ahhh neequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gezakt met 3 vijven, geen her![]()
wel genoten van de taart?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:13 schreef poppetje22 het volgende:
Balen Principessa.Farfalla, dat je niet geslaagd bent..
Mijn zusje is wel geslaagd.. maar dan is het meteen niet meer zo leuk om dat te vertellen!
(Ik heb taart gegetenen daarna nog blijven eten macaroni
)
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:19 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
En of! Het was een lekkere Geslaagd! taart van de HEMA!
Ik was ff naar school en toen ik zag dat iedereen geslaagd en blij was werd ik ook weer blijquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:13 schreef poppetje22 het volgende:
Balen Principessa.Farfalla, dat je niet geslaagd bent..
Mijn zusje is wel geslaagd.. maar dan is het meteen niet meer zo leuk om dat te vertellen!
(Ik heb taart gegetenen daarna nog blijven eten macaroni
)
een echte werk dag dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Wat kut voor je, PF![]()
.
Ik heb vandaag weer van 7 tot 16 gewerkt, daarna hardgelopen (ging maar kut: te weinig gegeten, stress in m'n lijf, het wou gewoon niet zo). Nu moet ik nog eten. Zal zo even een eitje koken, denk ik en dat met brood opeten.
ik heb wel in een lager tempo gelopen, maar ik heb wel m'n schema uitgelopen. Anders was ik pas echt ontevreden geweest. Nu was ik ook ontevreden, maar ja, daar kun je soms niks aan doen. Je doet je best natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een echte werk dag dus
jammer dat het hardlopen minder gingheb je ook minder gelopen?
wat is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:49 schreef Miss_S het volgende:ab bootcamp is echt leuk
net weer een half uurtje gedaan
das vast voor je buikspierenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk?.
Bootcamp ken ik wel, maar ab niet.
je houd niet van buikspieroefeningen?quote:
ligt eraan hoe sportief je bent en waar je van houdquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:56 schreef poppetje22 het volgende:
Ben ook een beetje aan het kijken voor die Billy's bootcamp.. maar ik weet niet of het echt wat voor mij is.. en om even 1 keer te proberen en er dan achterkomen dat ik het niks is vind ik het nog best duur eigenlijk..
hoeveel gram wegen ze dan per stuk?quote:
ik dacht al toen ik het typtequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoeveel gram wegen ze dan per stuk?. Ik vind buikspieroefeningen maar kut idd
.
ik heb 4 dvd's elk met een eigen themaquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef poppetje22 het volgende:
Hoeveel workouts staan er op zo'n dvd? of gewoon maar 1tje? Wordt het niet na een tijdje saai dan?
maar dat is toch echt niet goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef Chicolate het volgende:
Dit is de eerste en laatste keer dat ik probeer om meer te eten dan ik gewend ben, zit nu met moeite op 1400, en ben er helemaal misselijk van! Het is veel teveel voor mij! Blijf wel hangen rond de 1300 en dan maar veel afvallen, kan niet anders ...
ja helaas welquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik dacht al toen ik het typte
daar krijg ik commentaar op
doe jullie ook buikspieroefeningen tijdens bootcamp?
nou ja, je hebt wel goedkope cruesli (zo'n zak, iets met Tim erin ofzo). Maar die is niet zo gezond (boordevol suiker). Ik heb zelf muesli van de Plus, kost 1,29 geloof ik... per... al sla je me doodquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef Chicolate het volgende:
Dit is de eerste en laatste keer dat ik probeer om meer te eten dan ik gewend ben, zit nu met moeite op 1400, en ben er helemaal misselijk van! Het is veel teveel voor mij! Blijf wel hangen rond de 1300 en dan maar veel afvallen, kan niet anders ...
Weet er nou iemand iets van goedkope, lekkere muesli/cruesli/cornflakes die je met melk kan eten?![]()
Hmmm ja ... maar meestal eet ik gewoon nog door als ik ziek ben, behalve als het zo erg is dat ik de hele dag slaap, maar onder normale omstandigheden kan ik dan nog gewoon lunchen en avondetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dat is toch echt niet goed
misschien moet je eens met een dietist gaan praten?
en aan meer eten wen je vanzelf
en je was toch ziek? daarom ben je waarschijnlijk misselijk en niet van het eten
maar het helpt als je ze al hebtquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja helaas wel. Gelukkig pas tegen het einde. Laat mij maar lekker springen. Die buikspieroefeningen doe ik wel als het echt niet anders kan
(namelijk als er weinig / geen vet meer op m'n buik zit).
nee heb er 3 in mn profielquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:10 schreef conleche het volgende:
Ik ben vandaag niet vooruit te branden. Heb al de hele week slecht geslapen vanwege hooikoorts-perikelen en nu ben ik gewoon echt moe. Toch wil ik eigenlijk nog naar een lesje op de sportschool om 20 uur. Soms word je daar echt veel energieker van, maar nu weet ik dat niet zo zeker, volgens mij ben ik té moe.
Wat ontzettend K*T Principessa, van dat examen. Mag je nog herren tegenwoordig met 3 vijven? Hoeveel vakken heb je überhaupt nog eigenlijk waar je examen in moet doen? Voor mij is het echt té lang geleden![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:55 schreef Viking84 het volgende:
Whoehoeoeh, weer 300 gram kwijt. Nog heel even en ik zit onder de 25
.
Goedemorgen btw.
hmm ontbijtkoek, bolletjes en patatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Goeiemorgen ook, ik ben nog echt moe, maar kan niet meer slapen :S
Gisteren was het avondeten Japanse noodles, met veel groenten, dus wel lekker gezondWe aten pas om half 8, dus daarna niks meer gehad
Vandaag overdag wordt het ontbijtkoek, bolletjes met smeerkaas en kipfilet, druiven en vanavond biefstuk met patat en paprika/champignons/ui
okequote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:25 schreef Sylvana het volgende:
ik weet dat het niet het gezondste is, maar ik vind het al heel wat gezonder dan normaal als ik bij Peter ben
Geen idee of dat kanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Principessa: jammer dat je gezakt bent... kan je niet wat vakken inhalen in de zomervakantie?
Vanochtend hardgelopen: 2,4,5,6,7 minuten met steeds 2 minuten rust! Aan het eind nog een minuutje of 10 uitgelopen (dat moest welom naar huis te komen) met een mooi muziekje op en daar werd ik wel helemaal blij van
![]()
Achteraf was ik eigenlijk best wel trots op mezelf dat het lukte, al was het wel vervelend dat het een beetje regende, is toch minder lekker![]()
Vanochtend voor het hardlopen een bakje ananas en daarna nog wat yoghurt met muesli. Een goed ontbijt al zeg ik het zelfMaar vanavond thuis zal m'n moeder wel proberen me allemaal ongezonde dingetjes aan proberen te smeren, dus ik ben benieuwd of ik zaterdag in positieve zin kan updaten!!
Ik weet het niet meer zeker, maar ik geloof dat op mijn middelbare school er een paar van plan waren zo iets te doen op een luzac achtige-instantie, dus je moet niet onbemiddeld zijn als je zoiets wilt.quote:
Was jij niet degene die op basis van mijn hoofd dacht dat ik op lelijke schoenen liep?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:46 schreef BabblingBrook het volgende:
Zo, ik ben sinds gisteren weer begonnen. Ik ben in juni 2006 begonnen en heel langzaam ben ik 8 kg kwijt geraakt. Nu staat het even stil. Er moet nog zo'n 8 kg af dus daar ga ik dit jaar weer aan werkenNiks Sonja Bakker, gewoon BabblingBrook style!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Was jij niet degene die op basis van mijn hoofd dacht dat ik op lelijke schoenen liep?![]()
Die vakken waar ik op gezakt ben heb ik nog geen 2 jaar... eerder 1.5 of zoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zeker, maar ik geloof dat op mijn middelbare school er een paar van plan waren zo iets te doen op een luzac achtige-instantie, dus je moet niet onbemiddeld zijn als je zoiets wilt.
En w.b. geneeskunde: weet je dat zeker? Want het is inderdaad een ontzettend leuke studie, maar toch wel redelijk zwaar. Als je 3 onvoldoendes hebt in je profiel wordt het misschien wel behoorlijk moeilijk, want het is niet zo dat je totaal geen wis/natuur/scheikunde achtige vakken hebt.
Welkom (terug?)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:46 schreef BabblingBrook het volgende:
Zo, ik ben sinds gisteren weer begonnen. Ik ben in juni 2006 begonnen en heel langzaam ben ik 8 kg kwijt geraakt. Nu staat het even stil. Er moet nog zo'n 8 kg af dus daar ga ik dit jaar weer aan werkenNiks Sonja Bakker, gewoon BabblingBrook style!
welkomquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:46 schreef BabblingBrook het volgende:
Precies, ik kan niet zo goed tegen regeltjes, dus ik doe gewoon wat het beste voelt. Alleen water drinken (doe ik nu eigenlijk al) regelmatig en meer verdeeld over de dag eten, dus 6 keer weinig ipv 3 keer veel. Alleen dat sporten... Ik wil voldoende blijven bewegen zodat ik niet zoveel spiermassa verlies, maar ik heb er een hekel aan, op een of andere manier regent het altijd als ik naar de sportschool wilquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:53 schreef STING het volgende:
Morgenochtend kan ik me pas weer wegen, zojuist een nieuwe weegschaal gekocht.
Nieuwe weegschaal is wel een nadeel, ben je toch je vergelijkingsbasis kwijt :p
.
.
.
[..]
Welkom (terug?)
Gewoon een beetje met gezond verstand de beste punten pakken uit de verschillende dieten en je komt een heel eindHeb je voor jezelf al concrete maatregelen in gedachten die je wil gaan invoeren?
Zie bericht hierbovenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
welkom
gezellig
en wat is de BabblingBrook style?
Weet ik nog ff niet, ik ga t nogal druk hebben binnenkort en dan wordt het misschien lastig om alles bij te houden. Dus voorlopig hoef ik er niet in.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gelezen
meld je je ook aan voor in het lijstje?
dankjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:03 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Weet ik nog ff niet, ik ga t nogal druk hebben binnenkort en dan wordt het misschien lastig om alles bij te houden. Dus voorlopig hoef ik er niet in.
Met jouw figuurtje gaat t ook goed zeg!![]()
moeders...........quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef Zeeltje het volgende:
Ik zo tegen mij moeder!
Mam ik ben afgevallen!
Mama: Gelukkig.. dacht even dat je zwanger was!![]()
Maar kan je dat wel bereiken zonder af te vallen? (als je gespierd bent en vet hebt zit het vet er bovenop en die strakheid moet je toch ook wel een beetje zien vind ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dankje
zit nu alleen te twijfelen of ik nog wel zo serieus bezig moet blijven
want minder hoeft het niet te worden alleen strakker eigenlijk
Jij bent al 25 kg kwijt? Heb je geen voor en na foto's? Dat vind ik altijd wel leuk om te zien! Vis eten! Dat is goed voor je huid en ook voor je haar. Of omega capsules.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dankje
zit nu alleen te twijfelen of ik nog wel zo serieus bezig moet blijven
want minder hoeft het niet te worden alleen strakker eigenlijk
ja maar zoveel vet heb ik niet meerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar kan je dat wel bereiken zonder af te vallen? (als je gespierd bent en vet hebt zit het vet er tegen op en die strakheid moet je toch ook wel een beetje zien vind ik)
Want qua cijfer vind ik die 60 wel mooi, maar om een minder vadsige buik te krijgen (ja ik heb hoop dat dat me gaat lukken, want met hardlopen zal het minder snel van mn benen & kont gaan), zal er toch nog wat gewicht af moeten dacht ik....
ik ben de laatste tijd al meer vis aan het etenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Jij bent al 25 kg kwijt? Heb je geen voor en na foto's? Dat vind ik altijd wel leuk om te zien! Vis eten! Dat is goed voor je huid en ook voor je haar. Of omega capsules.
Joh je moet ze dan gewoon in je fobo zetten! Het is toch iets om trots op te zijn!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben de laatste tijd al meer vis aan het eten
herinner me er vanavond aan dan zoek ik wel een paar fotos![]()
Ik denk ook dat je er nog niet bent met afvallen, gezien de BMI van 25,9.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
en als ik sta is dat bijna ookal dus daar wil ik echt niets meer afvallen
daarom ben ik nu ook veel bezig met buikspieren
das juist een goeie reminderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vind het nu echt jammer dat er op m'n ziekenhuispasje een foto van vorig jaar zit. Het is een erg groot verschil en elke keer als ik het zie denk ik 'oooh wat erg'![]()
Hij hangt ook altijd achterstevoren zodat je de foto niet ziet![]()
Hahaha dat heb ik met mn OV! Daar sta ik ook nog op met een dikke plofkopquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vind het nu echt jammer dat er op m'n ziekenhuispasje een foto van vorig jaar zit. Het is een erg groot verschil en elke keer als ik het zie denk ik 'oooh wat erg'![]()
Hij hangt ook altijd achterstevoren zodat je de foto niet ziet![]()
ach dan krijg je vooral commentaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Joh je moet ze dan gewoon in je fobo zetten! Het is toch iets om trots op te zijn!![]()
en:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Was jij niet degene die op basis van mijn hoofd dacht dat ik op lelijke schoenen liep?![]()
quote:Ja die Wolky's Niet op basis van je hoofd btw, op basis van je beroep
Ik sport z'n 2-4 keer per week en eet gewoon wat slanker en gezonder.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef BabblingBrook het volgende:
Maar sporten jullie ook allemaal hardnekkig of is het echt alleen dieeten?
Mits je een metamorfose hebt ondergaan sinds je die bkini foto hebt gepost, zou ik m'n focusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef Miss_S het volgende:
bmi zegt niet alles
en wie zegt dat ik nog vet op mijn buik heb?
heb net zitten uitleggen dat dat niet zo is
Huh maar ben je dan nog meer afgevallen sinds die bikini foto? Want daar zag ik wel vet... maar je mag gelukkig zelf weten wat je 't mooiste figuur vindt.. al is dat bij een bmi van 26 of 16quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bmi zegt niet alles
en wie zegt dat ik nog vet op mijn buik heb?
heb net zitten uitleggen dat dat niet zo is
http://www.wolkyshop.com/quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:22 schreef colette het volgende:
[..]
en:
[..]
Dat begint goed tussen jullie!! Wat zijn Wolky's btw??
op mijn buik leek dat inderdaad welquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Huh maar ben je dan nog meer afgevallen sinds die bikini foto? Want daar zag ik wel vet... maar je mag gelukkig zelf weten wat je 't mooiste figuur vindt.. al is dat bij een bmi van 26 of 16
Bmi van 16 is wel eng hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Huh maar ben je dan nog meer afgevallen sinds die bikini foto? Want daar zag ik wel vet... maar je mag gelukkig zelf weten wat je 't mooiste figuur vindt.. al is dat bij een bmi van 26 of 16
ja maar gelukkig zijn wij het nooit eens dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef STING het volgende:
[..]
Mits je een metamorfose hebt ondergaan sinds je die bkini foto hebt gepost, zou ik m'n focus
nog steeds leggen op cardio. Ernaast buikspieren trainen is natuurlijk prima, maar het effect ervan
zal nog niet echt zichtbaar worden.
ik denk niet dat ik ooit op een bmi van 23 komquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:28 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Bmi van 16 is wel eng hoorAlles tussen de 19 en de 23 vind ik netjes
![]()
preciesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef colette het volgende:
Je kan toch gewoon beter wel je buikspieren alvast trainen, want:
a. Door de ontwikkeling van de spieren onder het laagje vet, ziet dat laagje vet er strakker uit.
b. Tegen de tijd dat je je vet kwijt bent, zie je de spieren al en hoef je niet nog eens te beginnen.
c. Sterke buikspieren sowieso goed voor je hele houding en je rug zijn.
Gewoon wat strakker worden. Dan kan je bmi misschien eerst nog iets stijgen omdat je meer vocht vasthoudt en spieren gaat kweken, maar na een paar weekjes zal je wel verschil zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ooit op een bmi van 23 kom
maarja we zullen zien
ja soms moet je wel erg veel geduld hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:32 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Gewoon wat strakker worden. Dan kan je bmi misschien eerst nog iets stijgen omdat je meer vocht vasthoudt en spieren gaat kweken, maar na een paar weekjes zal je wel verschil zien.
Volhouden en geduld hebben, daar heb ik t meeste moeite mee.![]()
Dat is mooi! Die had ik ook, tot mn sportleraar zei dat ik wel was afgevallen, maar alleen spiermassa wat kwijtgeraakt, dat was een enorme domper. Gelukkig weeg ik nu nog maar 78 en t is alweer een jaar geleden dat ik gestopt ben met echt lijnen en toen woog ik 77. Mijn doel is zo'n 70 kg, dan is mn bmi 20,45quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja soms moet je wel erg veel geduld hebben
maar heb gelukkig wel de discipline om gewoon door te blijven gaan
ja spiermassa wil je liever niet kwijtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:37 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dat is mooi! Die had ik ook, tot mn sportleraar zei dat ik wel was afgevallen, maar alleen spiermassa wat kwijtgeraakt, dat was een enorme domper. Gelukkig weeg ik nu nog maar 78 en t is alweer een jaar geleden dat ik gestopt ben met echt lijnen en toen woog ik 77. Mijn doel is zo'n 70 kg, dan is mn bmi 20,45
is dat zo? nou ja, het houdt de disussies levendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar gelukkig zijn wij het nooit eens dus
en fotos zeggen niet alles he
of jijmoet van uitstekende ribben en heupbeenderen houden maar ik dus niet vind het lelijk
Ik ben erg lang 1.86. Ik heb geen smalle bouw (helaas), maar er kan best nog wel 8 kg af. Mijn zusje is 1.83 en die weegt zo'n 59 - 63 kg, mja dat is gewoon haar bouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja spiermassa wil je liever niet kwijt
bmi van 20 dan ben jij zeker wel redelijk smal gebouwd?
volgens mij leef ik niet meer als ik een bmi van 20 zou hebben
daarom ben ik nu ookal erg blij met eentje van 26
voor mij is dat in principe slank genoeg
Ja, dat kan je gewoon doen! Een conditietest doen en laten berekenen wat je vetpercentage en je spiermassa is!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zal ik mn vet laten meten op de sportschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |