ervoor mn avondeten (geen toetje of zuivel, daar krijg ik echt last van en word ik misselijk van tijdens het sporten), wilde altijd 2 uur ervoor, maar het loopt nu toch altijd uit. Ik eet dan meestal niet zo heel zwaar, vooral veel groentes. Maar volgens mij hoor je dan juist pasta en aardappelen te eten, maar dat vind ik zo vervelend sporten xDquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:59 schreef STING het volgende:
Wat is jullie aanpak qua voeding voor en na het sporten?
klinkt als een goed planquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja. Helemaal NIETS meer. Behalve avondeten als ik friet heb maar niets daarnaast. En wil weer meer bewegen, heb namelijk weer wat meer tijd dus moet lukken. Maybe skaten ofzo.![]()
Precies, gewoon doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zal toch wel goed komen
gewoon hier komen praten als het niet goed gaat
Je bent weer helemaal gezond enzo? (mijn trainster zei altijd: het aantal dagen dat je ziek geweest ben, mag je ook niet sporten. En juist 3 dagen voor mijn eerste en enige wedstrijd koorts gekregen, 1 dag voor de wedstrijd weer beter ... tja, dat gaat niet erg goed, en daarna was ik spontaan weer ziekquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:26 schreef Miss_S het volgende:
zo krijg ik ook weer zin om hard te lopen
ga maandag maar weer eens beginnen
ja voel me goedquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je bent weer helemaal gezond enzo? (mijn trainster zei altijd: het aantal dagen dat je ziek geweest ben, mag je ook niet sporten. En juist 3 dagen voor mijn eerste en enige wedstrijd koorts gekregen, 1 dag voor de wedstrijd weer beter ... tja, dat gaat niet erg goed, en daarna was ik spontaan weer ziek)
succesquote:Op zondag 24 juni 2007 09:20 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen!
Oh, ik ben wel goed bezig, hoor. Ik zit mezelf te pijnigen --> heb namelijk een epileerapparaat gekocht. Au au au!!
.
jij zit er ook onderquote:
Dankjequote:
Ik zal geen boe roepen want ik snap niets van je verhaaltjequote:Op zondag 24 juni 2007 15:13 schreef zwahiel het volgende:
Tududududuuu
Hola mensen, ik ben ook weer even terug. Want na een half jaar stoppen en kijken om 't gewicht op peil te houden in het buitenland en dan 3 maande bijkomen (en ietsie aankomen 2kg maar :| ) wil ik mijn originele doelstelling wel eens halen. Dus vanaf komende week ga ik er ook weer hard tegen aan!
Momenteel weer op 77 kg schommelend tussen 76 en 77 in. Op maar de 68 kg en daarna middels de sportschool weer terug naar de 75. In augustus moet 't klaar zijn, althans dan moet ik weer op 70 zitten en 't sporten begint dan weer intensief![]()
(en ja ik heb mijn eigen methode voor mensen die beginnen dat 't slecht is en boehoe roepen, maar dat weten de meesten hier wel)
Succes weer voor iedereen!!!
eerst vet kwijt raken door niet te eten en daarna spieren opbouwen misschien?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zal geen boe roepen want ik snap niets van je verhaaltje... je bent 77, wil naar de 68. Door te sporten wil je naar de 75, maar in augustus moet je 70 zijn, zodat je weer kan gaan sporten? xD Ik mis hier iets denk ik ...
Maar toch veel succes
Het komt kort gezegd daarop neerquote:Op zondag 24 juni 2007 15:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eerst vet kwijt raken door niet te eten en daarna spieren opbouwen misschien?
kan het hele verhaal niet meer herinneren
Die gewichtsschommelingen ljiken me niet gezond. Ok, het werkt dan misschien voor jou (of niet, want je bent hier weer terug) maar er is toch een betere manier? Met die betere manier bedoel ik gewoon gezond eten en naar de sportschool gaan om spieren te kweken, dan wordt je toch vanzelf lichter?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:00 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Het komt kort gezegd daarop neer
Ik heb een half jaar aangekeken of mijn lichaam er wel mee om kon gaan en wat blijkt, het vet komt niet meer terug. Levenspatroon natuurlijk ook veranderd, offcourse.
Eerst vet kwijt raken richting de 68 kg gaan, daarna sporten en de 'leegtes' opvullen door spiermassa en dan weer naar 75 kg gaan, maar wel compleet anders zeg maar.
It works for me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |