ahhh neequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gezakt met 3 vijven, geen her![]()
wel genoten van de taart?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:13 schreef poppetje22 het volgende:
Balen Principessa.Farfalla, dat je niet geslaagd bent..
Mijn zusje is wel geslaagd.. maar dan is het meteen niet meer zo leuk om dat te vertellen!
(Ik heb taart gegetenen daarna nog blijven eten macaroni
)
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:19 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
En of! Het was een lekkere Geslaagd! taart van de HEMA!
Ik was ff naar school en toen ik zag dat iedereen geslaagd en blij was werd ik ook weer blijquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:13 schreef poppetje22 het volgende:
Balen Principessa.Farfalla, dat je niet geslaagd bent..
Mijn zusje is wel geslaagd.. maar dan is het meteen niet meer zo leuk om dat te vertellen!
(Ik heb taart gegetenen daarna nog blijven eten macaroni
)
een echte werk dag dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Wat kut voor je, PF![]()
.
Ik heb vandaag weer van 7 tot 16 gewerkt, daarna hardgelopen (ging maar kut: te weinig gegeten, stress in m'n lijf, het wou gewoon niet zo). Nu moet ik nog eten. Zal zo even een eitje koken, denk ik en dat met brood opeten.
ik heb wel in een lager tempo gelopen, maar ik heb wel m'n schema uitgelopen. Anders was ik pas echt ontevreden geweest. Nu was ik ook ontevreden, maar ja, daar kun je soms niks aan doen. Je doet je best natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een echte werk dag dus
jammer dat het hardlopen minder gingheb je ook minder gelopen?
wat is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:49 schreef Miss_S het volgende:ab bootcamp is echt leuk
net weer een half uurtje gedaan
das vast voor je buikspierenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk?.
Bootcamp ken ik wel, maar ab niet.
je houd niet van buikspieroefeningen?quote:
ligt eraan hoe sportief je bent en waar je van houdquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:56 schreef poppetje22 het volgende:
Ben ook een beetje aan het kijken voor die Billy's bootcamp.. maar ik weet niet of het echt wat voor mij is.. en om even 1 keer te proberen en er dan achterkomen dat ik het niks is vind ik het nog best duur eigenlijk..
hoeveel gram wegen ze dan per stuk?quote:
ik dacht al toen ik het typtequote:Op donderdag 14 juni 2007 20:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoeveel gram wegen ze dan per stuk?. Ik vind buikspieroefeningen maar kut idd
.
ik heb 4 dvd's elk met een eigen themaquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef poppetje22 het volgende:
Hoeveel workouts staan er op zo'n dvd? of gewoon maar 1tje? Wordt het niet na een tijdje saai dan?
maar dat is toch echt niet goedquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef Chicolate het volgende:
Dit is de eerste en laatste keer dat ik probeer om meer te eten dan ik gewend ben, zit nu met moeite op 1400, en ben er helemaal misselijk van! Het is veel teveel voor mij! Blijf wel hangen rond de 1300 en dan maar veel afvallen, kan niet anders ...
ja helaas welquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik dacht al toen ik het typte
daar krijg ik commentaar op
doe jullie ook buikspieroefeningen tijdens bootcamp?
nou ja, je hebt wel goedkope cruesli (zo'n zak, iets met Tim erin ofzo). Maar die is niet zo gezond (boordevol suiker). Ik heb zelf muesli van de Plus, kost 1,29 geloof ik... per... al sla je me doodquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:01 schreef Chicolate het volgende:
Dit is de eerste en laatste keer dat ik probeer om meer te eten dan ik gewend ben, zit nu met moeite op 1400, en ben er helemaal misselijk van! Het is veel teveel voor mij! Blijf wel hangen rond de 1300 en dan maar veel afvallen, kan niet anders ...
Weet er nou iemand iets van goedkope, lekkere muesli/cruesli/cornflakes die je met melk kan eten?![]()
Hmmm ja ... maar meestal eet ik gewoon nog door als ik ziek ben, behalve als het zo erg is dat ik de hele dag slaap, maar onder normale omstandigheden kan ik dan nog gewoon lunchen en avondetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dat is toch echt niet goed
misschien moet je eens met een dietist gaan praten?
en aan meer eten wen je vanzelf
en je was toch ziek? daarom ben je waarschijnlijk misselijk en niet van het eten
maar het helpt als je ze al hebtquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja helaas wel. Gelukkig pas tegen het einde. Laat mij maar lekker springen. Die buikspieroefeningen doe ik wel als het echt niet anders kan
(namelijk als er weinig / geen vet meer op m'n buik zit).
nee heb er 3 in mn profielquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:10 schreef conleche het volgende:
Ik ben vandaag niet vooruit te branden. Heb al de hele week slecht geslapen vanwege hooikoorts-perikelen en nu ben ik gewoon echt moe. Toch wil ik eigenlijk nog naar een lesje op de sportschool om 20 uur. Soms word je daar echt veel energieker van, maar nu weet ik dat niet zo zeker, volgens mij ben ik té moe.
Wat ontzettend K*T Principessa, van dat examen. Mag je nog herren tegenwoordig met 3 vijven? Hoeveel vakken heb je überhaupt nog eigenlijk waar je examen in moet doen? Voor mij is het echt té lang geleden![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 06:55 schreef Viking84 het volgende:
Whoehoeoeh, weer 300 gram kwijt. Nog heel even en ik zit onder de 25
.
Goedemorgen btw.
hmm ontbijtkoek, bolletjes en patatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Goeiemorgen ook, ik ben nog echt moe, maar kan niet meer slapen :S
Gisteren was het avondeten Japanse noodles, met veel groenten, dus wel lekker gezondWe aten pas om half 8, dus daarna niks meer gehad
Vandaag overdag wordt het ontbijtkoek, bolletjes met smeerkaas en kipfilet, druiven en vanavond biefstuk met patat en paprika/champignons/ui
okequote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:25 schreef Sylvana het volgende:
ik weet dat het niet het gezondste is, maar ik vind het al heel wat gezonder dan normaal als ik bij Peter ben
Geen idee of dat kanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Principessa: jammer dat je gezakt bent... kan je niet wat vakken inhalen in de zomervakantie?
Vanochtend hardgelopen: 2,4,5,6,7 minuten met steeds 2 minuten rust! Aan het eind nog een minuutje of 10 uitgelopen (dat moest welom naar huis te komen) met een mooi muziekje op en daar werd ik wel helemaal blij van
![]()
Achteraf was ik eigenlijk best wel trots op mezelf dat het lukte, al was het wel vervelend dat het een beetje regende, is toch minder lekker![]()
Vanochtend voor het hardlopen een bakje ananas en daarna nog wat yoghurt met muesli. Een goed ontbijt al zeg ik het zelfMaar vanavond thuis zal m'n moeder wel proberen me allemaal ongezonde dingetjes aan proberen te smeren, dus ik ben benieuwd of ik zaterdag in positieve zin kan updaten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |