abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50478825
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Geen idee of dat kan
Ik weet het niet meer zeker, maar ik geloof dat op mijn middelbare school er een paar van plan waren zo iets te doen op een luzac achtige-instantie, dus je moet niet onbemiddeld zijn als je zoiets wilt.

En w.b. geneeskunde: weet je dat zeker? Want het is inderdaad een ontzettend leuke studie, maar toch wel redelijk zwaar. Als je 3 onvoldoendes hebt in je profiel wordt het misschien wel behoorlijk moeilijk, want het is niet zo dat je totaal geen wis/natuur/scheikunde achtige vakken hebt.
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 10:46:23 #52
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50479094
70.1
whoho bijna een goeie bmi!
The girl that lost her mind
pi_50479099
Zo, ik ben sinds gisteren weer begonnen. Ik ben in juni 2006 begonnen en heel langzaam ben ik 8 kg kwijt geraakt. Nu staat het even stil. Er moet nog zo'n 8 kg af dus daar ga ik dit jaar weer aan werken Niks Sonja Bakker, gewoon BabblingBrook style!
pi_50479155
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:46 schreef BabblingBrook het volgende:
Zo, ik ben sinds gisteren weer begonnen. Ik ben in juni 2006 begonnen en heel langzaam ben ik 8 kg kwijt geraakt. Nu staat het even stil. Er moet nog zo'n 8 kg af dus daar ga ik dit jaar weer aan werken Niks Sonja Bakker, gewoon BabblingBrook style!
Was jij niet degene die op basis van mijn hoofd dacht dat ik op lelijke schoenen liep?
pi_50479201
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Was jij niet degene die op basis van mijn hoofd dacht dat ik op lelijke schoenen liep?
Ja die Wolky's Niet op basis van je hoofd btw, op basis van je beroep
pi_50479212
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer zeker, maar ik geloof dat op mijn middelbare school er een paar van plan waren zo iets te doen op een luzac achtige-instantie, dus je moet niet onbemiddeld zijn als je zoiets wilt.

En w.b. geneeskunde: weet je dat zeker? Want het is inderdaad een ontzettend leuke studie, maar toch wel redelijk zwaar. Als je 3 onvoldoendes hebt in je profiel wordt het misschien wel behoorlijk moeilijk, want het is niet zo dat je totaal geen wis/natuur/scheikunde achtige vakken hebt.
Die vakken waar ik op gezakt ben heb ik nog geen 2 jaar... eerder 1.5 of zo En een jaar een slechte leraar gehad en ook niet super m'n best gedaan
Dus ja.. dan haal je vijven en geen 8en..

Ik ga even ontbijten
pi_50479297
Morgenochtend kan ik me pas weer wegen, zojuist een nieuwe weegschaal gekocht.
Nieuwe weegschaal is wel een nadeel, ben je toch je vergelijkingsbasis kwijt :p
.
.
.
quote:
Welkom (terug?)
Gewoon een beetje met gezond verstand de beste punten pakken uit de verschillende dieten en je komt een heel eind Heb je voor jezelf al concrete maatregelen in gedachten die je wil gaan invoeren?
pi_50479379
quote:
welkom
gezellig

en wat is de BabblingBrook style?
pi_50479503
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:53 schreef STING het volgende:
Morgenochtend kan ik me pas weer wegen, zojuist een nieuwe weegschaal gekocht.
Nieuwe weegschaal is wel een nadeel, ben je toch je vergelijkingsbasis kwijt :p
.
.
.
[..]

Welkom (terug?)
Gewoon een beetje met gezond verstand de beste punten pakken uit de verschillende dieten en je komt een heel eind Heb je voor jezelf al concrete maatregelen in gedachten die je wil gaan invoeren?
Precies, ik kan niet zo goed tegen regeltjes, dus ik doe gewoon wat het beste voelt. Alleen water drinken (doe ik nu eigenlijk al) regelmatig en meer verdeeld over de dag eten, dus 6 keer weinig ipv 3 keer veel. Alleen dat sporten... Ik wil voldoende blijven bewegen zodat ik niet zoveel spiermassa verlies, maar ik heb er een hekel aan, op een of andere manier regent het altijd als ik naar de sportschool wil
T is mn eerste keer hier, maar ik ga gewoon weer gemotiveerd aan de slag. Eens kijken hoe dat gaat, in een klein groepje.
pi_50479514
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

welkom
gezellig

en wat is de BabblingBrook style?
Zie bericht hierboven
pi_50479544
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 10:59 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Zie bericht hieronder
gelezen
meld je je ook aan voor in het lijstje?
pi_50479636
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gelezen
meld je je ook aan voor in het lijstje?
Weet ik nog ff niet, ik ga t nogal druk hebben binnenkort en dan wordt het misschien lastig om alles bij te houden. Dus voorlopig hoef ik er niet in.
Met jouw figuurtje gaat t ook goed zeg!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:04:55 #63
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_50479703
Ik zo tegen mij moeder!
Mam ik ben afgevallen!
Mama: Gelukkig.. dacht even dat je zwanger was!
The girl that lost her mind
pi_50479718
pi_50479764
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:03 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Weet ik nog ff niet, ik ga t nogal druk hebben binnenkort en dan wordt het misschien lastig om alles bij te houden. Dus voorlopig hoef ik er niet in.
Met jouw figuurtje gaat t ook goed zeg!
dankje

zit nu alleen te twijfelen of ik nog wel zo serieus bezig moet blijven
want minder hoeft het niet te worden alleen strakker eigenlijk
pi_50479785
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:04 schreef Zeeltje het volgende:
Ik zo tegen mij moeder!
Mam ik ben afgevallen!
Mama: Gelukkig.. dacht even dat je zwanger was!
moeders...........
pi_50479832
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dankje

Maar kan je dat wel bereiken zonder af te vallen? (als je gespierd bent en vet hebt zit het vet er bovenop en die strakheid moet je toch ook wel een beetje zien vind ik )

Want qua cijfer vind ik die 60 wel mooi, maar om een minder vadsige buik te krijgen (ja ik heb hoop dat dat me gaat lukken, want met hardlopen zal het minder snel van mn benen & kont gaan), zal er toch nog wat gewicht af moeten dacht ik....
pi_50479846
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dankje

Jij bent al 25 kg kwijt? Heb je geen voor en na foto's? Dat vind ik altijd wel leuk om te zien! Vis eten! Dat is goed voor je huid en ook voor je haar. Of omega capsules.
pi_50479916
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Maar kan je dat wel bereiken zonder af te vallen? (als je gespierd bent en vet hebt zit het vet er tegen op en die strakheid moet je toch ook wel een beetje zien vind ik )

Want qua cijfer vind ik die 60 wel mooi, maar om een minder vadsige buik te krijgen (ja ik heb hoop dat dat me gaat lukken, want met hardlopen zal het minder snel van mn benen & kont gaan), zal er toch nog wat gewicht af moeten dacht ik....
ja maar zoveel vet heb ik niet meer
behalve op mijn bovenbenen

als ik nog meer op mijn buik afval is het echt lelijk
als ik nu al lig heb je mijn ribben uitsteken en dan valt het naar beneden en dan steken mijn heupbeenderen er weer boven uit
en als ik sta is dat bijna ookal dus daar wil ik echt niets meer afvallen
daarom ben ik nu ook veel bezig met buikspieren
pi_50479971
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:09 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Jij bent al 25 kg kwijt? Heb je geen voor en na foto's? Dat vind ik altijd wel leuk om te zien! Vis eten! Dat is goed voor je huid en ook voor je haar. Of omega capsules.
ik ben de laatste tijd al meer vis aan het eten
herinner me er vanavond aan dan zoek ik wel een paar fotos
pi_50480087
Vind het nu echt jammer dat er op m'n ziekenhuispasje een foto van vorig jaar zit. Het is een erg groot verschil en elke keer als ik het zie denk ik 'oooh wat erg'
Hij hangt ook altijd achterstevoren zodat je de foto niet ziet
pi_50480098
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ben de laatste tijd al meer vis aan het eten
herinner me er vanavond aan dan zoek ik wel een paar fotos
Joh je moet ze dan gewoon in je fobo zetten! Het is toch iets om trots op te zijn!
pi_50480133
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
en als ik sta is dat bijna ookal dus daar wil ik echt niets meer afvallen
daarom ben ik nu ook veel bezig met buikspieren
Ik denk ook dat je er nog niet bent met afvallen, gezien de BMI van 25,9.
Buikspieren trainen is natuurlijk goed, maar je zult er niets van zien, zolang er een vetlaag overheen zit.
Spieren trainen heeft een positief effect op afvallen, aangezien je in rust meer verbrandt, maar met alleen spieren verbranden zal het afvallen zeker niet zo snel gaan als je je op cardio/vetverbranding focust.

Ik denk dat je met afvallen altijd wel het risico loopt, dat je een periode hebt dat het qua proporties er even wat minder uitziet. Gewoon doorgaan en je lichaam pakt vanzelf het overige vet.
pi_50480140
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vind het nu echt jammer dat er op m'n ziekenhuispasje een foto van vorig jaar zit. Het is een erg groot verschil en elke keer als ik het zie denk ik 'oooh wat erg'
das juist een goeie reminder
pi_50480214
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hahaha dat heb ik met mn OV! Daar sta ik ook nog op met een dikke plofkop !

Maar sporten jullie ook allemaal hardnekkig of is het echt alleen dieeten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')